fbpx

הדפסת תמונה על חולצה

כמה פעמים חשבתם להזמין הדפסת תמונה על חולצה של הלהקה או הסרט האהוב עליכם? של אובייקט מעניין או תמונה ייחודית שראיתם? כיום האפשרות פשוטה מתמיד וכל אחד יכול להזמין חולצה מודפסת יפה, מקורית, מעניינת, מושכת ובלי לצאת מפתח הבית. כאן בג'אקו תוכלו לבחור את החולצה הרצויה, להעביר אותה יחד עם התמונה הרצויה בלחיצת כפתור לווצאפ ואנחנו נמשיך משם.

כל תמונה שתרצו, על כל חולצה שתבקשו

אנחנו מעניקים לכם את הכוח להשפיע על הדרך שבה החולצה שלכם תיראה ולכן מעמידים לרשותכם אפשרות להדפיס כל תמונה, טקסט או ציור ולקבל תוצאה איכותית בלתי מתפשרת. אנו מתייחסים ברצינות רבה למקצוע הדפוס ולכן נשמח לענות לכל שאלה, לעזור לכם לקבל החלטה בנוגע לדגם חולצה מתאים או סוג ההדפסה המתבצעת ולדאוג שתמיד תהיו מרוצים.

באתר שלנו תמצאו מבחר עצום של דגמי חולצות, גופיות, פוטרים, סווטשירטים והכל במבחר מידות וצבעים מדליקים. אנו ערוכים להזמנות מכם בכל כמות שתבקשו – ממאות חולצות מודפסות ועד הדפסת תמונה על חולצה בודדת, רק עבורכם ובשבילכם. שלחו לנו בקשה דרך הווצאפ ואנו נדאג לביצוע ברמה גבוהה ולזמני אספקה קצרים ביותר.

 

איכות החולצה ואיכות ההדפס

חולצות שהודפסה עליהן תמונה נבחנות ברמת העמידות שלהן בדרך כלל על סמך הכביסות. בעבר היינו יכולים לפגוש תמונות מודפסות שכעבור 2-3 כביסות כבר מתחילות להתקלף – ליצור חריצים באמצע התמונה ובהמשך העמקה שלהם עד לקילוף מלא של התמונה. במצב זה, החולצה כבר לא שמישה וכל שנותר לעשות הוא להשליך אותה לפח.

כיום השיטה השתנתה והיא מבטיחה תוצאה עמידה בהרבה ולאורך זמן ממושך מאוד, הכולל עמידות בעשרות כביסות. הדרך הטובה ביותר להבטיח שהתמונה שלכם על גבי החולצה תישמר כפי שהיא ותוכלו לחרוש עליה בדיוק כפי שתכננתם, היא לאתר את המקום האיכותי ביותר להדפסה על חולצות, בו גם פריטי הלבוש וגם טכנולוגיית ההדפסה גבוהות במיוחד ולכבס את החולצה בהתאם להוראות הכביסה שלה.

 

הדפסת תמונה על חולצה בג'אקו

אז מה אנחנו יכולים להדפיס בשבילכם? הכל! אנו מציעים הדפסה לפי דרישתכם האישית ונשמח לקחת חלק בעיצוב המלתחה והסטיילינג האישי שלכם, להציע לכם הדפסים שונים מתוך מאגר קיים, להשתמש בתמונות מצחיקות, מעניינות, מעבירות מסר, תואמות למושא הערצה וכל רעיון שיש לכם ושלא מצאתם בחנויות או שהייתם מעדיפים לחסוך את החיפושים מלכתחילה.

חשוב לנו שתזכרו שהדפסת תמונות על חולצות היא מקצוע לכל דבר ועניין. היא דורשת ניסיון והבנה רבה, ציוד מתקדם שמתאים להדפסת תמונות וכמובן חולצות איכותיות במגוון גזרות, מידות וצבעים. כאשר שלושת הרכיבים הללו חוברים יחד, נוצרים פריטי לבוש איכותיים ועמידים שהלקוחות שלנו נהנים להזמין פעם אחר פעם. אתם מוזמנים להצטרף לקהל לקוחותינו וליהנות מחולצה מודפסת, מדליקה ובולטת בדיוק כפי שחלמתם.

 

הדפסת תמונה עם נייר הדפסה

 

סיבות ומקרים שונים

כפי שקראתם, הדפסת תמונה על חולצה מבוצעת משלל סיבות ועשויה להתאים למקרים שונים. היא תוכל לתפקד כמתנה לאדם אחר, כפריט המייחד קבוצה או קהילה, קבוצת חברים או חברות שאוהבים זמר/ת או תוכנית טלוויזיה מסוימת, אנשים עם חוש אופנתי שהיו שמחים לחולצה עם תמונה מקורית ומעניינת כראות עיניהם ועוד המון.

 

הדפסה דיגיטלית

השיטה המרכזית שבה נהוג ליצור את התמונה המודפסת היא בהדפסה דיגיטלית. בנוסף לשיטה זו אפשר למצוא טכניקות הדפסה המיועדות לבד ומשתמשות בנייר מדפסת כדי להפיק את התמונה בצורה מוצלחת. שיטות אלו יחד עם ההדפסה הדיגיטלית מציעות רמת הדפס גבוהה ותפוקה איכותית תוך זמן קצר במיוחד, כך שאפשר להדפיס גם מאות חולצות ולהשלים את ההזמנה במהירות רבה.

בבתי הדפוס השונים שכבר הבינו את הצורך של הקהל בחולצה המודפסת קיימת טכנולוגיה מתאימה, אך כמובן שישנן חברות שונות שמתמחות באופן מיוחד בהדפסות מהסוג הזה ומבטיחות את ההדפס האיכותי והעמיד ביותר, בכל כמות וללא הבדל באיכות התמונה המודפסת. חברה כזו תציע לכם שירות מלא לתהליך תכנון התמונה וההדפסה, איכות חסרת פשרות, טכניקות הדפסה אפשריות וכמובן אספקה מהירה ומענה אישי.

 

תמונה על חולצה – האם יש לזה זכויות יוצרים?

אז החלטתם שאתם ממש רוצים תמונה מסוימת. נכנסתם כמו כולם לגוגל, שלפתם את התמונה המתאימה וביקשתם מהחברה שתדפיס לכם אותה. האם זה חוקי בכלל?

צריך להדגיש שתמונה היא יצירה לכל דבר ועניין והיא אכן מוגנת בזכויות יוצרים. החוק היבש קובע שאסור להשתמש בתמונות שאין לנו בעלות עליהן מבלי שקיבלנו היתר לכך מבעלי היצירה. חוק זה רלוונטי גם למוזיקה, סרטונים, טקסטים שונים ועוד וקובע שבמקרה של הפרת זכויות היוצרים ניתן לתבוע אתכם ללא הוכחת נזק ובעבור כל הפרה.

 

אז מה עושים?

 

רישון שימושי

אם מדובר בתמונה שאפשר לקבל עליה אישור שימוש, רצוי לעשות זאת. ישנם אתרים שבהם אפשר להשתמש במאגר תמונות ולרכוש את התמונה בכסף כך שהשימוש בה חופשי. תמונות אחרות שמופיעות בגוגל מכילות את פרטי רישיון השימוש – אלו הן תמונות שאפשר להשתמש בהן בצורה חלקית, למשל כן להדפיס אותן על חולצה אך לא על גבי שלטים או פוסטרים. חלק מהרישיונות מגבילים את כמות הפעמים שניתן להשתמש בתמונה עצמה.

 

תמונות ללא בלעדיות

בנוסף לכל אלו, יש תמונות שנחשבות ל"נחלת הכלל" – תמונות שלא שייכות בלעדית לאף אדם ולכן אפשר להשתמש בהן איך וכמה שרוצים. תמונות מהסוג הזה הן כאלו שנתרמו לציבור או כאלה שזכויות היוצרים שלהן פקעו, למשל זמר שנפטר וכעת אפשר להדפיס את תמונתו ללא הגבלה.

כמובן שאם תשתמשו בתמונה שהיוצר שלה איננו מקומי קיים סיכוי נמוך מאוד שמישהו בקצה העולם יבחין בה ויעביר את המידע המפליל ליוצר המקורי שיחליט לתבוע ולכן כל מה שנאמר כאן מתייחס בעיקר לידיעה בלבד ונועד כדי להבהיר שעליכם לנקוט במשנה זהירות כל עוד אתם בוחרים תמונה שהיוצר שלה הוא מקומי.

חולצות עם תמונות לקבוצות גדולות

יתכן שכאדם פרטי שמדפיס לעצמו חולצה לא תיתקלו בשום בעיה, אבל כקבוצה שמעוניינת בתמונה עם זכויות יוצרים, ייתכן שיש מי שיחליט לנצל את המצב לטובתו ולדרוש מכם לעמוד לדין. במצב הזה לא רק התביעה הופכת לגורם מיותר ומפריע, אלא גם האילוץ להימנע מללבוש שוב את החולצות היפות שהדפסתם. אז מה עושים?

 

איתור התמונה הרצויה

ראשית, אם מצאתם תמונה טובה שצריך לקבל עליה אישור שימוש פשוט בקשו אותו. בתמונה עצמה אסור לבצע שום שינוי כדי שלא תיווצר הפרה כפולה של זכויות היוצרים. אם אין אפשרות לקבל אישור שימוש חפשו תמונות שיש להן רישיון שימוש שמאפשר להדפיס על חולצות, שאפשר לרכוש דרך מאגר תמונות בתשלום או שאפשר למצוא בגוגל כפתוחות לציבור וכנחלת הכלל.

 

שמירה על חוקים

כמובן שמעטים מאוד המקרים שבהם אדם או קבוצה צפויים להסתבך עם החוק בגלל תמונה שהודפסה על חולצות, אבל תמיד כדאי להיות חכמים ולהימנע ממצב שבו מישהו אחר מנצל את הסוגיה ובוחר להתנהל משפטית לגבי הנושא.

אם אתם קבוצה שמחפשת תמונה קיימת שאפשר להדפיס והיא תהפוך בשל כך למזוהה מאוד עם הקבוצה, רצוי להתייעץ בנושא עם עו"ד שיבדוק האם השימוש באותה התמונה חושף אתכם לתביעה כלשהי. במידה ולא – אתם יכולים להדפיס אותה כרצונכם וללא חשש.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!