fbpx

משפטים לחולצות לחתונה

"לא חופשי, אבל מאושר", "הוא החתן, אני סתם נראה מושלם", "כן כן, אני יודע, בקרוב אצלי", כל אלו משפטים שיכולים להפוך חולצות חתונה לאלמנט שובר קרח ושגרה גם יחד. כמה כיף ללבוש חולצה מודפסת במשפט שנון ולהיות חלק מקהל ששותף כולו בשמחת חתן וכלה. לפניכם אסופת משפטים לחולצות לחתונה, רעיונות ועצות שיגרמו לאירוע המשמעותי הזה להיות מצחיק, מעניין ולא בנאלי בכלל.

 

"אראלה, אל תתקשרי אלי, אני כבר זכיתי"

משפטים לחולצות לחתונה לחתן, עשויים להיות ביטוי מוחשי לתחושה העמוקה שלו. הוא יכול להחביא את החולצה המגניבה מתחת לחליפה רכוסה היטב, לשחרר את ההגנות ולחשוף חולצת טי שירט נוחה עם כיתוב אטרקטיבי. הקהל, שלא מוכן להברקה נהנה מהקטע, כשהמאושרת הגדולה באמת זו הכלה.

ניתן להדפיס משפטים נוספים כמו: "אני כאן בגלל אשתי", "אמא, התחתנתי!", "רווק לשעבר" ו"שייך לכלה". חתונה היא אקט עמוק של מחויבות ונאמנות, יש כאלו שיביעו את החשש שלהם מחיי נישואין במשפטים מושחזים: "שפוט למאסר עולם", "כבר אין דרך חזרה", "תחת הנהלה חדשה" ועוד. אתם יודעים מה? טוב שהחתן ידע לאן הוא נכנס (:

 

משפטים לחולצות לחתונה לרווקים

כל מי שזכה להשתתף בחתונה של חברים, אחים, או קרובי משפחה, בתור רווק, מכיר את תחושת הגרד העמוקה כשהמכר המי-יודע-איזה מספר, ניגש בפנים חגיגיות לאחל "בקרוב אצלך", מסתבר שמתחשק לכם לצרוח ובמקום זאת, כדי לא להשחית את הרושם הטוב אותו עמלתם להפיק מול הראי בבית, אתם עונים בנימוס "תודה".

חולצות חתונות יכולות להציל אתכם מהמעמד המרגיז הזה. מה דעתכם על משפט כמו: "עוד פעם אחת בקרוב אצלך ואני הולך"? אולי זה ילמד אחת ולתמיד נימוסים יפים לאורחים…

 

"אם שותים כן רוקדים"

חולצות טי שירט מודפסות לריקודים הן אחד הפתרונות הנוחים, המאפשרים ריקוד חופשי ומאושר ללא עניבת חנק ושירותי חניטה של חליפת שרד.

אם אתם רוצים לדרבן את האורחים ללגום משקה כדי לרקוד טוב יותר, תוכלו לחלק להם חולצות מודפסות עם משפטים נוסח: "THE LORD OF THE DRINKS", "אין לכם שיכור כמה אני מושג", "אם אתם יכולים לקרוא את המשפט הזה, סימן שאינכם שיכורים מספיק".

משפטים לחולצות לחתונה המודפסים באמירות מצחיקות הן אלמנט מוכח כדי להעניק תחושת שייכות לכל הנוכחים, להפוך את רחבת הריקודים לסוערת יותר ולהתיז אווירה שמחה יותר בחלל.

 

"משפחה היא המקום שבו החיים מתחילים והאהבה לעולם לא נגמרת" – משפטים לבני המשפחה

בני משפחה הם אלו שיקבלו אותנו בסופו של יום גם עם חולצה מוכתמת ורזומה של כישלונות, הם אלו שעזרו לנו לצמוח ולהיות מי שאנחנו, ובזכותם עוצב העולם שלנו ונבנתה האישיות. חשוב שיהיה סימן היכר שיבדל אותם מכל השאר, כך שלא יוכלו לבלבל את דמותם עם אף אחת אחרת.

משפטים לחולצות לחתונה כמו: "אחותי כבר לא רלוונטית, אבל אני פנוי להצעות", ""אני לייק את גיסתי" או "אני כאן בגלל החתן שלי", נותנים מקום למשפחה ומציבים אותה במרכז. רק משפט אחרון: את החולצות אתם עתידים להחליף מתישהו, משפחה-לא.

 

זו"צ עם חולצה דו"צ

זו"צ אלו ראשי תיבות של צמד המילים: זוג צעיר. מה מגניב יותר מללבוש בחתונה חולצה עם כיתוב מתוחכם ממנו ניתן להתרשם רק בהבטה משני צידי החולצה?

דוגמאות למשפטים לחולצות דו צדדיות:

  • מקדימה: "זהו זה", מאחור: "ולא אף אחת אחרת". (מחוות נאמנות טוטאלית)
  • מקדימה: "אל תגידו לי: בקרוב אצלך!", מאחור: "אני נשוי" (עוד אחד מהמסויטים שחווה תקופת רווקות מתמשכת ונגאל…)
  • מקדימה: "ממחר בבוקר אני כמו פנתר בבית", מאחור: "הולך על 4 ובשקט". (עוד חתן שהצליחו להפחיד אותו עד מוות…)
  • מקדימה: "אשת חיל מי ימצא?" מאחור: "אני מצאתי!" (כמה רומנטי!)
  • מקדימה: "יש הרבה דגים בים", "ואני מצאתי דג זהב" (כמה קיטשי, ככה ממצה)
  • מקדימה: "שפוט למאסר עולם". מאחור: "ואוהב את זה" (דבר איתנו אחרי הירח-דבש…)

 

חולצה דו צדדית עם משפט מבריק יוצרת אפקט הפתעה מושלמת ומעניקה עוד רובד של שמחה ושחוק לחתונה המושקעת.

 

איזו חולצה היא הבסיס המושלם להדפסת משפטים לחולצות לחתונה?

ההמלצה שלנו היא: לכו עד דרייפיט. אין כמו הבד הנושם ומאוורר הזה, כדי להפוך את רחבת הריקודים למקום נעים יותר. מזיע פחות.

מה לגבי הצבע? אינכם חייבים להיצמד לבחירה הבנאלית של חולצה בלבן, תוכלו לבחור חולצות בשלל צבעים שיהפכו את מעגל הרוקדים לעליז וצבעוני. אם בכל אופן הלכתם על לבן, דאגו שהמשפט המודפס יהיה מספיק נוכחי ומושך את העין ולא ייבלע במרחבי הלובן של החולצה.

בנוסף, אין סיבה לבחור בחולצות גדולות בגזרה לא מחמיאה, אחרי שהאורחים שלכם השקיעו שעות בהלבשה ואיפור. תוכלו למצוא בג'אקו חולצות בגזרת פולו ובגזרת נשים, כאלו שיחליפו את הביגוד הרשמי אבל יותירו את הקהל במיטבו.

יש לכם משפט חזק לחולצות לחתונה? אתם מוזמנים ליצור קשר עם ג'אקו בווצאפ או במייל ולהזמין לכם חולצה שתדבר במקומכם. הדפסת חולצות בעיצוב אישי הכי קל ופשוט אצל ג'אקו.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!