fbpx

סוף עונה בחנויות בגדים

מבצעי סוף עונה יכולים להיות חלום של הורים למשפחות ברוכות ילדים. חסכון בקניית בגדים זה דבר שחובה ללמוד כאשר קונים לכל כך הרבה ילדים. שלא כמו מבצעי מפתיעים, מבצעי סוף עונה מתרחשים בערך באותו זמן בכל שנה כאשר חנויות הבגדים מציעות הנחות על פריטים הקשורים לעונה שעומדת להסתיים כדי לפנות מקום לפריטי העונה החדשה. אך כדי להפיק את המירב של המכירות העונתיות הללו, עליכם לתכנן מראש. הנה מדריך מקיף של הקונים למכירה בסוף עונה.

 

הנחיות כלליות בנושא למבצעי סוף עונה

מבצעי סוף עונה עוקבים אחר לוח זמנים קמעונאי כללי שמושפע לא רק מעונות השנה, אלא גם מחגים גדולים וגורמים אחרים בזמן המתאימים להתנהגויות הקונים. אז אם יש טיפ אחד שכדאי להורים של משפחות ברוכות ילדים לזכור זה: באופן מסורתי, סחורות באביב ובקיץ בדרך כלל נמצאים בהנחות סוף עונה ביוני ויולי, וסחורות סתיו וחורף בדרך כלל יוצאות למבצע בינואר אחרי חנוכה. בעזרת מעט תכנון מוקדם תוכלו לחסוך סכומי כסף משמעותיים ולהימנע מחיוב אשראי גבוה במיוחד.

 

כלל האצבע של קניית בגדים בזול

כדי לזכור את התזמון של מבצעי סוף העונה, זכרו כלל אצבע כלכלי זה: כאשר הביקוש גבוה, המחירים גבוהים וכשהביקוש נמוך, המחירים נמוכים. רוב הצרכנים לא מתכננים, כלומר הם קונים את צרכיהם ורצונותיהם ברגע שהם מתעוררים, אשר כאשר צרכנים רבים צריכים את אותם דברים, זה מעלה מאוד את הביקוש. עבור אותם רצונות הקשורים לעונה, אתם תראו שרוב האנשים קונים בדיוק בזמן הלא נכון מבחינת האופן שבו הביקוש הקולקטיבי מעלה את המחירים.

אבל קונים שחשוב להם חסכון בקניית בגדים, צריכים להיות יותר חכמים מזה. זה בדיו כמו שצריך לקנות מנגל חשמלי, שמשיות או כל ציוד קיץ אחר בזמן החורף ולקנות מעילים ותנורים להם תזדקקו בחורף במהלך חודשי הקיץ. זה אולי נראה משוגע, אבל זה משהו שקונים אחרים לא יודעים שיכול לחסוך להם המון כסף.

 

אזהרות בנושא למבצעי סוף עונה

הורים למשפחות גדולות שקונים בגדים לילדים צריכים לדעת את העבודה ואת הדרך לחסוך כסף, אך ייתכן שהם ייפלו קורבן לחלק ממלכודות הקניות הבאות. כדי להציל את עצמכם, שמרו את הטיפים הבאים בכיס האחורי שלכם:

  • כאשר אתם קונים במבצעי סוף עונה, זכרו שזה שפריט מסומן כאילו הוא במבצע, לא אומר שאתם באמת מקבלים מחיר מציאה. דעו כמה עולים בדרך כלל הפריטים שאתם קונים – לא רק מה כתוב בתג המחיר. אתם יכולים לקבל מידע זה בקלות על ידי השוואת קניות באינטרנט כדי להבין את המחירים, ואז לבקר בחנויות המקומיות כדי לקנות את הפריטים בפועל.
  • לקנות דבר שאתם לא באמת צריכים זה אף פעם לא מציאה, לא משנה כמה המחיר מוזל.
  • אל תהיו מחויבים לקנייה בחנויות מקומיות. לפעמים ההנחות המשמעותיות ביותר הן באתרי האינטרנט. חשוב לבדוק שם, להבין את הפערים בהנחות ולרכוש עם המבצעים המשתלמים ביותר.

 

2 טיפים חשובים למבצעי סוף עונה

ניתן כאן שני טיפים מנצחים שאנו מציעים שיובילו אתכם במהלך תקופת מבצע סוף העונה, על מנת לקנות בגדים בצורה נכונה.

קנו פריטי לבוש, לא סט בגדים

כשאתם נכנסים לחנות או מחלקת בגדי ילדים, הדבר הראשון שאתם רואים הוא בדרך כלל קבוצת בובות בגודל ילדים המציגות את קולקציית הבגדים האחרונה של החנות. כל אחת מהבובות לובשת תלבושות מקסימה בה כל החלקים תואמים. למשל, ייתכן שתראו בובה לבושה במכנסי ג'ינס, חולצת פולו, סוודר פסים וכובע תואם, לצד בובה בחולצה צבעונית, מכנס משובץ וקרדיגן.

חנויות מגדירות את התצוגות שלהן בכוונה כדי להערים עליכם לקנות יותר. הם מקווים שברגע שתראה כמה כל החלקים האלה נראים חמודים ביחד, תרגיש שאתה צריך לקנות את כל הסט.

הבעיה היא שהבגדים המתואמים בקפידה לא תמיד הולכים עם הבגדים שכבר קיימים בארון הבגדים של ילדכם. אם הכובע הקטן והחמוד ההוא נראה טוב רק עם חולצת הפולו הספציפית והסוודר המפוספס, הוא יבלה את רוב זמנו בישיבה ללא שימוש בארון.

סט בגדים, גם אם הוא מקסים, לא שימושי כמו פריטי לבוש אחרים שהילד שלכם יכול ללבוש עם תלבושות רבות. במקום לקנות את כל הסט, הסתכלו על כל חלק בנפרד וחשבו כמה שימוש ילדכם יוכל להפיק ממנו. אם אותו מכנס משובץ יתאים היטב עם המון חולצות שכבר יש לילדכם, נהדר – תוכלו לקנות אותו ולקבל הרבה תלבושות חדשות במקום אחת בלבד. אבל אם החולצה הצבעונית שהוא מוצג איתה באמת לא הולכת עם שום דבר מלבד המכנס, התעלמו ממנה.

 

בחרו בגדים מגוונים

בכל שנה כאשר החגים מתקרבים, חנויות בגדים מנסות לפתות את ההורים עם מגוון תלבושות עונתיות לילדיהם. כן, הבת שלכם בטח תיראה מקסימה באותה שמלת קטיפה אדומה, והאפוד המשובץ הזה יהיה נהדר על בנכם. אבל תוכל להשתמש בתלבושות האלה רק פעם או פעמיים במהלך תקופת החגים, ובשנה הבאה הם לא יתאימו יותר.

הימור טוב יותר הוא לקנות לילד שלכם רק בגד אחד לאירועים מיוחדים שיכול להתאים לכל אירוע במהלך השנה. שמלה בסגנון שאינו ספציפי לעונה או זוג מכנסיים יפה יכולים לעבוד באותה מידה גם בחגים, מסיבות וחתונות.

כיוון שיש לכם משפחה מרובת ילדים, מומלץ גם לבחור בגדים נטולי מין לילד הבכור במידת האפשר. בדרך זו תוכלו למסור בגדים לבנות ולבנים כאחד. למשל, אם אתם קונים ג'ינס לבת שלכם, בחרו ג'ינס רגיל במקום זוג מעוטר בפאייטים ורודים וסגולים על הכיסים. אם היא רוצה שהתלבושת שלה תיראה נשית יותר, תוכלו לשדרג אותה עם אביזרים כמו סרטים או תכשיטים.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!