fbpx

הדפסת חולצות לחתונה

אולם יש, פרחים יש, שמלת כלה יש, חולצות לחתונה כבר הזמנתם? כי אם עדיין לא, אנחנו אנשי בשורה בשבילכם. אצלינו בג'אקו תוכלו למצוא מלאי ענק של חולצות מתאימות לחתונה, כשאתם בוחרים איך הן תראינה בסופו של דבר: מצחיקות? מרגשות? מסמלות? זה החלק שלכם. אנחנו פה כדי להדפיס לכם כל עיצוב במקצוענות. הדפסת חולצות לחתונה – כך תהפכו את החתונה שלכם לאירוע העשור.

 

החתונה שלא תרד מהפרק

כאשר אתם מתכננים את אירוע הנישואין שלכם, אתם משקיעים כל מאמץ כדי שהאורחים שלכם ירגישו הכי טוב שיש: שהמנות תערבנה לחיכם, שעיצוב האולם ישרה אווירה מתאימה ושהמוזיקה תתאים לקצב החברתי. בסתר ליבכם אתם מבקשים שדווקא האירוע שלכם לא יישכח מליבם, ויהפוך לזיכרון מתוק בארסנל הזיכרונות שלהם. איך אפשר לעשות זאת, מה ייתן ערך מוסף לחתונה שלכם שלא היה באירועים אליהם הם הוזמנו אתמול ושלשום?

 

הדפסת חולצות לחתונה – מזכרת שתלווה את האורחים הרבה אחרי שינבלו הפרחים

כאשר אתם מציידים את הרוקדים בחתונתכם בחולצות טי-שירט מודפסות במיוחד לאירוע, אתם נותנים להם פריט ייחודי שיזכיר את האירוע שלכם גם בעוד זמן רב. איך תדאגו שהחולצה תהיה פריט לבוש שימושי במלתחה של האורחים? הדפסת חולצות בעיצוב אישי לחתונה, תוכלו להדפיס על החולצות את תאריך החתונה ושמות בני הזוג בעיצוב קלאסי, בצורה כזו אתם נותנים לאורחים אופציה ללבוש את החולצה באופן יומיומי, דבר שלא יקרה אם תחליטו להדפיס על החולצות תמונה אישית, או בדיחה פנימית.

 

מה יהיה ההדפס המנצח לחולצות החתונה שלכם?

בהדפסת חולצות לחתונה, ניתן לבחור בכמה סגנונות של תוכן אותו החולצות תעברנה:

 

החולצות המרגשות

אפשר להפוך חולצה למרגשת ע"י הטבעת תמונה יפה של בני הזוג עם משפט שמחמם את הלב. היא יכולה להיות אלמנט מתאים כדי להודות דרכו על השתתפות הקהל בחתונה. משפטים כמו: "פיצחנו את הקוד, תודה שבאתם לרקוד!" או "בלעדיכם לא יכולנו להתחתן", מבטאים את רגש ההודיה העמוק אותו אתם מרגישים כלפי מי שטרח ובא לאירוע שלכם (וגם שלשל מעטפה…).

 

חולצות שקורצות

אחרי שעברתם את הקטע המרטיט של החתונה שלכם, מתחשק לכם שרחבת הריקודים תתמלא באורחים מלאי אמביציה לעשות שמח. איך מחממים אווירה? הדפסת חולצות לחתונה עם כיתוב מפתיע, יכולה להיות הפעולה הנכונה במקרה שלכם. בחרו במשפט מושחז, בבדיחה מתאימה או בתמונה היתולית, תואמת סיטואציה. אתם תגלו שתוך זמן קצר הקהל שלכם, שמחה דמעה נרגשת בחופה, שינה פאזה, והוא מוכן להסתחרר במעגלים עד כלות הכוחות.

 

למה הדפסת חולצות לחתונה כדאי על דרייפיט?

היזכרו בחתונה האחרונה אליה הוזמנתם. הגעתם אליה רחוצים, מסורקים, מאופרים ומדיפי ניחוח של בושם יוקרתי. נסו להיזכר כיצד פגש אתכם הראי בחזור מהחתונה. תנו לנו לנחש שלא ממש נותר זכר לכל הטיפוח. חולצות דרייפיט הן חולצות המכילות טכנולוגיה מתקדמת לנידוף זיעה ולכן מומלצות כ"כ כחולצות לשלב הריקודים.

אם אתם מעוניינים לפנק באמת את האורחים שלכם, חולצות דרייפיט מודפסות הן מתנה סופר שימושית. כמה נוח יהיה להם להחליף את החולצות המחויטות בהן הם חנוטים, בחולצות דרייפיט מנדפות זיעה. בהשקעה לא גדולה, אתם מבטיחים שהאורחים שלכם לא יפסיקו לרקוד.

 

למה התמונות מהחתונה של יעל וגיא כל כך אטרקטיביות?

יעל וגיא הם זוג שחושב בתיאום מושלם, המוחות שלהם פועלים בתדר דומה, מה שמקל עליהם מאוד בקבלת החלטות. את החתונה שלהם הם החליטו לשדרג עם עם הדפסת חולצות לחתונה בסגנון רומנטי להפליא. הם החליטו לחלק את פריטי הלבוש המודפסים לכל משתתף באירוע, כבר בכניסה לאולם האירועים.

את דרכם לחופה הם עשו כשמסביבם עשרות בני משפחה וחברים לבושים בחולצה תואמת רוויית רגש אהבה חם. התמונות והסרטונים שלהם מהחוויה הזו הן חוויה בפני עצמה: קהל נרגש עם לבוש מתואם ומוזיקת רקע מעודנת – כל מה שפותח חתונה על הצד הטוב ביותר. אם תמונה אחת שווה אלף מילים, תמונת חתונה של אורחים עם תלבושת אחידה, נוטלת את יכולת הדיבור לחלוטין.

 

כשהחתן בוחר להפתיע ובגדול

חליפת חתונה חגיגית יכולה להסתיר תחתיה חולצת טי שירט עם כיתוב קורע מצחוק. בחתונות רבות ישנה ציפיה לרגע בו יסיר החתן את הלבוש המבריק ויגלה חולצה מודפסת עם רעיון מגניב כמו: "פעם ראשונה שאני שובר כוס והיא לא מתרגזת עליי…" או "אני פה החתן, חם לי אז מותר לי!", הוא יוכל לאחל בלי מילים עם הדפס של "בקרוב אצלך", ולהזהיר את באי החתונה: "זהירות חבר'ה, ילדים בדרך!". החתן יוכל לבכות את "מר גורלו" עם משפט כמו: "איך נפלו גיבורים?" או "מאסר עולם".

החתן יכול גם להציע לאורחים: "מי שלא רוקד פה, יכול להשאיר את השיק וללכת הביתה", או להביע נאמנות: "אני שייך לכלה!". אם הוא ממש מעוניין להשקיע יוכל החתן להכין 3 חולצות ולהחליף כל שעה: "נשוי שעה!", "נשוי שעתיים!", נשוי 3 שעות!"… חתן מבריק יכול להשתמש בהדפסת חולצה לחתונה עם כיתוב: "חתן עם חולצה מודפסת, זה מ'זה פאסה!".

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!