fbpx

הדפסת חולצות משי

אנחנו בג'אקו הדפסה על חולצות מתמחים בהדפסות על מגוון רחב של פריטים לבוש, החל במכנסיים, דרך מדי עבודה וכובעים, וכמובן גם על חולצות מכל הסוגים. לא פעם כאשר לקוחות מתקשרים אלינו הם שואלים אודות סוג ההדפסה שאנו מבצעים ועל סוגי הדפסת חולצות בכלל. אז אם גם אתם רוצים לדעת על הדפסת חולצות משי ומאפייניה המרכזיים המשיכו לקרוא את המאמר.

הדפסת משי על חולצות

הדפסת חולצות משי היא השיטה השכיחה והנפוצה ביותר עד היום. בשיטה זו מכינים גלופה בהתאם לאלמנטים שרוצים להדפיס, ולאחר מכן נעזרים בגלופה ובצבעים המתאימים על מנת להעביר את האלמנטים לפריטי הביגוד הנבחרים. יש לציין כי כיום מבצעים את הדפסת המשי תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, המעניקות יתר דיוק ומהירות. היתרון המרכזי שלה הוא שבהזמנת כמו גדולה של פריטים העלות פוחתת, שכן היא מושפעת בעיקר מהגלופה שאותה צריך להכין חד פעמית, ולאחר מכן להשתמש בכל הפריטים. בדיוק מסיבה זו אנו יכולים להציע לכם מדרגות מחיר משתלמות ככל שתזמינו הזמנות גדולות יותר. בנוסף לכך, מדובר בשיטה שבאמצעותה מחדירים את הצבע עמוק אל תוך הבד של החולצה, דבר התורם לשמירת ההדפסה איכותית וברורה לאורך זמן, גם אחרי כביסות ובתנאים שונים של מזג אוויר. 

 

יש לציין כי קיימת סברה לפיה הדפסת חולצות משי, או כל פריט לבוש אחר, לוקחת הרבה זמן יחסית. אז נכון שיחסית להדפסה דיגיטלית, למשל, הדפסת משי לוקחת יותר זמן, אולם אין בכך לומר שלא ניתן לבצע מהר מאוד ולפי לוחות הזמנים המבוקשים. לדוגמא, אנו מציעים שירות של הדפסות אקספרס המבוצעות מהיום למחר, ובכל מקרה – אם אתם לא ממש ממהרים – מה זה משנה לכם כמה זמן לוקח לנו להדפיס. תמיד נעמוד בזמנים. מה שכן, נכון הדבר שבהדפסת משי יש סוגיה הקשורה לצבעים, שכן כל גלופה מתאימה לשימוש עם צבע אחד בלבד. מה זה אומר מבחינתכם? האמת שלא הרבה – רק תוספת של חמישה שקלים עבור כל צבע שתבחרו.

 

להדפסה איכותית ומקצועית על חולצות ולקבלת מידע נוסף, התקשרו אלינו כעת בטלפון 050-5853377.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!