fbpx

כמה עולה הדפסה על חולצות

אחת השאלות הראשונות שלקוחות שמתקשרים אלינו שואלים היא: כמה עולה הדפסה על חולצות? התשובה לכך משתנה בהחלט בהתחשב בכמה פרמטרים: בהתאם לסוג החולצה שעליה אתם רוצים להדפיס, כמות ההדפסות שאתם רוצים להזמין, האם אתם רוצים הדפסה ייחודית בעיצוב אישי, והאם תרצו לבצע הזמנה צבעונית.

 

כמה מילים על מחירי הדפסות על חולצות

ברחבי ישראל פועלות כמה וכמה חברות המציעות שירותי הדפסה על חולצות ועל פריטי לבוש נוספים. מטבע הדברים, כל חברה מציעה עבור הדפסה על חולצות מחיר שונה בהתאם לשיקוליה הכלכליים.

אכן, לא קיים מחירון אחיד או מחייב בתחום הזה ומדובר בשוק פתוח וחופשי, ממש כפי שאתם חופשיים לבצע סקר שוק ולבחור את החברה שמציעה את ההצעה הכי משתלמת.

יחד עם זאת, חשוב לוודא שההצעה המפתה אינה באה על חשבון איכות ההדפסה או פריט הלבוש, אחרת תגלו שחיסכון של כמה עשרות שקלים הסתיים במפח נפש.

 

וכמה זה עולה אצלנו?

כפי שאמרנו, הדבר הראשון המשפיע על עלות החולצה הוא הסוג שלה. יש למשל הבדל בין עלות של חולצת דרייפיט, טי שירט רגילה, קפוצ'ון, סופטשל, חולצות עם שרוול ארוך או קצר, וכדומה.

ולגבי ההדפסה עצמה, הדבר תלוי במספר פרמטרים. נכון להיום, אנו מציעים עבור גלופה קטנה מקדימה וגדולה מאחורה מחיר אטרקטיבי של 100 שקלים, ועבור גלופה גדולה משני הצדדים 160 שקלים (אם תזמינו יותר מ-50 פריטים, תקבלו גלופה אחת בחינם!).

כמו כן, אנו מציעים מדרגות מחיר שהופכות הזמנות גדולות ליותר משתלמות, בתנאי שאתם עוברים את החמישים פריטים בהזמנה.

לדוגמא, אם תזמינו מאיתנו 20 גופיות, 20 קפוצ'ונים ו-20 טי שירטים, הרי שהגעתם ל-60 פריטים ותקבלו הנחה, כלומר מדרגת מחיר יותר נמוכה על כל פריט.

יש עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. קודם כל, צריך לזכור את עלות המשלוח לכל מקום ברחבי ישראל, שאמנם איננה גבוהה אך בכל זאת מוסיפה לעלות נכון להיום עוד ארבעים וחמישה שקלים.

כמו כן, אם אתם רוצים הדפסה צבעונית יש תוספת מחיר של חמישה שקלים עבור כל צבע. בנוסף, אם אתם צריכים הזמנה ממש מהירה, באקספרס של עשרים וארבע שעות, הרי שתצטרכו לשלם עוד 15% על מחיר ההזמנה.

 

כמה עולה הדפסה על חולצה שחורה?

כפי שאמרנו, חולצה היא שם כולל למגוון פריטים. ולכן תוכלו למצוא בג'אקו חולצת טישירט שחורה פשוטה ב-19 ש"ח, חולצת טי ג'אקו פלוס ב- 24 ש"ח, חולצת ¾ שחורה ב-25 ש"ח וחולצת פולו דרייפיט בעלות של 28 ש"ח. אם אתם מעוניינים בקפוצ'ון שחור מחמם ומודפס תוכלו לבחור בקפוצ'ון ג'אקו פלוס ב-45 ש"ח. עלות הדפסת הגלופה הינה 100 ש"ח לגלופה גדולה מאחורה וקטנה מקדימה, ועלות גלופה גדולה דו צדדית הינה 160 ש"ח.

 

כמה עולה הדפסה על חולצות אונליין?

העידן המודרני הביא אל פתחינו מציאות חדשה בה הפריטים מוצאי את דרכם אלינו, במקום שנתרוצץ ונכתת אנחנו את רגלינו כדי למצוא אותם. כך בקליק אחד, אתם מוזמנים לבצע רכישה מאובטחת של פריטים שונים בג'אקו החל מ-19 ש"ח לפריט. בעלות משלוח של 45 ש"ח, שליח יגיע אליכם עם החולצות עד הבית ותוך 3-5 ימים לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיהן אי פעם.

 

כמה עולה הדפסה על חולצות מהיום להיום?

"הו, לא!" אתם דופקים על המצח כאילו הטפיחה תעזור לגלגלי הזמן לנוע לאחור ב"לילו לילו…", המסיבה הכיתתית עתידה להיות מחר, אתם התחייבתם להזמין חולצות מודפסות לכולם, ואם לא תהיה רעידת אדמה 9 בסולם ריכטר, המסיבה תתקיים במועדה, מה עושים? אין מה להיכנס לסטרס! בג'אקו תוכלו להזמין חולצות מודפסות גם בהתראה של מהיום להיום: תוכלו להזמין בג'אקו אקספרס וההזמנה שלכם מוכנה תוך 24 שעות, עלות הזמנת אקספרס: תוספת של 15% במחיר.

 

כמה עולה הדפסה ישירה על חולצות?

מחיר הדפסה של גלופה כמו שהזכרנו, הינו 100-160 ש"ח. הדפסה צבעונית תגבה מכם עלות של 5 ש"ח נוספים עבור כל צבע. עלות כל חולצה תימדד לפי סוגה, כלומר, חולצת טי שירט פשוטה לא תעלה כמו קפוצ'ון עם רוכסן. חשוב לדעת שבהזמנה של למעלה מ-50 פריטים, גלופה אחת חינם, ובהזמנה של למעלה מ-100 פריטים התשלום הסופי ייקבע על פי מדרגות מחיר, מה שאומר: מחיר נמוך יותר עבור כל מוצר – הידד!

 

כמה עולה הדפסת לוגו על חולצות?

הדפסת לוגו על חולצות הפכה חזון נפרץ, הן משמשות עסקים, במיתוג חולצות עובדים וכמזכרות מאירועי חברה שונים, חולצות עם לוגו מודפס הן גם מוצר מועדף כמזכרת מחתונות, מסיבות יום הולדת ומחנות גיבוש. אינכם צריכים להירשם לקורס פוטושופ מרוכז כדי להוציא מתחת ידכם חולצות למופת, צוות הגרפיקה של ג'אקו ישמח לעצב לכם גלופה אישית במחיר של 100 ש"ח בלבד.

לא אהבתם? תוכלו לשלוח את הגלופה לתיקון עד 3 פעמים, כלומר, עד שתהיו לחלוטין מרוצים. מובן שאם יש ברשותכם לוגו מוכן, תוכלו לשלוח אותו וליהנות ממחיר הדפסה רגיל.

 

כמה עולה הדפסת תמונה על חולצה?

אוהבים תמונות בשחור לבן? הן יוצרות אווירה היסטורית מלאה בניחוח ישן וגדוש משמעות, לעומת זאת, תמונות צבע הן עשירות, חדות ותופסות את העין.

מחיר הדפסה של תמונת צבע הוא תוספת של 5 ש"ח לכל צבע. בהזמנה גדולה במיוחד, מחיר ההדפסה לפי חולצה ירד משמעותית.

חשוב לדעת שאם אתם מחפשים תמונה אטרקטיבית להדפסה על חולצה, תוכלו לצלם אחת כזאת או להשיג מאחד מהמאגרים החינמיים, באם לא מצאתם משהו מוצלח ישנם מאגרי תמונות בתשלום מהם תוכלו לשאוב המון השראה ולרכוש לכם תמונה שווה באמת.

 

כמה עולה הדפסת ציור על חולצה?

הדפסת ציור על חולצה, הופכת את פריט הטקסטיל ליצירת אמנות מדברת. תוכלו ליצור בעצמכם ציור אמנותי באמצעות כלים שונים, לצלם או לסרוק ולשלוח לג'אקו, חשוב שתבחרו את החולצה המתאימה להדפסת הציור, שימו לב שהציור לא ייחתך על ידי תיפורים של כיסים או רוכסנים. מחיר הדפסת ציור על חולצה תלוי בסוג החולצה, בצבעי ההדפסה ובכמות החולצות המודפסות, כשהכלל הוא: ככל שכמות החולצות עולה, כך מחיר כל חולצה בודדת יורד.

 

תכלס, כמה עולה להדפיס על חולצה?

המחיר הכלל הינו צירוף של מספר פרמטרים: עלות הגלופה, סוג החולצה, האם ההדפסה הינה צבעונית, האם אתם מעוניינים בשירותי גרפיקה, סוג המשלוח וכמות החולצות. לפניכם טבלה מסכמת שתעשה לכם סדר בראש:

פרמטרים במחיר הדפסה על חולצות פירוט
סוג החולצה מחיר חולצה בודדת החל מ-19 ש"ח. סוגי חולצות: טי שירט פשוט, דרייפיט, פולו דרייפיט, טי שירט ג'אקו פלוס, חולצת ¾, חולצ גופיה, חולצות מותגים, חולצת טי ארוך, חולצת פוטר, קפוצ'ון ועוד.
צבעי ההדפסה עלות הדפסה צבעונית הינה 5 ש"ח תוספת לכל צבע.
הדפסה בעיצוב אישי – שירותי גרפיקה בג'אקו צוות מעצבים גרפיים מקצועיים שישמחו לעצב לכם כל חלום. מחיר עיצוב אישי הינו 100 ש"ח והוא כולל עד 3 שינויים.
משלוחים בעלות של 45 ש"ח משלוחים לכל הארץ, כולל מטולה ואילת.
משלוח אקספרס הזמנה תוך 24 שעות בתשלום נוסף של 15%.
גלופה מחיר גלופה קטנה בקדמת החולצה וגלופה קטנה מאחורנית: 100 ש"ח. מחיר גלופה גדולה בשני הצדדים: 160 ש"ח. בהזמנה של למעלה מ-50 פריטים: גלופה אחת מתנה.
הזמנה למעלה מ-100 פריטים הוזלה במחיר של כל פריט לפי מדרגות מחיר, גם כאשר ההזמנה מורכבת מכמה סוגי פריטים.

 

איך ניתן לדעת במדויק כמה עולה הדפסה על חולצות בהזמנה האישית שלכם?

בשביל זה בדיוק אתם מוזמנים ליצור קשר בווצאפ עם נציג של ג'אקו, הוא לא ייתן לכם לנחש את מחיר ההזמנה, אלא יפרט לכם אותו במדויק, וישלח לכם חשבונית.

סתם ככה, התייעצות עם נציגים של ג'אקו אינה אפקטיבית רק בענייני מחיר, הם אנשי מקצוע שעוסקים בהדפסת חולצות מזה שנים, יש להם ניסיון רב בהדפסה על חולצות, והם יוכלו לייעץ לכם על החולצות המתאימות, על רעיון לעיצוב, על כיתוב מגניב ועל חולצה שתרגש את בת הזוג באמת. הם סבלניים, אנושיים ואכפתיים, מה שאומר, שהם לא יהיו רגועים, עד שהחולצות שלכם תודפסנה על הצד הטוב ביותר ואתם תהיו מרוצים.

 

הדפסה על חולצות? יש עוד עולם שלם של אלמנטים מודפסים – בואו להכיר!

אם חשבתם שרק חולצות הן אלמנטים רלוונטיים להדפסה, כנראה שאף פעם לא ביקרתם לעומק באתר של ג'אקו – כלבו המודפסים הגדול.

מוצעים שם מגוון מוצרים מגניבים להדפסה שכלל לא חלמתם שניתן להטביע עליהם מסר כלשהו. מה דעתכם על גרביים מודפסות? מסיכת כותנה עם הדפסה אישית? מכנסיים? ז'קטים? ומה לא, בעצם?! כל אחד מהפריטים יכול להפוך ממוצר אנונימי מנוכר, לחפץ אישי שבו מוטבע רעיון, ציור או תמונה שלכם. ניתן להדפיס על אקססוריז ותיקים במחיר של מ-15 ש"ח לפריט. זו יכולה להיות מתנה מדהימה לאחרים או אפילו לעצמכם, מה קרה? מגיע לכם להתפנק!

 

שומרים על קשר עם ג'אקו

מספר הטלפון של ג'אקו הוא: 077-996-6878, תוכלו לשלוח מייל לכתובת: jaco.shirts@gmail.com, או לבקר באזור התעשייה כפר עציון לול מספר 4. ניתן להזמין כבר היום אונליין את ההצלחה המודפסת שלכם, ותוך 3-5 ימים, חזון עומד להפוך למציאות.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!