fbpx

רעיונות למתנת יום הולדת לעובדים

איך האווירה המשפחתית בחברה יכולה להשפיע על מחזור הרווחים בעסק? האם מכונת קפה במטבחון העובדים יכולה להשפיע על שביעות רצונו של הלקוח? מה שכיר נחפש במקום עבודתו מלבד משכורת? התשובה היא אחת: עובד רוצה להרגיש טוב במקום העבודה, זה גורם לו להפיק מעצמו את המרב ולתת תפוקה גבוהה יותר, מה שמשפיע כמובן על רווחיות החברה. כאשר אתם משקיעים בתקציב לשם קניית מתנת יום הולדת לעובד, קחו בחשבון שאתם מתעתדים להכניס לעסק רווחים בריבית דריבית. אז איזו מתנה מוצלחת תוכלו לקנות לעובד שלכם כדי להפוך אותו ואת העסק למורווחים ובגדול?

 

בלעדי: 5 רעיונות למתנת יום הולדת לעובדים שלכם

ממש כמו למנורת הקסמים של אלאדין מאגדת העם המפורסמת, גם למתנות אותם תעניקו כשי יום הולדת לעובדים שלכם, יש תכונות סגוליות וקסם, המסוגלים להפוך אותם לעובדים הכי מוצלחים בשוק. אספנו עבורכם את 5 המתנות השוות והשימושיות ביותר. חשוב לדעת כי עובד מעריך יכולת של מעסיק להעניק לו מתנה מכובדת, ועלול להרגיש מזולזל ומתוסכל, אם יקבל מתת פשוט או זול. זכרו כי עובד שאינו מרוצה, הוא מקל בגלגלי מכונת העבודה המשומנת שלכם, ואילו עובד מרוצה הוא נכס של ממש לחברה. בחרו במתנה מתאימה:

שובר לארוחה במסעדה

הצבא צועד על קיבתו, כך מבטיח הפתגם. מסתבר שגם אצלכם בעסק האפקט הזה יפעל, אין עובד שלא ישמח בשובר זוגי למסעדת יוקרה באזור מגוריו. כדאי להתאים את אופי המסעדה לסגנון העובד, כמו למשל, מסעדה טבעונית, כשרה או דיאטטית לפי העדפותיו, יהיה מתחשב מצידכם להציע לו לבחור מבין כמה מסעדות את זו האהובה עליו. את השובר לארוחה במסעדה העובד יכול לממש מתי שמתחשק לו, מבלי להיות כפוף לתאריך כלשהו, כך שהחוויה הקולינרית תהיה פשוט מושלמת בשבילו.

חופשה בבית מלון

אין כמו ים, חוף ומיטה רכה כדי להחזיר לאנשים את שלוות הנפש שאבדה להם במירוץ אחר המשימות האינסופיות בעבודה. מגיע לעובדים שלכם להינפש כמו שצריך, ולאזור כוחות בבית מלון מפנק. כמובן שאפשרות זו דורשת תקציב גבוה, ולכן עסקי בוטיק, שמעדיפים אפשרויות זולות יותר ישמחו במתנה הבאה:

רמקול או אוזניות בלוטוס

אין כמו חוויית שמע עוצמתית, כדי להפוך אנשים לאנרגטיים יותר ומלאי פעילות. בעולם בו המוזיקה הפכה להיות חלק מסדר היום השגרתי, ואנו נחשפים כל יום לעוד כוכבי זמר ולהיטים חדשים, ואפילו כשאנו משוחחים בנייד ולא מעוניינים להיחשף לקרינה – אוזניות ורמקול בלוטוס, הם פתרון מושלם שיפנק את העובדים שלכם תמורת סכומים שמיודדים עם כיס המזומנים של החברה. תוכלו למצוא מכשירים בכל מיני רמות איכות ומחירים, ולבחור בעצמכם את האופציה הרלוונטית.

סט מצעים

העובד שלכם מסור כ"כ עד שנתוני החברה ויעדיה באים לו בחלומותיו? פנקו אותו עם סט מצעים איכותי בעיצוב ייחודי, שיכירו לו את מידת הערכתכם אותו ואת תודתכם על פעילותו המאומצת. מכיוון שעיצוב הבית הוא עניין אישי לחלוטין, יהיה פחות טקטי להגיש סט מצעים בעיצוב אחיד לכל העובדים. תנו להם אופציה לבחור בין מספר דגמים. אנשים אוהבים להחליט בין מספר אפשרויות, כך הם מרגישים שקיבלו את הטוב ביותר מבחינתם.

ערכה לטיול משפחתי + כובעים מודפסים

אם אתם מעוניינים לצ'פר את העובדים במתנת יום הולדת מקורית, תוכלו לארוז להם באריזת מתנה ערכה ייחודית שתכלול: צידנית משפחתית, אביזרי בישול לשטח וכובעים מודפסים עם סמל החברה לכל בני המשפחה. כך אתם הופכים את הטיול המשפחתי הבא של העובדים שלכם לחוויה מנצחת ולמסע פרסום של החברה.

די עם הבנאליות! כיצד תוכלו לשלב חולצה מודפסת במתנה הבאה לעובדים שלכם?

חולצה מודפסת עם לוגו החברה יכולה לשמש את העובדים שלכם רבות, ויחד עם זאת להיות יחצ"נית מצוינת של החברה. איך תוכלו לשלב מוצר כזה במתנת יום הולדת?

מה דעתכם על ערכת פנקייקים הכוללת: מחבת ייעודית, מצקת וספריי שמן, כשלהם מצורפת חולצה עם הסלוגן הגאה: "אין דבר שאני עושה ולא מצליחה בו!" + לוגו החברה? או סט מצעים עם פיז'מה מודפסת שעליה בכיתוב: "כשאני ישן/נה העולם מת. אהמ… חוץ מהעבודה". תוכלו לארוז לעובדים שנולדו בחורף שוקולדים משובחים ולהדפיס להם על קפוצ'ון: "כל מה שאני צריך בעבודה ביום חורף, זה קפוצ'ון ושוקולד טוב".

כדי לעודד פעילות ועשייה תוכלו לצייד עובד או עובדת לקראת יום הולדתם בערכת ספורט שתכיל חולצת דרייפיט ספורטיבית עם הדפס מעניין. תיק גב איכותי עם הדפס של לוגו החברה הוא גם מתנת יום הולדת מצוינת לעובדים.

 

עוד רעיונות מושלמים למתנות יום הולדת לעובדים:

 

אנחנו בג'אקו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון מתנות ייחודיות לעובדים שלכם, שיעשו את העבודה, יפנקו אותם ויתנו להם הרגשה שהם הכי מוערכים בעולם. כל המוצרים הם באיכות גבוהה מאוד ונוחים לשימוש יומיומי. היכנסו לקטלוג של ג'אקו ובחרו לכם מתנות יום הולדת לעובדים, שכיף לתת וכיף לקבל.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!