fbpx

האם מי שמדפיס לוגו על חולצה גם מעצב את הלוגו עצמו?

כדי להפוך את העסק שלכם למבודל וייחודי, חייבת להיות לו שפה עיצובית הייחודית רק לו, המייצגת אותו בכל הזדמנות. לוגו איכותי הוא מרכיב משמעותי של השפה הזאת, וחלק אינטגרלי ממנה. אם אתם מעוניינים להדפיס לוגו על חולצה כדי להשפיע על המונים ולגייס לקוחות, חשוב שתשתמשו בלוגו נכון ומקצועי. לפניכם מדריך מפורט ליצירת לוגו בעצמכם, אך אם אתם מאלה שאוהבים חיים קלים, תוכלו כבר עכשיו לדלג לסוף הכתבה לפתרון הפשוט. 

 

חינם אין כסף: כך תבנו לוגו מקצועי בעצמכם 

כן, אפשר לעשות זאת לבד. למרות שיתכן כי עיצוב לוגו על חולצה נדמה לכם בלתי אפשרי כמו לגרום להיפופוטם לרקוד זומבה, האמת בשטח מספרת שזה אפשרי גם אפשרי. גם העם בשדות יכול היום לעצב לוגו מקצועי, חכם ומושך. איך עושים זאת? בואו וניתן ללוגו לדבר, יש לו בשבילנו 3 כללי מפתח:

  • אני צריך שתראו אותי בכל גודל! – כך חורץ הלוגו. יש לשים לב שהלוגו יהיה ברור וקריא בכל גודל, כך שהמסר שלו ייקלט בכל מצב. אם תכניסו אלמנט זעיר, או שורת טקסט קטנה מדי – כאשר תקטינו את הלוגו לתמונת פרופיל, הם לא ייראו.
  • אני בלעדי! – שמרו על הייחודיות שלכם, בעזרת לוגו עם מבנה אישי. שימו לב לחזור עליו בכל פעם, כדי שיהיה מזוהה עם החברה שלכם.
  • אני אוהב פשטות ושונא עודף רעיונות! – כדי להפוך את הלוגו שלכם למשהו שייקלט בתודעה וייזכר, עליכם להשתמש ברעיון אחד פשוט עם מסר ברור. אנשים לא אוהבים לנחש, ולא מבקשים ממכם כתב חידה. הם רוצים לדעת מה אתם משווקים, ואיך זה יוכל לשרת אותם.

 

מתכון עם שני רכיבים בלבד: אפו לכם לוגו משובח

היום, חובה לסמן על כל מוצר מהם רכיביו, כך אנו יודעים כמה שומן אנו מגירים אל תאי גופנו, בנוגסנו בטבלת שוקולד, מהי כמות החלבונים השוחה בחלב והאם הביסקוויט בעל הפנים התמימות מכיל שומן טראנס.

גם ללוגו יש שני מרכיבי בסיס. בלעדיהם, לוגו לא יהיה לוגו, הלוא הם הטקסט והאלמנט.

 

הטקסט לוגו צריך להכיל את שם העסק ואת תחום עיסוקו. חשוב שניסוח הטקסט יהיה ייחודי ויאפיין את החברה בצורה ממוקדת מאוד ולא סתמית וכללית מדי.

רוצים דוגמה? בבקשה! טקסט כמו: "אבי כהן – רואה חשבון" חסר מבחינת הבידול שלו, אינו מייחד ולא מכיל שום דבר שיעזור לו להיקלט במוחם של אנשים. "אבי כהן – מסתכל לחשבון בעיניים", מצטלצל הרבה יותר מעניין, ועל כן, גם זכיר יותר. השתמשו בסלוגן מבטא, או באמירה מתוחכמת – כך תישארו בתודעה של האנשים, גם הרבה אחרי שהעיניים שלהם יעזבו את הלוגו.

האלמנט תפקידו של האלמנט הגרפי הוא לסמל את רעיון העסק ולייצג אותו בכל הזדמנות של נראות ויזואלית. על האלמנט להתאים לשפה העיצובית של העסק הנגזרת מאופיו. כלומר, גם אם אבי כהן ירצה למתג את עסק ראיית החשבון שלו כחברה שמזניקה עסקים גבוה, עפיפון ילדותי לא יהיה האלמנט הנכון בשבילו. חץ או גרף עלייה, יתאימו לו הרבה יותר.

ניתן למתג עסק עם לוגו המכיל טקסט בלבד, אפשרות זו מתאימה גם לעסקים קטנים ובינוניים, משום שהטקסט מעביר את המסר בצורה ברורה. חברות ענק ומותגים, יכולים להשתמש רק באלמנט גרפי, משום שהם מטמיעים את המסר בצורות אחרות. אם אתם עדיין עסק מתפתח, רצוי שתשתמשו בשני רכיבי הלוגו: האלמנט והטקסט.

לוגו על חולצה – 3 שאלות ששואלים לפני שמעצבים אותו

תהליך מקצועי של בניית לוגו לעסק מצריך מעצבים גרפיים לפתוח במחקר מקיף על אופי העסק, קהל לקוחותיו, סגנון המוצרים ועוד המון "חפירות" מהסגנון הזה. בואו ונקצר לכם את הדרך! תמצתנו לכם את המחקר לכדי שאלון ידידותי, כך תוכלו לעצב לכם לוגו על חולצה, בלי הרבה כאבי ראש.

הקדישו מחשבה למענה על השאלות הבאות:

  1. איזה מסר אתם רוצים להעביר לעולם?
  2. מה אופיו של העסק שלכם? 
  3. מה קהל היעד שלכם?

 

אחרי שתענו על 3 השאלות האלה בתשומת לב, תוכלו לדעת איזה אופי יישא הלוגו שלכם.

 

השתמשו בשילובי צבעים

אם לא בחרתם בלוגו צבעוני מלכתחילה, כדאי שתבחרו לעיצוב הלוגו עד 3 צבעים שונים. כמובן שחשוב להתאים את צבעי הלוגו לרעיון ולמסר של העסק. לעסק של איפור יתאימו צבעים עדינים ורכים, בעוד שלעסק המשכיר טרמפולינות לקייטנות יתאימו צבעים עזים ועליזים. חשבו אילו צבעים ימתגו נכון את החברה שלכם.

 

בחרו בפונטים המתאימים לאופי העסק שלכם

תוכלו לבחור בפונט אחד, או בשניים. אם אתם בוחרים בשני פונטים שונים, כדאי שהם יהיו מנוגדים בצורתם.

 

השמים הם הגבול? המעצבים הגרפיים של ג'אקו הם מבריחי גבולות מוסמכים!

אם אתם מעוניינים להדפיס לוגו על חולצה, ואין לכם טיפת סבלנות לעשות זאת בעצמכם, אתם מוזמנים להטיל את המשימה על כתפיהם הרחבות של צוות הגרפיקה בג'אקו, הם כבר יהפכו לכם עיצוב לוגו על חולצה – ליצירת אומנות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בוואצאפ ולהנות מהדפסת לוגו על חולצה, מראשית עד אחרית. כי הדפסה על חולצות עם לוגו זה הכי קל עם ג'אקו.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!