fbpx

הדפסה על כובעי רשת

הדפסה על כובעי רשת לשלל צרכים ומטרות

בג'אקו הדפסה על חולצות מציעים שירות משתלם ואיכותי עבור מגוון פריטי לבוש, לרבות כובעים משלל סוגים כגון כובעי מצחייה, כובעי קסקט, כובעי דייגים, כובעי טמבל ועוד. אחד מסוגי הכובעים המבוקשים ביותר עבור ההדפסות שאנו מבצעים הינם כובעי רשת איכותיים המשמשים לקשת רחבה של מטרות.

חשוב להדגיש כי הדפסה על כובעי רשת, ועל כובעים בכלל, מבוצעת על פריט בעל שטח יחסית קטן וחייבת להתחשב בנתון מרכזי זה. מדובר באותם חומרים שבהם משתמשים למשל בהדפסה על חולצות, אך השיטה שונה, וכמו כן יש לזכור כי כובעים הינם פריטי לבוש דומיננטיים ולכן ההדפסה חייבת להיות חדה, עמידה ובאיכות גבוהה.

 

מי זקוק להדפסה על כובעי רשת

לקוחות רבים פונים אלינו לצורך הדפסה על כובעי רשת עבור צרכים ומטרות שונות. בין היתר, כובעי רשת מודפסים מבוקשים על ידי הקהלים הבאים:

  • מוסדות חינוך – כובעים הינם פריט לבוש חובה עבור טיולים שמארגנים בתי ספר יסודיים, על יסודיים וגנים. זוהי הזדמנות מצוינת לצ'פר את התלמידים עם כובע רשת איכותי הנושא עליו הדפסה ייחודית, כמו למשל שם המוסד החינוכי, שם השכבה, סיסמא או סלוגן מסוים, שנת היציאה לטיול וכדומה. כאשר מחלקים את הכובעים למשתתפים לפני הטיול הם מייצרים תחושת לכידות וגיבוש בקרב התלמידים ומעלים מייד את המוראל.
  • יחידות צבאיות – בעיקר בימות הקיץ מבוקשת הדפסה על כובעי רשת מצד יחידות צבאיות, עליהם אפשר להדפיס למשל את שם היחידה, שם הצוות, סמל היחידה וכדומה. גם כאן, כובעים אחידים העומדים בתקנות של הצבא יוצרים אחידות ותורמים לתחושת הגיבוש. יש לציין כי הדבר נכון לא רק לגבי יחידות בקבע אלא גם לגבי יחידות מילואים.
  • כובעים לעובדים – רבים מהארגונים, החברות והעסקים בארץ מוציאים את העובדים מעת לעת לימי גיבוש וכיף, הכרוכים גם בשהייה בשטח הפתוח תחת השמש. לצד הגנה על העור מפני השמש, כובעי רשת מודפסים הנושאים את שם החברה, הסלוגן שלה, הלוגו וכדומה – תורמים להרגשת העובד שמשקיעים בו ולתחושת הלכידות של המשתתפים.
  • קידום מכירות – כובעי רשת מודפסים הינם פריט קידום מכירות מבוקש מאוד, שכן מדובר במתנה שימושית שיכולה לשמש בתור שלט פרסומי מהלך. כלומר, מי שמקבל את הכובע כמתנה והולך איתו לאחר מכן ברחוב, על חוף הים ובמקומות נוספים, למעשה מפרסם את בית העסק שהעניק את המתנה.

 

להדפסה על כובעי רשת ולקבלת מידע נוסף, התקשרו אלינו כעת בטלפון 050-5853377.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!