fbpx

הדפסת חולצות בעיצוב אישי

הדפסת חולצות בעיצוב אישי תבטיח לכם יצירה מקורית ומעניינת בדיוק כפי שדמיינתם אותה.

אז אם אתם מעוניינים לחדש את המלתחה אבל לא מרוצים מההיצע בחוץ, חולמים ליצור לעצמכם פסים מיוחדים שלאף אחד או אחת אין בארון, או מעדיפים להיצמד לצבעים, השילובים, הגזרות והסגנון שאתם בוחרים מומלץ שתמשיכו לגלול כדי לגלות רעיונות, אפשרויות וסגנונות נוספים.

מדרגות מחיר

חולצות מודפסות במחיר
מיוחד להזמנות גדולות

שירות משלוחים

משלוחים לכל
חלקי הארץ

הדפסה צבעונית

הדפסה צבעונית
על חולצות

עיצוב מדהים

עיצוב מדהים
בהתאמה אישית

הזמנות אקספרס

הזמנות אקספרס
ב-24 שעות

 

איכות. יופי. סטיילינג

אם בעבר דפוס על חולצות הסתכם בסמל בית הספר או הגלופה המאולתרת בסיום הקייטנה, הרי שכיום מדובר על תחום עיצובי עשיר ורחב.

כמעט במקביל להתפתחות שעבר עיצוב הטקסטיל, גם תחום הדפוס ידע מהפכה לא קטנה. כיום ניתן להפיק באמצעות מדפסת דיגיטלית מתקדמת תוצרים מדויקים שנהנים מחדות והעמקת הצבעים, כך שקשה להישאר אדישים לחולצה שנושאת אותם.

 

למי מתאימה הדפסה בעיצוב אישי?

אנשים שבוחרים לעצמם את ההדפס, הכיתוב, הציטוט, הסמלים והצורות, הם לרוב אנשים שאוהבים ליצור, להתנסות ולהגשים.

הם משלבים הלכה למעשה בין פרקטיקה ואמנות ויוצרים שפה חדשה ואמירה אישית דרך כל תוצר שהם בוחרים להפיק. מלבדם, קיימים אנשים רבים שזקוקים לחולצות בהדפסה על מנת להלביש קבוצה, נבחרת, עובדים ולקוחות.

 

החולצה היא כלי שיווקי מדהים

חולצות מעבירות מסרים בדרך וויזואלית מעולה. עליהן מתנוססות תמונות, רעיונות, גרפיקות, השראה והכל תוך כדי תנועה, כך שכמות האנשים הנחשפת אליהם היא אדירה.

מהסיבה הזו רבים בוחרים להשתמש בחולצה כמוצר קד"מ שבו מופיעים הלוגו ושם בית העסק, לפעמים בצירוף פרטי התקשרות. אחרים יבחרו חולצה בהדפסה אישית כדי שתתכתב עם אירוע מסוים, מפגש או בילוי.

להדפסת חולצות בעיצוב אישי, השאירו פרטים:

 

הדפסה צבעונית על חולצות

מי אמר שההדפסה שלכם מוכרחה להיות צבועה בצבע אחד בלבד? הטכנולוגיה שלנו בג'אקו כוללת עולם עצום ומופלא של צבעים וגוונים, כל אחד מהם יוכל לקשט את החולצה שלכם ולהפוך אותה לכוכבת הרגע.

אם אתם רוצים ליצור פריטי לבוש שמחים, תוססים, ססגוניים, מסיבתיים וקופצניים לכל מטרה ומכל סיבה – אצלנו תוכלו לקבל אותם ברמה הגבוהה ביותר, במהירות ועם חיוך.

 

הדפסה על חולצות מהיום למחר

נתפסתם לא מוכנים עם מלאי החולצות? אל דאגה, אנחנו נטפל עבורכם בבעיה ונבצע את ההדפסה במהירות מהיום למחר.

מה לגבי הצבעים? ובכן, אין שום סיבה שאיכות הביצוע והעושר של הצבעים ייפגעו רק משום שההזמנה הייתה דחופה. אנו מבצעים כל הדפסה מבלי להתפשר על רמות הדיוק והאיכות הקפדניות ביותר וכמובן שדואגים לאספקה מהירה עד אליכם בסיום.

 

גלופות בעיצוב אישי

אתם מוכרחים למצוא רעיון יצירתי לחולצה לצוות, לערב הקהילתי, לצילומים המשפחתיים, לכנס בעבודה אבל נתקעתם בלי רעיון?

תוכלו לעיין בקטלוג הגלופות שבאתר ולהתרשם מהאפשרויות השונות. הגלופות צבעוניות ובולטות על כל סוג חולצה שנמצא אצלנו. לאחר שבחרתם את האפשרות שמתאימה לכם, כל שנותר הוא לעדכן אותנו בוואטסאפ ואנו נמשיך משם.

אם לא מצאתם משהו שמתאים לכם, תוכלו להשתמש בקטלוג כדי לקבל השראה או לפנות למחלקת הגרפיקה שלנו שתמצא לכם את השפיץ הרלוונטי לחולצה והשדר שהיא תעביר הלאה.

 

הדפסה על קפוצ'ונים

הם נוחים, נעימים והכי בסטייל שרק אפשר! הקפוצ'ון שלכם יוכל להתחדש בכל דוגמה שתרצו לייצר עליו, כך שהוא יהפוך לפריט מעניין, טרנדי ויוצא דופן.

הבונוס בדפוס על קפוצ'ונים הוא העובדה שאין צורך להתקבע לשטח הקדמי והחיצוני. ניתן להדפיס גם על הכובע עצמו ואפילו על השרוולים. מתחילים לחשוב על רעיונות מקוריים בנושא? תנו לזה כמה דקות, בטוחים שתמצאו אפשרויות משגעות.

 

הדפסה על גופיות וחולצות

קלילות, קיציות ומדליקות. כולנו אוהבים את הגופיות בעיקר בחום, אבל גם בעת פעילות גופנית, טיולים, לבוש קליל לחוף הים או כשיוצאים מהבית ומעוניינים ללבוש משהו פשוט, אבל מלא בחן.

אפשר להשתולל עם ההדפסה ולהחליט על גודל וסגנון מסוימים, למצוא משפט מחץ מוצלח או כיתוב בהמשכים (בטן וגב, על שתי חולצות נפרדות ועוד).

 

חולצות בשירות העסק

עולם הפרסום מחפש עוד ועוד דרכים חדשניות ומקוריות להגיע למספר גדול של אנשים ובדרך הקצרה ביותר. מסיבה זו, נהוג לחלק מתנות קד"מ קטנות ושימושיות שניתן לשאת איתנו ממקום למקום.

גם החולצה הממותגת משתייכת לעולם הקד"מ ולכן תוכלו להדפיס עליה את הלוגו, מסרים שיווקיים, פרטי התקשרות לעסק וכל רעיון מקורי אחר שעולה לכם לראש.

 

חולצות ילדים מודפסות

הילדים חולמים על חולצה של רונאלדו? של דמות ילדים אהובה? אולי על צבע או הדפס שאין לכם שום דרך למצוא בחנויות? אין ספק שעולמם של ילדים הוא עולם עשיר ולעתים באמצעותו אפשר ליצור עשרות פריטים שכלל לא חשבנו עליהם.

הדפסת החולצות מבחינתם היא מתנה מדהימה. הם ישמחו ללבוש אותה בכל הזדמנות וירגישו מיוחדים ובעלי חשיבות.

 

הדפסת חולצות בעיצוב אישי – לכל סיבה, לכל מטרה!

אירוע משמעותי מתקרב, המשפחה מתכננת יום הולדת, החבר'ה מהיחידה משתחררים בקרוב…

מאות סיבות הובילו אתכם אלינו ונשמח לספק לכם את החולצות המקוריות, המיוחדות והאטרקטיביות שחיפשתם והכל במהירות וביעילות ללא פשרות על השירות. אם יש לכם רעיון, אנחנו נדאג להגשים אותו ולוודא שהתוצר מאיתנו יעניק לכם משמעות, סמליות וחשיבות מיוחדת.

לטובת הדפסת חולצות בעיצוב אישי, השאירו פרטים כעת:
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!