fbpx

הדפסה על חולצות תל אביב

סוף השנה מתקרב? מתכננים יום כיף לעובדים? בקרוב הכיתה תצא לטיול שנתי? לקבוצה מגיעה תלבושת חדשה? הדפסה על חולצות בתל אביב תפתור לכם את הבעיה! בג'אקו אנו מקפידים להדפיס באיכות המתקדמת והטובה ביותר ולהפיק עבורכם חולצות מדהימות, צבעוניות, חדות ומושכות, שכל הלובשים יוכלו ליהנות מהן לאורך זמן.

 

מודפסות, יפות אבל גם פרקטיות

מי מאיתנו לא מסתכל מעת לעת על הטי שירט האהובה ושואל את עצמו איך אפשר היה לשפר אותה? מי מאיתנו לא חשב על חולצה מדליקה לחבר'ה שתשקף עבורם גאוות יחידה? מי מאיתנו לא נהנה מחולצה שיש עליה מסר מדליק, גימיק או אלמנטים משעשעים? זו בדיוק מהותן של החולצות המודפסות, שהופכות כל חולצה חלקה לבעלת מבע חזותי הכולל מסר, ערך, עיקרון או רעיון.

אם בעבר תפקדו החולצות המודפסות רק כפרס בטיולים שנתיים, כיום יש להן עוד מגוון עצום של יתרונות. בזכות האיכות והיכולות הגרפיות המשופרות, הדפסה על חולצות תל אביב הפכה כיום גם לכלי פרסומי המשרת מגוון רחב של חברות, בתי עסק, אמנים ויוצרים.

 

הדפסה על חולצות ככלי שיווקי מנצח

עולם הטקסטיל מאפשר לכל חברה או לכל אדם פרטי לעצב חולצה בסגנון המועדף עליו ובכך לפרסם הלאה מסרים שיווקיים או חברתיים לעולם, להיחשף לעוד לקוחות פוטנציאליים ובכך להפוך את העסק מ"חברה" למותג לכל דבר ועניין. וכשהלוגו והסלוגן מופיעים כאן על החולצה לבדם – הם הופכים אפילו לכוח מסקרן, שמושך אנשים לגלות מי עומד מאחוריה ולהתנסות במוצר או השירות.

מלבד היכולות השיווקיות והמסחריות של החולצה, היא נחשבת כיום גם לתלבושת עבודה במגוון עצום של מקומות. חולצת "מציל", "מדריך", "צוות" ועוד הן חולצות שמבדילות בין אנשי המקצוע או הסגל במקום, לבין מאות ואלפי האנשים הנוספים שאמורים למצוא אותם או להישמע להם.

חולצות אלה יכולות לאפיין גם סוגי עובדים אחרים, למשל פועלי בניין שלובשים חולצה עם שם וטלפון של חברת הבנייה בה הם עובדים, או מלצרים שהתפריט או הספיישלים במסעדה מודפסים להם על הגב.

 

בידול, חשיפה והשתייכות

יש גם נפשות יצירתיות שיבחרו להשתמש בחולצה כפלטפורמה טובה לחשיפת כשרונם, כמו למשל צייר שמעוניין להדפיס ציורים שלו על טי שירט, מעצבת אופנה צעירה שעיצבה קולקציית חולצות חדשנית משלה, אמני גרפיטי שהמירו את עבודתם להדפסים מעניינים, זמרים שהפכו ציטוטים משיריהם לחולצות מדהימות ועוד.

כיום החולצה המודפסת היא בעלת אפקט מבדל או מלכד, תלוי במטרה האישית שלכם. מצד אחד היא יכולה להיות אישית, כלומר חד פעמית ושהוכנה במתנה לאדם קרוב או מתוך כוונה ללבוש אותה בעצמנו. מצד שני, החולצה יכולה להפוך כל אדם לחלק מקבוצה מסוימת ולעודד אותו להתלכד, להתגבש ולהשתייך. החולצה המודפסת היא מה שתרצו ממנה ולכן היא מהווה מצרך כה מבוקש, שכוחו לא נעלם אף פעם.

 

באילו מקרים יש להדפיס על חולצות בתל אביב והסביבה?

הדפסה על חולצות לבתי ספר

כמעט כל בתי הספר בישראל מחייבים בלבישת תלבושת אחידה. חולצת בית הספר מייצגת את סמל בית הספר, מה שתורם להופעה האישית של כל אחד מהתלמידים, מונע הבדלים או פערים מעמדיים וגם מקדם עוד קצת את השיווק והחשיפה של אותו בית הספר.

אנו בג'אקו נוכל להדפיס עבורכם חולצות בית ספר בכל כמות שתבקשו ולפי מדרגות מחיר – הזמנות גדולות יותר יזכו לכיווץ במחיר. יתרון נוסף שאנו מחזיקים הוא באיכות החולצות שאנו מדפיסים עליהן. בשוק יש מגוון רחב של חולצות להדפסה, חלקן עשויות מחומרים מעורבים ומאחוז חלקי של כותנה, אך אצלנו החולצות הן 100% כותנה בלבד.

ביקשתם חולצה נעימה על הגוף, עמידה ולא שקופה או דהויה? כאן תמצאו את מבוקשכם. בנוסף, בג'אקו תוכלו למצוא גם טי שירטים במידות לילדים ולא רק חולצות במידה קטנה, שהילדים יצטרכו "לשחות" בתוכן ברגע האמת.

אפשר לבחור ממגוון צבעים את החולצות שמתאימות לכם ולהעביר אלינו דרך הווצאפ את נתוני הסמל, המידה והצבע ואנו נדאג לשלוח אליכם את ההזמנה המוכנה עד פתח הדלת.

 

הדפסה על חולצות בתל אביב לעסקים

אם יש לכם עסק שזקוק לחולצות כמתנות קד"מ, מתוך מטרה שיווקית או כדי לבדל את העובדים וליצור להם תלבושת מתאימה, אצלנו תוכלו לעשות זאת וליהנות מביגוד איכותי השורד גם כמות משמעותית של כביסות ללא קילוף או דהייה.

נוכל לסייע לכם לתכנן את מראה החולצה ולעצב אותה בכלים גרפיים (בתשלום נוסף), להציע הצעות מתאימות לצרכים והמטרות האישיים של בית העסק וגם לדאוג לכם לפריטי ביגוד נוספים המודפסים עם שם ולוגו העסק כמו סינר לעובדים, דגמ"ח עבודה, כובעים, תיקים ועוד.

 

הדפסה על חולצות לקבוצות

חוגגים יום הולדת לסבא או סבתא? רוצים להפתיע את החבר שמתגייס בחולצה היסטרית לכל החבר'ה? ומה לגבי חולצות יחידה מהצבא, חולצות לכל החברות במסיבת רווקות או חולצות הורסות לערב חברים שמצטלם הכי טוב שיש?

הדפסה על חולצות תעזור לכם לשמור על הטון של המסיבה, על אווירה קלילה, מחבקת וצבעונית. החולצות שלנו מצטלמות מעולה, גדושות בצבעים מדליקים ורעיונות ונשמח לקחת חלק גם במסיבה שלכם, להציע לכם קונספט מקורי או מאגר תמונות שיספק לכם השראה לתכנון החולצה הרצויה.

 

איך בוחרים בחנות דפוס מתאימה?

חיפוש קצר בגוגל "ידוג" עבורכם עשרות תוצאות – כולן של בתי עסק או חנויות מקצועיות להדפסה על חולצות וכולן מתחייבות לאיכות, משלוח מהיר, שירות טוב ועמידות טובה.

בפועל לא כולם מתמחים בהדפסה על בסיס הבנה בסוגי בדים, טכניקות הדפסה, מעקב אחרי חדשנות בתחום הטקסטיל או צברו וותק וניסיון מול מגוון רחב של לקוחות, העדפות וצרכים. וכך יוצא שחלק מהחנויות הקיימות אינן מספקות הדפסה מקצועית.

 

במבחן התוצאה

חולצות אלה מתקלפות במהירות או שההדפסה שלהן נמרחת, החולצה עצמה מבד לא איכותי כך שהיא שקופה על הגוף ולא אטומה, התפירה נפרמת והחולצה מתעוותת, מפתח הצוואר מתכווץ בכביסה ועוד…

אלו בעיות שחברת הדפסה בלתי מקצועית או מנוסה לא תדע שקיימות אצלה, עד שהלקוחות יתחילו להתלונן. יש כמובן גם קומץ חברות שכל תכליתן היא לבצע הדפסות במחיר יקר תוך שימוש בחומרים זולים.

ומעבר לכל אלו, יש אותנו. שיודעים להתאים לכם במדויק את שיטת הדפוס המתאימה, לשלוף את ציוד הדפוס המתקדם ביותר ולגשת למלאכה. המלאי שלנו כולל חולצות באיכות הגבוהה ביותר ורק 100% כותנה, מה שיתאים מאוד גם לבעלי עור רגיש הסובלים מבדים דקיקים ומעקצצים. הביטוי הגרפי שאנו מציעים "מחלץ" מהתמונה את כל עומק ועושר הצבעים שלה ומעניק לחולצה מראה אסתטי, מושך, מרשים ואיכותי.

 

מזמינים בקליק, מקבלים בצ'יק

בג'אקו אנו דוגלים במתן שירות משובח וללא פשרות. הדרך הכי נוחה ליצור איתנו קשר היא דרך הווצאפ, שם תוכלו לשלוח לנו הודעה ואנו נדאג לתת לכם מענה מיידי, להתכתב או לחייג אליכם.

אנו מאמינים שכיום מדובר בדרך מונגשת, ירוקה ואפקטיבית ללקיחת הזמנות ולכן תוכלו לבצע אותה מא' ועד ת' בהתכתבות, הכוללת בחירת מידה, צבע וכמות באתר ומעבר ישיר לווצאפ (שליחה אוטומטית של פרטי ההזמנה). אנו זמינים תמיד לשאלותיכם ונוכל לשלוח לכם גם מחירון, סקיצה לחולצה לאישורכם טרם הדפסה, שליחת קבלה לעסקה ועוד.

אז למה אתם מחכים? התרשמו מהאיכות, הרעיונות ותהליך ההזמנה הפשוט ואנו נדאג לשלוח לכם את ההזמנה עד פתח הדלת.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!