fbpx

הדפסה על כובעים

מה הדגשים החשובים שצריך לשים לב אליהם כאשר מדפיסים על כובעים? למה כדאי להשתמש בהדפסה איכותית? מה עושים עם כובעים מודפסים?

כובע הוא פריט לבוש שיכול להתאים למגוון רחב של סיטואציות. הפונקציה הזו של הכובע מעודדת בין היתר שירותי הדפסה, שבעזרתם ניתן להשתמש בבגדים על מנת להעביר מסר.

כמו כן, כובעים מודפסים נפוצים בקרב חיילים, צעירים ובני נוער והם יכולים לשמש ארגונים ועסקים למטרות מסחריות ושיווקיות. הדגש היחיד שגם משותף לכל סוגי השימושים בכובעים מודפסים הוא על איכות גבוהה, עמידות וחדות.

הבית שלך להדפסה על כובעים

בג'אקו הדפסה על חולצות אנו שמחים להציע שירות איכותי ומשתלם גם עבור שירותי הדפסת כובעים. אנו נתאים את סוג ההדפסה לצרכים שלך ונבנה עבורך הצעת מחיר משתלמת. במקביל, נציב את האיכות בראש סדר העדיפויות ונבחר בקפידה את השיטות המתאימות עבורך.

דגשים לכובעים מודפסים

בשירותי דפוס ניתן לזהות הבדלים בין פריטי לבוש מסוימים. בראש ובראשונה, השיטות שבהן משתמשים על מנת להדפיס על חולצות למשל לא דומות לאלו שרלוונטיות כאשר מנסים להדפיס על כובעים.

יש כמובן חומרי דפוס דומים, אך השיטה עצמה חייבת להביא בחשבון את הצורה של הכובע ואת הדרך שבה משתמשים בו. חוץ מזה, המקום הפנוי שעליו ניתן להדפיס בכובע קטן משמעותית בהשוואה לזה שאותו ניתן לנצל לטובת הדפסה על חולצות.

הדפסה איכותית שומרת גם על הכובע

מהאמור לעיל אפשר להבין כיצד הדפסה הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהכובע. בעוד בחולצות מודפסות קצרות לדוגמה ניתן להשתמש מתחת לבגדים ארוכים או יחד עם פריטי לבוש אחרים, הכובע הוא פריט דומיננטי. לכובע יש נוכחות וההדפסה מעניקה לו תוקף נוסף. על רקע האמור לעיל, צריך לבחון היטב את איכות ההדפסה ולא להתפשר עליה. רק כך ניתן לשמור על הכובע, על ההדפס ועל הצורה המקורית.

אפשרויות שימוש בכובעים מודפסים

הדפסה על כובעים יכולה להתאים לגברים ונשים כאחד. במקביל, יש שירותי הדפסה שפונים דווקא לקהל יעד עסקי וקיימים המון שיתופי פעולה בין שירותי דפוס, חנויות ובתי אופנה. בסופו של דבר, מטרת שירותי הדפוס היא להרחיב את אפשרויות השימוש בכובע ולעזור להפיק ממנו ערך מוסף.

הדפסה לפי הראש שלך

אנחנו בג'אקו הדפסה על חולצות רוצים להכיר כל לקוח באופן אישי. אנחנו מקבלים הזמנות במייל, בוואטסאפ ובטלפון – ואחד הנציגים שלנו יעמוד לרשותך בהקדם האפשרי – מיד אחרי השארת פרטים באתר כדי לתאם הדפסה על כובעים.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!