fbpx

הדפסה על גופיות

לכל ימי הגיבוש בבריכה והמסיבות בחוף הים. לקבוצות הכדורסל והספורט ולכל החבר'ה מהצבא. הדפסה על גופיות היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להעביר את הקיץ בכיף וליהנות מפריט לבוש איכותי שהופך למזכרת. אצלנו בג'אקו תוכלו להדפיס על הגופייה כל רעיון אפשרי וליהנות ממגוון רחב של צבעים ומידות שממתינים בקטלוג שלנו.

גופיה

19.00 ₪

גופיות – לבוש הקיץ האולטימטיבי

בשרב הישראלי קשה להסתדר בלעדי הגופייה וזה מפתיע כיצד חסרונו של מעט בד על הכתפיים עוזר לנו לווסת טוב יותר את טמפרטורת הגוף.

הגופייה היא פריט לבוש אופנתי בכל מצב – היא נוחה ונעימה, לא מתאמצת או מתוחכמת יתר על המידה, אבל מצליחה להסתדר נפלא עם כל פריטי הלבוש האחרים.

פלא שכולם מעוניינים להדפיס עליה מסרים, רעיונות, תמונות או מסרים שיווקיים?

 

מנין באו הגופיות לעולם?

מקורה הרשמי של הגופייה כפריט לבוש מודרני איננו ידוע, אך מעריכים כי היא הופיעה באנגליה כבר באזור המאה ה-16 כפריט לבוש סרוג בעיקר לילדים.

לאורך תקופה זו וגם מעט מאוחר יותר, לא התקיימה מודעות טובה להיגיינה ולכן בני המעמד הגבוה שהיו יכולים להרשות לעצמם, נהגו ללבוש בגדים תחתונים המגנים על בגדיהם החיצוניים מפני זיעה ונוזלי גוף אחרים. זוהי הסיבה שבתרבויות מסוימות נחשבת הגופייה הבסיסית הלבנה לחלק מה"לבנים" (לבני נשים וגברים).

רק בסוף המאה ה-18 חל שינוי במודעות הציבורית לגבי ניקיון הגוף. זה היה ככל הנראה תהליך ארוך ומתמשך, שכן רופאים החלו להפיץ את החשיבות ללבוש לבנים סרוגים או מצמר טבעי בטענה שהם מסוגלים לנדף רעלים ושומנים מהגוף. כיום אנחנו יודעים היטב מהי חשיבותה של רחצת הגוף פעם אחת ביום.

למרות זאת, ההסברה הרפואית הצליחה בסופו של דבר וגופיות הפכו נפוצות כבגדי לבנים בשלב הראשון וכפריטי לבוש בפני עצמם בשלב מאוחר יותר. כיום הגופייה היא פריט לבוש בלתי נפרד מהמלתחה שלנו. היא נמצאת בכל תחומי התרבות ולעתים מייצגת זרמים בולטים באמנות ובספורט, נחשבת לפריט לבוש סימבולי בקרב דמויות בקולנוע וגם בקרב מתאמנים בכל ענפי הכושר.

כדי להתמודד עם החום הכבד בישראל בחודשי הקיץ, הומצאה גם גופיית ציצית שמקלה על הגברים שומרי המצוות.

 

גופיות לקבוצות ספורט ומתאמנים

אם יש לכם קבוצת מתאמנים או שאתם מגיעים מתחום הכושר ועולמות הספורט, אתם בוודאי זקוקים לגופייה שתעורר את המוטיבציה ותיצור לכידות וגאוות יחידה.

גופיית הספורט שלנו מגיעה במגוון צבעים ולכן תוכלו לבחור בצבע המתאים על פי ערכי המותג הקיימים.

ניתן להדפיס על הגופיה את הלוגו או ליצור משפט השראה שישקף אדרנלין גבוה או משמעת אימונים.

אנו ערוכים גם להזמנות מקבוצות ספורט שונות הזקוקות לשילוב בין מיתוג הקבוצה לבין קידום המכירות של הספונסרים המממנים את הפעילות.

תוכלו לפנות אלינו לבירור מחירים ובכל שאלה בנושא דרך הווצאפ ונדאג שההזמנה שלכם תהיה מושלמת.

 

גופיות ליחידות צבאיות

עד היום חלק גדול מגאוות היחידה בקרב חיילים ביחידות הצה"ליות מתממשת בזכות הדפסה על גופיות יפות, בולטות ואיכותיות שנושאות בגאווה את סמל היחידה והמוטו שלה.

אפשר להדפיס על גבי הגופייה הרצויה רק את הסמל ושם הגדוד או מלל עם משמעות ואפשר להשתמש גם בגלופה המסורתית שניתן כיום להפיק במגוון רחב של תוכנות עריכה וגרפיקה מתקדמות.

 

גופיות לאירועים שמחים ומיוחדים

לאורך כל השנה מתרחשים אירועים רבים במסגרת הפרטית, במקומות עבודה, במוסדות החינוכיים ועוד.

השמחה שלכם היא המטרה שלנו ולשם כך אנו ערוכים עם ציוד ההדפסה המתקדם ביותר בישראל ונשמח להפיק עבורכם תוצאה מנצחת.

במדינה עם אקלים חם כמו שלנו, הגופייה נחשבת לנוחה יותר ללבוש ממושך כאשר מדובר במסיבה או יום גיבוש בים או בבריכה. ימי ספורט ועוד.

 

גופיה לבני המצוות ומסיבות רווקים/ רווקות

הגופייה משתלבת באירועים שמחים כמתנה נפלאה לחוגג או החוגגת, אבל תוכל לאפיין גם את החברים וקרובי המשפחה.

אפשר ליצור כיתובים ותמונות משעשעות על גבי הגופיה, לחשוב על מסר מיוחד או מרגש, להשתמש בהדפסה כגימיק – למשל משפט שמורכב מהדפסה של כל אחת מהאותיות על גופיה אחרת, להצטלם בכיף ולשמר את החוויה מהאירוע גם כמזכרת יפה.

 

גופיה ליום גיבוש

יום "השיא" השנתי במקומות העבודה הוא יום הגיבוש שבמסגרתו חלק גדול מהפעילויות מתרחשות מחוץ לקירות הארגון.

למרות שבמהלך היום עצמו מחולקות לעובדים שורה של הפתעות, חשיבותה של הגופייה הולכת וגדלה ככל שיותר עובדים לוקחים חלק ביום שכולו כיף והנאה.

אפשר להדפיס מגוון הדפסים בהתאם לאופי הפעילות או המסרים העסקיים, את הלוגו של החברה וסלוגן מיוחד ליום הגיבוש.

 

גופיות לטיול השנתי

ילדים אוהבים לקבל חולצות וגופיות במתנה ולצאת איתן לחוויה ברחבי הארץ.

ניתן להדפיס גופיות עם סמל בית הספר וציון שם הטיול או השנה שבה הוא מתקיים, לאפשר לילדים לקחת חלק פעיל בתכנון ההדפסה ולהחליט לגבי מה שיופיע עליה ולבחור את הגופיות מתוך מגוון מידות וצבעים אפשריים.

 

הדפסה על גופיות בטכניקות ייחודיות

מי אמר שההדפס שלכם מוכרח להיראות בנאלי? שימוש באפקט מנצנץ, "בלון" שמאפשר לאותיות "לזנק" החוצה, גוון נוסטלגי וחמים או פתרון לכליאת הצבעים בגופיות כהות – את כל אלו ועוד המון תוכלו למצוא אצלנו בג'אקו ולהגביר את החוויה מהגופיות שרכשתם.

הדרך הטובה ביותר ליצור איתנו קשר היא באמצעות הווצאפ – שם נוכל לענות לכם במהירות על כל שאלה ולתאם מולכם את ההזמנה מראש. תוכלו גם לשלוח לנו הודעה מובנית דרך האתר שבה כבר נקבל את פרטי ההזמנה – הגופייה יחד עם הצבעים והמידות הרצויים.

כמובן שאפשר לבצע הזמנה למספר צבעים וטווחי מידות ככל שתצטרכו ובנוסף להזמין מאיתנו גם גופייה בודדת ללא תלות בהזמנות גדולות או תנאי מינימום להזמנה.

 

כל האפשרויות של ג'אקו

אם אתם מחפשים חברת דפוס מקצועית, אמינה, מהירה ושלא מתפשרת בשום אופן על איכות ההדפסה והמראה המנצח – אנחנו הכתובת הנכונה.

ג'אקו ערוכה להעניק לכם שירות מצוין המלווה במוצרים איכותיים בלבד.

אצלנו תוכלו להדפיס על חולצות, גופיות, כובעים, תיקים, סינרי עבודה, ג'קטים ופוטרים, בגדי ילדים ועוד המון פריטים וליהנות מאיכות בד מעולה והדפסה שתחזיק מעמד במשך זמן רב.

 

הדפסת לפי מדרגות מחיר

אם דרושה לכם כמות גדולה של גופיות מודפסות, כמובן שאתם תוהים האם תקבלו לכך מחיר מיוחד. ובכן, דעו שבמצב כזה לא מדובר במחירים הרגילים שמופיעים באתר אלא בתמחור הוגן יותר על פי מדרגות, החל מכמות של 50 יחידות ומעלה.

כך, ככל שהזמנתכם גדולה יותר המחיר הולך ופוחת.

מעוניינים לשלב עם הגופיות גם כובעים או תיקים? המחיר יוסיף לרדת בהתאם לכמות היחידות הכוללת.

 

הדפסה על חולצות מהיום למחר

אם גיבשתם החלטה סמוך מידי למועד הרצוי ואתם מעוניינים להזמין גופיות מודפסות מעכשיו לעכשיו, נוכל לבצע עבורכם את ההזמנה באופן מיידי ולשלוח אותה לאן שתבקשו.

 

גופיות בעיצוב אישי

אם יש לכם רעיון טוב להדפסה על הגופיות אבל לא יודעים בדיוק כיצד לבטא או ליישם אותו, צוות הגרפיקה שלנו ישמח לעמוד לרשותכם.

הגרפיקה המתבצעת (בתשלום נוסף, עד 3 סבבי תיקונים) כוללת עבודה בתוכנה מקצועית ויצירת תוצאה על פי דרישות הלקוח ועד למקסימום האיכות שניתן לפגוש על הגופיות המודפסות.

חם, חם, מתחמם! גופיות קיציות עם הדפסה אישית שלכם!

הגופיות הם 100% כותנה, ובמבחר צבעים.

ניתן לשלב בהזמנה של הדפסה על גופיות גם חולצות קצרותכובעיםותיקים מגניבים.

יש לכם הזמנה גדולה של הדפסה על גופיות? דברו איתנו! יש הנחות להזמנות גדולות, והנחות קבועות לעמותות. 

גופיה

19.00 ₪

רוצים לבצע הזמנה של הדפסה על גופיות? התקשרו עכשיו! 050-5853377
או לחלופין השאירו פרטים-

× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!