fbpx

האם אפשר להדפיס ציור על חולצה?

התשובה היא קודם כל כן רבתי. כן, אתם יכולים להדפיס כל ציור שתחשקו בו על כל סוג חולצה. המעניין הוא שאינכם צריכים להיות פיקאסו, כדי להצליח להפיק תחת ידיכם תוצאה מושלמת. לא משנה איזו הזדמנות גרמה לכם לשאול: "האם אפשר להדפיס ציור על חולצה?", זו יכולה להיות חגיגת יום הולדת 70 לסבתא הכי מפנקת בעולם, קבוצת הריצה שלכם, שרוצה להתהדר בחולצות מצוירות באופן פנטסטי, או שאתם חיילים המעוניינים בחולצה נוחה עם קריקטורה שתמתיק לכם את שעות האימון המפרכות. מה שכן משנה הוא, שאתם יכולים להדפיס כל ציור על חולצה בקלות מאי פעם. רוצים לדעת איך עושים את זה? כל השיטות, הטריקים והדיוקים שיהפכו חולצה שלכם – לאביזר משגע.

לו יצויר שהחולצה שלכם… תביע רעיון!

הסבתות עוד מצקצקות בלשונן ולא מבינות לאן נעלם לו הזמן של הדור הצעיר, שמכונת הכביסה – מכבסת לו, מדיח הכלים – שוטף לו, וההיי-רובוט מבריק את ביתו. היום כולם רצים, להספיק, להשיג עוד, התרבות שלנו הפכה להיות חסרת סבלנות.

הויזואליות המהפנטת, המסכים והרשתות החברתיות מעסיקות אותנו נון סטופ ואחראיות לספק לנו מסרים שונים, איך ניתן היום למקד ולרכז אנושות אחוזת תזזית? המומחים מגלים שרק מסרים קצרים וקליטים יחדרו את קליפות המוח שלנו וייקלטו אצלנו מבלי שנקדיש להם מאמץ.

סרטונים חייבים להיות קצרים מאוד, ושלטי חוצות יתאפיינו במסר חד וקולע. שמתם לב שהילדים שלנו זנחו את הספרות הרגילה לטובת הקומיקס? מסתבר שתיאורים ארוכים ומשפטים עמוקים, מעיקים על ילדינו ובני הנוער שלנו, הם מעדיפים את הנוחות שמעניקים להם הציורים המתוחכמים, מושכי העין.

כדי שאנשים יחוננו במבט את החולצה שלכם, עליכם להימנע ממשפטים ארוכים ומאמירות מייגעות, התמקדו בתכל'ס, וחשבו מה אתם באמת רוצים להביע. את המסר הזה תוכלו להעביר בעזרת ציור, מה שיבטיח לכם, משיכת תשומת לב תוך ניסיון להבין את הרעיון שעומד מאחורי האיור שלכם. 

הדפס מצויר על חולצה הוא רעיון טוב מאוד, מפני שהוא קליט, מושך  ומעניין. אפשר גם לעשות הדפסה על חולצות ספורט שמאוד מתאימה לקבוצות או נבחרות ספורט שונות.

איך כדאי להדפיס ציור על חולצה? כך נולד ציור ב-3 שלבים

שלב 1: סיעור מוחות

קודם כל עליכם להחליט על רעיון, חשוב שהוא יהיה ברור לחלוטין, כדי שתוכלו להעביר אותו לפסים מעשיים. טלו דף וכתבו במרכזו את הרעיון. עכשיו ערכו עם עצמכם סיעור מוחות – מתחו חיצים מהרעיון כלפי חוץ ורשמו כל מושג שמתקשר לכם לרעיון.

מלאו את הדף במושגים, לאחר שסיימתם, בחרו באלמנט מסויים מתוך המושגים או שלבו כמה מהם, כך שיבטאו היטב את הרעיון. לדוגמה: בוגרי כיתה י"ב בבית ספר בצפון רצו לבטא על חולצה למסיבת סיום שנות התיכון את תחושתם: "עבדים היינו… עתה בני חורין" הם ערכו סיעור מוחות בו הגיעו לאלמנטים של פירמידות, פרעונים, שוט וחומה, וביחד הכינו קריקטורה משעשעת של בני כיתה י"ב היוצאים מגלות לגאולה. 

בחרו במושגים שתוכלו לציירם בקלות ויבטאו היטב את הרעיון שלכם.

שלב 2: קדימה, מציירים!

את הסקיצה הראשונית ציירו בעיפרון רגיל על דף בגודל A4, אינכם צריכים לחשב מראש מה גודל הציור אותו תרצו להדפיס על החולצה, משום שאחרי שתעבירו את הציור לאמצעים דיגיטליים תוכלו לשחק בגודלו כרצונכם.

לאחר שסיימתם לצייר, מחקו את הקווים המיותרים שהשתרבבו לציור, ועברו עליו בלורד כהה שאינו נמרח או נמחק. תוכלו להעניק את מלאכת הציור לצייר שבחבורתכם, או למקצוען בציור – רק שזה אמור לעלות לכם כסף. כך או כך, הציור מוכן. מה עושים עכשיו?

שלב 3: סורקים ושולחים לג'אקו!

את הציור אותו יצרתם תצטרכו לצלם בעזרת מצלמה איכותית, או לסרוק לנייד. בחרו לכם את החולצה המתאימה ביותר מבין החולצות של ג'אקו, הגדירו מידה, צבע ודגם וצרו איתנו קשר בוואצאפ. שלחו לנו את הציור שלכם ואנחנו נדאג שהוא יהפוך לחולצה מודפסת באיכות הכי גבוהה שיש. אתם לא תאמינו, הציור שלכם עומד לעשות היסטוריה!

"על איזו חולצה כדאי לי להדפיס את הציור שלי?"

כך שאל אותנו בג'אקו, ילדון בן 11 עם ביטחון עצמי של בן 30. שאלנו אותו לאיזו מטרה מיועדת החולצה שלו, והוא ענה שהוא מייעד אותה לחולצת פיז'מה. מכיוון שהמדינה ידעה אז חורף סוער, הצענו לנער להדפיס את הציור המקצועי שלו (הוא באמת היה כישרון נדיר…) על קפוצ'ון או פוטר, מה שיסב לו הנאה של ממש להתכרבל איתו בלילה קר.

 גם אתם מוזמנים להדפיס ציור על חולצה שמתאימה בדיוק לכם. בקטלוג של ג'אקו תוכלו לבחור לכם חולצה הולמת: טי-שירטים בכל הצבעים 100% כותנה, גופיות, פוטרים, סווטשירטים, ז'קטים ועוד. תוכלו אם תרצו להדפיס את הציור שלכם גם על אקססוריז וסוגי תיקים שונים. מה דעתכם שהציור אותו ציירתם יככב על זוג גרביים, או על ספל קפה מגניב? הציור שלכם יוכל להופיע על שלל כובעים, בגדי תינוקות, מכנסיים ובקבוקים. על מה לא בעצם?! בג'אקו הכל אפשרי.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!