fbpx

הדפסה על חולצות מהיום למחר

חייבים חולצות מודפסות למחר! זה סופר דחוף וחשוב, ואתם ממש חייבים את ההזמנה שלכם בהקדם האפשרי. אנחנו מכירים את הסיטואציה.

בדיוק בגלל זה פתחנו שירות חדגש בג'אקו- הזמנות אקספרס.

הזמנות אקספרס הם בראש סדר העדיפויות שלנו והם מקבלות קדימות על כל ההזמנות האחרות. במידה ותכניסו הזמנת אקספרס אנחנו נכין לכם אותה תוך 24 שעות בלבד! 

יש כמה דברים שכדאי לדעת בשירות האקספרס-

המחיר הוא בתוספת תשלום

נוכל לספק את השירות רק למוצרים שנמצאים אצלנו ברגע זה על המדפים

השירות אינו כולל משלוח ויחכה לכם אצלנו בחנות באזור התעשיה בכפר עציון

ההזמנה תהיה מוכנה תוך 24 שעות מאישור הזמנה 

אז אל תתמהמהו-

צרו איתנו קשר עכשיו! 050-5853377

מדרגות מחיר

חולצות מודפסות במחיר
מיוחד להזמנות גדולות

שירות משלוחים

משלוחים לכל
חלקי הארץ

הדפסה צבעונית

הדפסה צבעונית
על חולצות

עיצוב מדהים

עיצוב מדהים
בהתאמה אישית

הזמנות אקספרס

הזמנות אקספרס
ב-24 שעות

רוצים לבצע הזמנה של חולצות מודפסות? התקשרו עכשיו! 050-5853377
או לחלופין השאירו פרטים-

מפעל הדפסות על חולצות יכול לתת מענה למגוון רחב של צרכים ודרישות. קהל היעד העיקרי של מפעל מן הסוג הזה כולל גברים ונשים בגילאים שונים שמעוניינים להדפיס על חולצות על מנת להעביר מסר מסוים, אך השירות מתאים גם עבור גורמים מסחריים. על כל פנים, הדבר החשוב הוא להקפיד על הדפסה באיכות גבוהה – גם אם מתאמים את השירות מהיום למחר.

 

יש לנו זכות להדפיס עבורך

נציגי ג'אקו הדפסה על חולצות מתחייבים לייצר עבורך מוצר איכותי וטוב. אנו מסוגלים להדפיס לך חולצות מדהימות בהתראה קצרה ונשמח להכיר אותך על מנת להשיג תוצאה מושלמת.

הדפסות על חולצות

 

חולצות מהיום למחר

דפוס משי ודפוס רשת מאפשרים להוסיף על גבי חולצות כמעט את כל סוגי ההדפסים. במסגרת דפוס משי ודפוס רשת גם ניתן להבטיח הדפסה ברזולוציה גבוהה, כמו למשל כאשר רוצים לשלב בין אלמנטים גרפיים וטקסטואליים. כמו כן, שירותי הדפוס מאפשרים להזמין את החולצות מהיום למחר במסגרת אירועים עסקיים, צבאיים ופרטיים וכאשר רוצים להפתיע אדם קרוב עם מתנה מיוחדת.

 

הבדלים בין שירותי הדפסות על חולצות

יש שיטות שונות שבהן ניתן להשתמש על מנת להדפיס על גבי כובעים וחולצות. בין היתר, ההבדל הבולט הוא בין הדפסה בשחור לבן והדפסה צבעונית. הדפסה צבעונית היא יקרה, איכותית ומיוחדת יותר – לעומת הדפסה בשחור לבן שנחשבת בסיסית וסולידית. עם זאת, לא תמיד הדפסה צבעונית היא הפתרון שמתאים ללקוח ואת סוג השירות כדאי לבחור רק לאחר שמתייעצים עם אנשי מקצוע מנוסים.

הדפסות על חולצות

 

קביעת מדרגות מחיר להדפסות

הנושא של מחיר יכול להכריע בסוגיה בין הדפסות על חולצות בצבע או בשחור ולבן. בתוך כך, קיימות מדרגות מחיר להזמנות גדולות וככל שההזמנה גדולה יותר כך המחיר להדפסה יורד. אפשרות אחרת היא לשלב בהזמנה אחת מספר פריטים על מנת לנצל את מדרגות המחיר – כמו למשל בהזמנת חולצות, כובעים וגופיות. אם סך כל הפריטים יחד עובר את מדרגות המחיר, התוצאה היא חיסכון בהוצאות בלי להתפשר על איכות וזמינות.

הדפסה על חולצות בעיצוב אישי

 

יש לכם אירוע פרטי או עסקי ואתם חייבים הדפסה על חולצות בעיצוב אישי? עם הזמנת הדפסה על חולצות בעיצוב אישי וכמות גדולה, תוכלו לקבל חולצות באיכות גבוהה מודפסות עם תמונה או משפט או שילוב של שניהם ולתת לאורחים שלכם מזכרת מהאירוע עצמו. כל מה שאתם צריכים זה להזמין מראש כמות גדולה של חולצות באיכות גבוהה מהיום למחר או מהיום להיום וליהנות מהדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן וממתנה מיוחדת וייחודית לאורחים שלכם.

 

הדפסה על חולצות ספורט

 

רוצים חולצה מיוחדת ושונה משלכם שאין לאף אחד? עם הדפסה על חולצות ספורט תוכלו לקבל חולצה משלכם בעיצוב אישי ואיכות גבוהה שתחמיא לכם מאוד. את החולצה תוכלו ללבוש לרחוב או אפילו לחדר הכושר. כמו כן, תוכלו לבחור מתוך מגוון נרחב של הדפסים את ההדפס החביב עליכם או אפילו להדפיס הדפס מקורי משלכם זה יכול להיות משפט או תמונה או שילוב של שניהם.

 

הדפסה על חולצות באיכות גבוהה

 

אם חשוב לכם איכות החולצה ואתם רוצים הדפסה עמידה לאורך זמן, אתם חייבים הדפסה על חולצות באיכות גבוהה. עם הדפסה על חולצות באיכות גבוהה תוכלו לקבל הדפסה באיכות גבוהה מאוד שתישאר לכם גם אחרי הרבה כביסות ולא תתפורר כמו שאר ההדפסים הרגילים. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות מחולצה איכותית ונעימה על הגוף שתשרת אתכם לאורך זמן רב ולא תהיה עם כדוריות כפי שקורה בחולצות פשוטות.

 

הדפסה על חולצות מכופתרות

 

אם אתם לובשים חולצות מכופתרות ביום יום השיגרתי שלכם ואתם רוצים להכניס חיים בחולצות שלכם ולהפוך אותן לייחודיות ומיוחדות, אתם חייבים הדפסה על חולצות מכופתרות. עם הדפסה על חולצות מכופתרות תוכלו להעניק לחולצה שלכם שיק מיוחד ואישי משלכם שלא תמצאו בשום מקום אחר ולהוציא את האופי המיוחד שלכם.

 

הדפסה על חולצות לעסקים

 

מארגנים יום כיף לעובדים, גיבוש או כנס ללקוחות עסקיים שאתם רוצים לעבוד איתם? אחד הדברים החשובים שאתם חייבים שיהיו באירוע זה חולצות מודפסות. באמצעות הדפסה על חולצות לעסקים תוכלו להדפיס משפט או תמונה או לשלב את שניהם ביחד עם לוגו החברה ולהעניק מזכרת אישית לעובדים או ללקוחות העסקיים שאתם רוצים לעבוד איתם.

 

הדפסה על חולצות לכמות מסחרית

צריכים כמות מסחרית של חולצות בין אם זה לעבודה היום יומית שלכם או לאירוע? עם הדפסה על חולצות לכמות מסחרית תוכלו לקבל חולצות מודפסות בכמות שאתם צריכים ובמחירים נוחים וזולים. את החולצות תוכלו לקבל מהיו להיום או מהיום למחר בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

 

כאשר המחיר פוגש באיכות – אצל ג'אקו

בג'אקו יעשו הכל על מנת להרכיב עבורך הצעת מחיר בהתאמה אישית. אנו שומרים על שקיפות מלאה בהתנהלות השוטפת ונציגינו ישמחו לקבל את הפרטים שלך דרך האתר כדי לתאם הדפסות על חולצות, כובעים וגלופות בעיצוב אישי.

× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!