fbpx

תמונות וציורים לבגדים

מחפשים אחר החולצה עם התמונה המושלמת? מעוניינים בציור אהוב על גבי כובע, חולצה או אפילו כיס הג'ינס? מחפשים מאגר תמונות וציורים לבגדים? בג'אקו נשמח לשרת כל דרישה שלכם ולהדפיס עבורכם את הציור או התמונה שאתם הכי אוהבים, מבלי לפגוע במשיכות המכחול, מרקם הצבעים או העומק של התמונה כך שהתמונה תתקבל בצורה החדה, הטובה והמדויקת ביותר.

 

תמונות וציורים שקשה לשכוח

ציורים אהובים או תמונות מיוחדות יש תמיד חשק לנצור ולשמור קרובים ללב. הם ממלאים אותנו בהשראה או מטעינים באנרגיה, מזכירים לנו מסרים או מנטרות חשובות ויש להם ערך סנטימנטלי רב. מה הפלא שרבים מחפשים מקום שבו אפשר להדפיס תמונות וציורים על גבי בגדים באיכות הטובה ביותר, או לכל הפחות לקבל רעיונות להדפסות קודמות? אצלנו בג'אקו תמצאו גם וגם.

 

כך תמצאו תמונה מושלמת להדפסה

אם אתם מחפשים רעיונות לתמונות וציורים לבגדים, כדאי שתדעו שברשת ניתן למצוא מגוון רחב של מאגרי תמונות שיתאימו בדיוק למלאכה הזו. אפשר לקבל מהם השראה או רעיונות מדויקים, לראות חולצות שכבר הודפסו אצלנו ללקוחות אחרים ולקחת כל תמונה או צורה לתוכנה גרפית ולהחיל בה שינויים או אפקטים שהייתם רוצים ליישם.

חשוב שנבהיר כאן שזכויות השימוש בתמונות עשויות להגביל אתכם להשתמש בתמונות מסוימות, אך אם רכשתם תמונה או שמצאתם ציור מהרשת שיש לו רישיון שימוש מסחרי, תוכלו להשתמש בהם ולהדפיס אותם על כל בגד שתבחרו: חולצות, גופיות, כובעים, גרביים וכן הלאה.

אפשרות נוספת היא ליצור לעצמכם גרפיקה מעניינת ומקורית מאפס באמצעות תוכנת ציור או גרפיקה. לשם כך תצטרכו מיומנות ומוח יצירתי, שכן לא כל אדם יודע כיצד להתעסק במדויק עם תוכנות שונות ולהפיק מהן תוצאה טובה.

 

למה חשוב לשים לב?

כאשר אתם מעוניינים להדפיס תמונות וציורים קיימים, עליכם לחשוב גם על ההתאמה בין התמונה הקיימת לבין רקע החולצה או בכלל הגודל שלה. בהנחה ואתם מעוניינים בתמונה שתשתקף על כל חלקי החולצה כך שגם המותניים למשל ייהנו ממנה, עליכם לוודא שגודל התמונה שבחרתם יכול "להימתח" מבלי להתפקסל או להפוך בחלקים מסוימים למטושטש.

אם מדובר בתמונה בהירה מאוד, לא בטוח שחולצת טי שירט לבנה היא פריט הלבוש שמתאים לה. נסו לחשוב על התוצאה הסופית לפני שתבצעו את ההזמנה ולהבין האם התוצר המדויק תואם את מה שחיפשתם.

אנו בג'אקו דואגים ליצור סקיצה מקדימה להדפסה מהתמונה ששלחתם וסוג הבגד שבחרתם באתר ולשלוח אותה אליכם לאישור. כעת כשהחולצה מקבלת צורה מוחשית ואמיתית יותר, יהיה לכם קל יותר לבצע בה התאמות ושינויים.

 

תמונות וציורים לבגדים – הרעיונות המטורפים שלא חשבתם עליהם

אז הזכרנו את עולם התמונות שקיים ברשת, את היצירתיות של אנשי הגרפיקה המיומנים וגם את הניסיון שלנו כגורמים שיעזרו לכם להפיק תוצאה איכותית ומדהימה על גבי פריטי הלבוש שלכם. אבל אילו עוד תמונות וציורים אפשר ליצור ואיזה שימוש יהיה להם? הנה כמה רעיונות מדהימים שעדיין לא חשבתם עליהם:

 

קריקטורה או דיוקן עצמי

אם יש מי שיצייר אתכם, אנחנו נדאג להדפיס אתכם. חולצה עם דמותו של הלובש או דמות אחרת שקשורה אליו יכולה להיות גימיק מדהים כמתנת יום הולדת, הצעת נישואין, טיול חברים או כל רעיון אחר שתבקשו.

אפשר ליצור קריקטורה לכל אחד מהחברים או המשתתפים, לצייר את דמותו של כל אחד מבני המשפחה אך את החולצה עם כל דמות ילבש בן משפחה אחר, את העובדים במסגרת משימת גיבוש מקורית ועוד. העובדה שאנו פונים גם לקהל הלקוחות שמעוניינים בהדפסה על חולצה בודדת או רק במספר קטן מאוד של יחידות, תסייע לכם להזמין מאיתנו בקלות מבלי להתחייב לכמות גדולה של חולצות מודפסות ומחירים יקרים.

 

מחווה לציורים קיימים

ליל כוכבים שהופך ל"ליל סוכריות", מונה ליזה שחובשת כובע המזוהה עם מותג או עסק מסוים, השעון הנוזל שמסמל התחממות גלובלית מדאיגה. אם יש לכם רעיון כיצד להשתמש בדרך מתוחכמת, מודרנית או אקטואלית בציור קלאסי מפורסם, תוכלו ליישם אותו באמצעותנו בקלות רבה.

טכנולוגיית הדפוס שאנו עובדים איתה שומרת היטב על איכות התמונה ולוכדת את הצבעים, העומק, ההצללות וההדגשות שהיו בתמונה המקורית כך שלא יהיה בה שינוי שמצביע על חיקוי. לתמונה זו ניתן להוסיף בעזרים גרפיים את המסר, האלמנט או התוספות שחשובים לכם וכך להפוך את החולצה לבעלת מסר עדכני ורלוונטי, שכולם יכולים להבין אותו.

 

גלופה כמו פעם

זוכרים את עידן הגלופות שצוירו בעיפרון והועברו לבית הדפוס? ובכן, זה עדיין אפשרי והשיטה תאפשר לכם לצייר כל ציור שעולה על דעתכם ולהדפיס אותו על גבי חולצת כותנה איכותית ונעימה.

הגלופה היא למעשה היד החופשית ביותר בעולם המעצבים – היא חפה מחוקיות לגבי משיכות קווים וצבעים, נמנעת מדיוק או נטייה אסתטית וכך למעשה הופכת למעין ציור ספונטני, שדווקא חוסר הסימטריה שלו מביא את העיניים להימשך אליו ולהתעניין בו.

רציתם לומר משהו חשוב? להקדיש לחברים חולצה קורעת שצוירה על ידכם? לשתף את כל התלמידים בהכנת החולצה? הנה הדרך המושלמת עבורכם.

 

אפקטים על תמונות וציורים לבגדים

אמנם הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשמור היטב על עושר הצבעים שמופיעים בכל תמונה וציור, אך אם דרוש לכם אפקט מיוחד, אצלנו תוכלו ליהנות גם ממנו. האפקטים למעשה מעניקים לתמונה את הגוון הסופי שלה, כך שיהיה אפשר להפוך את התמונה לבעלת מראה מיושן או סדוק לדוגמה, למעין נגטיב בצבעים זרחניים או כל רעיון אחר שעולה על דעתכם. האפקטים הם הפילטר של עולם ההדפסה ואפשר להשתמש בהם בכל מצב.

בין האפקטים הפופולריים ביותר תוכלו למצוא כיתוב מנצנץ, שימוש בצבעים זוהרים או זרחניים, טכנולוגיות לכידת צבע לתמונות כהות או בהירות מאוד, אפקט שגורם לניפוח של התמונה או הכיתוב כך שהם יבלטו החוצה, אפקט ש"סורג" את הטקסט המופיע על חולצה ועוד.

ישנם עוד עשרות אפקטים מדליקים ומעניינים שאפשר ליישם ולכן אפשר להשתולל עם הדמיון ללא הגבלה. יחד נוכל לתכנן את המראה המושלם לבגד שלכם ולייחד אותו, כך שגם אם מדובר בתמונה שאיננה שלכם ונועדה לתפוצה המונית, אחרים לא יוכלו להעתיק את המראה המדויק שבחרתם עבורה.

 

אמרתם הדפסה על בגדים – אמרתם ג'אקו

חברת ג'אקו מתמחה בהדפסה על חולצות, גופיות, כובעים, תיקים ועוד שלל פריטים איכותיים. ציוד הדפוס שאנו עובדים איתו הוא המתקדם ביותר בישראל, כך שהתוצאה המתקבלת תהיה ברמה הגבוהה ביותר, תוך זמן האספקה הקצר ביותר. הניסיון, המקצועיות והשאיפה לשלמות הובילו אותנו לחלום, לדמיין ולהעז יחד עם לקוחותינו וליצור מגוון של רעיונות להדפסה במבחר סגנונות, מהם כל אחד יכול לקחת השראה כראות עיניו.

באתר שלנו תמצאו מגוון חולצות כולל גזרות לנשים ומידות ילדים, פוטרים, ג'קטים, קפוצ'ונים, גופיות, חולצות ספורט ודרייפיט – הכל בטווח מידות רחב ובמגוון צבעים, רק מ-100% כותנה. בחירת הבד האידיאלי מאפשרת לנו להדפיס תוצאות מושכות ועשירות ביותר על כל פריט, מבלי שהצבע מתקלף, נמרח, דוהה או שההדפסה נפגעת בכביסה.

 

לסיכום

אם בחרתם את הפריט הרצוי ויש לכם תמונה או ציור רצויים, לחצו על כפתור המעבר לווצאפ, שלחו אלינו את כל הפרטים ואנו נדאג להמשיך משם את השיחה, להציג לכם בהמשך סקיצה לאישור הדפסה ולשלוח אליכם את הבגדים היפים תוך זמן קצר.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!
דילוג לתוכן