fbpx

הדפסה על חולצה בודדת

הדפסה על חולצה בודדת תתאים לכל סיטואציה שבה אתם רוצים להלביש מישהו אחר בחולצה שתעביר מסר ייחודי, תרגש ותהפוך מישהו מיוחד למסמר האירוע. אצלנו בג'אקו תוכלו לבצע הדפסה על חולצה אחת בלבד, או ליצור מספר חולצות באותה ההזמנה עם תמונה ומשפטים נפרדים. השירות שלנו מהיר, מקצועי ואדיב ונשמח להציע לכם אינספור חולצות ורעיונות לכל סיטואציה.

מתי מדפיסים על חולצה אחת בלבד?

אחותך מתחתנת, סבא חוגג יום הולדת והחבר הכי טוב מתגייס? הדפסה על חולצה אחת בלבד מתבצעת בדרך ככל במסגרת אירוע מיוחד, שבו בעל השמחה מקבל מתנה מפתיעה, מצחיקה או מרגשת. ומתי עוד? גם אם יש לכם רעיון ייחודי, סמל או צורה שהייתם רוצים להדפיס ואפילו תמונה קיימת שאתם רוצים שתהפוך לחלק בלתי נפרד מהמלתחה שלכם מכאן והלאה.

חולצה מודפסת יכולה לתפקד כרעיון מקסים למתנה שימושית שיש בה ערך, מסר וגם אמירה. היא תוכל לשמש אתכם גם כהשלמה חווייתית למתנה או אירוע מסוים, כמו כלה וחתן במסיבת רווקים או רווקות, סיום קורס קצינים או סיום תואר, חתונה, ימי נישואין, ימי הולדת, לידת תינוק או תינוקת וכל סיבה אחרת ששווה להקדיש חולצה בשבילה. 

 

כל רעיון לחולצה שונה

בג'אקו אנחנו ערוכים לכל סוגי ההזמנות – מהזמנות בכמויות גדולות של חולצות מודפסות ועד לחולצה אחת בלבד שתשמח ותרגש אדם קרוב וחשוב. אנחנו מקפידים לשמור על טווח מידות מגוון ולא פוסחים על שום מידה וצבע קיימים, לרבות מגוון רחב של סוגי חולצות:

לייקרה, טריקו, כותנה, סווטשירט, קפוצ'ון, חולצות פולו לגברים ולנשים, חולצות דרייפיט ובמראה ספורטיבי, שרוול קצר, שרוול ארוך, גופיות, מפתח וי או מפתח עגול ועוד.  

אנו מקפידים מאוד על איכות הפריטים הנלבשים ומוודאים שאת החולצה תקבלו מאיתנו רק באיכות ובגימור הטובים ביותר. בנוסף, אנחנו בג'אקו משתמשים רק במדפסות מתקדמות כך שההדפס יופיע בצבעים חדים ועשירים, יכלול את כל הפרטים הקטנים בגרפיקה ויקפיץ כל לוק אפשרי. תקבלו מאיתנו את הוראות היצרן לכביסה וכך תבטיחו לעצמכם פריט שיישמר לטווח ארוך, ללא פגמים. 

 

מה כבר אפשר להדפיס?

הדרך הטובה ביותר להזמין הדפסה על חולצה בודדת היא לחשוב על סיבת ההדפסה שלה. לשם איזו מטרה דרושה לכם חולצה? האם מדובר במאורע משמח או באבן דרך משמעותית? האם בצורך בייחודיות חשובה שתבליט אתכם מיתר האנשים בקבוצה או צוות העובדים? האם מדובר במתנה לבוס, לאמא, לאבא, סבים וסבתות שתרצו להקדיש להם דבר מה מיוחד? 

ככל שתטיבו לחשוב על הסיבה להדפסה, כך תוכלו למצוא שפע של רעיונות קיימים שאפשר ליישם. אצלנו אין מגבלות על הסגנון, הצורה והצבעים כך שתוכלו להרגיש חופשי להתפרע ולממש כל חזון ורעיון שיושב לכם בראש. 

 

עזרה ברעיונות להדפסה

אם אתם זקוקים לרעיון או לפתרון טוב, תוכלו לפנות אלינו ולהתרשם ממגוון האפשרויות והרעיונות הקיימים, חלקם נוצרו על ידי אחרים ומתאימים ליישום גם על גבי החולצה שלכם. לא בטוחים שהרעיון שלנו תואם לכם במדויק? תוכלו להיעזר בו כהשראה ולעצב כל גלופה בדרך ובסגנון שתבחרו. מרגישים שאין לכם צד יצירתי מובהק? צוות הגרפיקה שלנו ישמח לסייע לכם בעיצוב חדש ובהתאם לרצונכם ודרישתכם. 

 

אז כמה עולה הדפסה על חולצה בודדת?

כידוע, חולצות שיש עליהן הדפס מוכר וממותג נמכרות בעולם העסקי כמרצ'נדייז יקרים למדי. הן מבטיחות מקוריות מטעם המותג המייצר אותן, אך בפועל אלו הן אותן החולצות במדויק וניתן להזמין כל אחת מהן גם אצלנו. טווח המחירים מושפע מסוג החולצה שתבחרו (למשל – חולצת דרייפיט עולה יותר מחולצת טריקו פשוטה) וסוג ההדפסה הרצויה לכם (שחור-לבן או הדפסה צבעונית). 

בחלק מבתי העסק קיימת התחשבות גם במאפיינים נוספים כמו העובדה שהחולצה מודפסת מלפנים ומאחור, מורכבות הגלופה הרצויה, הצורך במחלקת גרפיקה שתעצב לכם את התוצר באופן מקצועי וכמובן סוגיות בנוגע למשלוח, שעשויות לייקר את ההזמנה כל עוד מדובר בהדפסה מעכשיו לעכשיו שתישלח למיקום מרוחק. 

 

מחירים שונים בהתאם לשיקוליה האישיים

צריך לזכור שענף ההדפסות רחב ולכן כל חברת הדפסה על חולצות מציעה מחירים שונים בהתאם לשיקוליה האישיים. זהו ענף שאין בו מחירון מחייב לתעריפים אחידים וכל בית עסק רשאי לקבוע לעצמו את המחירים. הדבר החכם ביותר לעשות הוא לבצע סקר שוק והשוואת מחירים ולבחור את החברה שתציע לכם את ההצעה המשתלמת ביותר. 

אצלנו בג'אקו השירות ניתן במחירים משתלמים ביותר ואיננו בא על חשבון איכות החולצה הנבחרת או איכות ההדפסה עצמה. כך תוכלו להבטיח לעצמכם פריט לבוש איכותי לאורך זמן שלא התגלו שום פשרות בהכנתו. 

 

רעיונות לחולצה לסבא או סבתא

סבא או סבתא היקרים והאהובים הם אנשים חשובים מאוד בחייכם ובוודאי ישמחו על כל מתנה שתקדישו להם. ועם זאת, חולצות סבא-סבתא מסייעות לתחושה האישית ומעצימות את החוגגים, מספקות תחושה של ייחודיות מבלי לפספס את חיק המשפחה ושומרות על טון קליל וקולע שיתאים לחגיגה. אז אילו משפטים יתאימו כאן?

סבא/ סבתא מספר 1

סבתא היקרה – כולנו זכינו בך

סבא של כולנו

סופר סבתא/ סבא

הסבא/ סבתא הכי טוב/ה בעולם

סבתוש – כמו סבתא רגילה, רק הרבה יותר מגניבה

סבוש – כמו סבא רגיל, רק הרבה יותר מגניב

אף אחד לא מושלם חוץ מהנכדים שלי

אני גידלתי את כל אלה!

 

רעיונות לחולצת חתן או כלה

בחתונות רבות יש מנהג שכולל את החלפת החליפה והשמלה בטישירט עם כיתוב משעשע שתואם לסיטואציה. אם האח או האחות, החבר או החברה שלכם מתחתנים בקרוב, הנה כמה רעיונות שתוכלו ליישם על גבי החולצה שלהם:

שברת שילמת

אמא, הבן/בת שלך נשוי/אה

אל תסתכלו עליי, הכלה יותר מעניינת

No More Bets

רווק/ה לשעבר

חתן חדש

בקרוב אצלכם

Game Over

נמכר לבחורה בלבן

זכיתי לאהוב

אני החצי השני

 

ומה עוד אפשר להדפיס?

אנחנו משתדלים לחשוב באופן קבוע על עוד ועוד רעיונות מקוריים שיחסכו לכם זמן בחיפושים ובקבלת רעיונות ויאפשרו לכם להזמין את החולצה המודפסת כבר עכשיו. את מגוון הצורות הקיימות, התמונות והציורים אי אפשר באמת לפרט, אבל בהחלט נוכל לעזור עם עוד אפשרויות למשפטים שמתאימים לכל תרחיש חיים אפשרי וייתכן שיתאימו לכם גם הפעם:

Keep Calm and Have Fun

Yes I can

דברו אליי יפה!

חולצה זו נוסתה על בע"ח אבל לא התאימה

אני חולצה חגיגית

מלכה

גיבור

אני אלוף העולם

ילד של אבא

שאר החולצות שלי בכביסה

תוותר, יש לי חבר

אני תמיד צודקת

 

איך מזמינים מאיתנו חולצות?

אם כבר עברתם על סוגי החולצות ובחרתם רעיון להדפסה – אפשר לצאת לדרך. הדרך הטובה ביותר ליצור איתנו קשר תהיה בווצאפ, שם אנחנו דואגים לענות במהירות ולהתכתב איתכם החל משלב ההזמנה ועד קבלת המשלוח. תוכלו לשאול אותנו כל שאלה, לאשר סקיצות ולקבל הצעות מחיר ולקבל מאיתנו חשבונית מס וקבלה ירוקה.

אם נוח לכם לדבר איתנו בדרך אחרת, אפשר ליצור קשר לכתובת המייל jaco.shirts@gmail.com או להשאיר לנו פנייה דרך עמוד צור קשר. אנו פועלים במסגרת התו הסגול וערוכים גם לקליטת לקוחות בבית העסק כך שתוכלו להגיע אלינו ולהזמין במקום. 

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!