fbpx

שיטות הדפסה דיגיטלית על חולצות

הדפסה דיגיטלית על חולצות מכילה שילוב מנצח בין טכנולוגיה מתקדמת לבין פונקציות הדפסה שעונות על מגוון רחב מאוד של צרכים. היא תתאים ליישום על גבי כל סוגי החולצות הקיימות מגופיות ועד סוויטשירטים עבים ותפיק תוצאה מרהיבה, מושכת וייחודית. בג'אקו תמצאו מגוון דגמי חולצות בכל הצבעים, המידות והגזרות ותוכלו להזמין מאיתנו הדפסה דיגיטלית מהירה, מקצועית ואיכותית. 

דוגמן עם הדפסה דיגטלית על חולצה חומה

הדפסה איכותית על כל חולצה

חולצות מודפסות נחשבות לאופנה טרנדית שכוחה נשמר כבר לאורך שנים. חלק מרכזי מאוד בתרבות שלנו נלקח מחולצות איקוניות כמו I LOVE NY או תמונת הלשון המפורסמת של להקת הרולינג סטונז וחלקן מבנות מחדש ערכים ומסרים על בסיס רעיונות חדשים, סיסמאות ומטבעות לשון שונים. מכיוון שכוחן של החולצות נשמר היטב הן במישור האישי והן במישור הקבוצתי, עבר גם תחום ההדפסות עצמו כמה וכמה "גלגולים", עד שהגיע לתוצר המקצועי והאיכותי ביותר שקיים בשוק.

 

מהי הדפסה דיגיטלית?

תעשיית הדפוס הדיגיטלי נמצאת בתנופה מתמדת בעיקר בשנים האחרונות ומתאימה להדפסות פר כמות מוגדרת וידועה ובאיכות מעולה. בעבר שיטת ההדפסה על חולצות הייתה דפוס אופסט, שהתאימה למוצרי דפוס מנייר או פריטים מודפסים בכמויות גדולות. היה צורך להשתמש בשבלונה על מנת לכסות שטחים מסוימים, כך שהדיו יתקבל כראוי. 

כיום שיטת ההדפסה הדיגיטלית מבטיחה תפוקה יעילה ואיכות שעולה על כל זו שהייתה אי פעם למוצרי הנייר. מהסיבה הזו היא תתאים להדפסת מוצרי טקסטיל מכל הסוגים ובכל טווחי ההזמנות – החל מפריט בודד כמו חולצה או כובע אחד בלבד וכלה באלפי חולצות זהות לטיול תנועת הנוער המתקרב. מדפסות אלו פועלות בתפוקה מהירה במיוחד, מה שמקצר את זמן ההמתנה ומייתר את הצורך בשימוש בשבלונות ובייבוש ממושך.

 

יתרונות טכנולוגיית ההדפסה

הדפסה דיגיטלית על חולצות פתרה עם הזמן גם שורה של צרכים חשובים, שעד כה לא קיבלו מענה: למשל שינוי קטנטן בקובץ ההדפסה רגע לפני שמתחילים בהכנה או צורך בכמות גדולה של חולצות עם תאריך מסוים לדוגמה ולאחר מכן הזמנת כמות נוספת שיש לה את אותה הגרפיקה, רק בציון תאריך אחר. 

כמו כן, ההדפסות מפיקות את התוצאה במהירות ולכן אידיאליות גם להזמנות דחופות מעכשיו לעכשיו. 

 

הדפסה על חולצות במגוון טכניקות

כאמור, הטכנולוגיה מבטיחה חדות, צבעים עשירים ורזולוציה מצוינת, לצד פתרונות שונים לכל סוגי הלקוחות והדרישות. בתוכה ישנן מספר טכניקות דפוס ייחודיות שיבטיחו מקסום של תוצאת ההדפסה ויהפכו את החולצה לפריט שאיכותו לא מוטלת בספק ונראה כאילו החולצה נוצרה ממש יחד עם מה שמופיע עליה.

אחת השיטות הללו היא הזרקה ישירה לחולצה, שבה מוחדרים הצבעים לתוך סיבי הבגד ומעניקים תוצאה מרהיבה ועמידה לאורך זמן רב. הדפסה דיגיטלית מהסוג הזה תתאים לחולצות בהירות מכל הצבעים ובאותה הנשימה גם לחולצות בצבעים כהים במיוחד. בהדפסות כהות, הטכניקה משתנה מעט, משום שצריך להשתמש בשכבה לבנה שתמנע "בליעת צבע" בתוך החולצה השחורה. לאחר מכן מוסיפים לה את ההדפס עצמו ישירות מהמחשב.

 

טכניקת הטרנספר

אופציה נוספת לעבודה היא הדפסה על חולצות בטכניקת הטרנספר. כאן ההדפס מופק תחילה על מדבקה שקופה ולאחר מכן משלב בין חום ולחץ אוויר במטרה להעביר את ההדפס מהמדבקה ישירות אל החולצה. שיטה זו מספקת תוצאות מעולות ובעיקר ככל שקובץ ההדפסה היה איכותי יותר והרזולוציה שלו הייתה גבוהה. 

 

אפקטים ייחודיים להדפסת החולצה

הדפסה דיגיטלית על חולצות מציעה גם אפקטים מיוחדים, המייצרים חולצות שאי אפשר להתעלם מהן. אחת האפשרויות הללו לדוגמה היא Glitter – אפקט זוהר המספק תוצאה ססגונית ומושכת מאוד לעין. אפשרות נוספת היא Crack שדוגל בגוון מעט יותר נוסטלגי (בדומה לפילטור תמונות בנייד). אפשר למצוא עוד מגוון רחב של אפקטים, מדפוס בעל נפח ש"יוצא" מתוך החולצה ועד שימוש בצבעים מוזהבים או כסופים שנועדו להבליט אלמנטים מסוימים על גבי החולצה.  

את הדפוס הדיגיטלי המיוחד תוכלו לפגוש על חולצות בודדות וגם על חולצות עסקיות או חולצות אירועים. הן מתאימות למגוון מטרות ומציעות מעין מראה חדש ומשורג לדפוס ה"אותנטי", כך שהעובדים, הלקוחות או המשתתפים נהנים מהן יותר. 

 

איך שומרים על החולצה המודפסת?

ההדפסה הדיגיטלית מבטיחה תוצאה מקצועית מרהיבה ועשירה, אך אין זה אומר שצריך להתעלם מההוראות הבסיסיות לכל חולצה מודפסת באשר היא:

  • כיבוס הפוך בטמפרטורה של עד 30 מעלות
  • תלייה לייבוש במקום מוצל
  • הימנעות מגיהוץ אזורי ההדפסה וסביבם.

 

טיפים טובים להדפסה על חולצות

החלטתם על המראה הרצוי, בחרתם את סוג החולצה ואתם חמושים בידע שכולל את יתרונותיו המלאים של הדפוס הדיגיטלי. מה הלאה? רגע לפני שמזמינים, רצוי לוודא שאתם פועלים נכון בבחירת מקום ההדפסה על מנת לחסוך מעצמכם בזבוז זמן וכסף:

 

בד איכותי

טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת תשדרג את מראה החולצה כמובן, אבל חשוב שהבד שלה ייוצר גם הוא מאיכות טובה. בג'אקו לא מתפשרים על איכות הטקסטיל הקיים לבחירה ואנו דואגים לכל סוגי החולצות, הגזרות, המידות והצבעים רק מאיכות מובחרת. ההשקעה משתלמת, שכן החולצה לא רק תקבל את המראה המושלם לו ייחלתם, אלא תחזיק מעמד לאורך זמן וגם תהיה נוחה ללבישה תמיד. 

 

סוג הבד והגזרה

בוודאי נתקלתם לא פעם בחולצות שמידת המדיום שלהן מגיעה עד גובה הברכיים והדבר נובע מסוג בד וגזרות פחות איכותיות. אנו נדאג להתאים לכם את הבד והגזרה הרצויים כך שלא ייווצר מצב של חוסר התאמה בפרופורציות ותוכלו להשתמש בפועל בחולצה ככל פריט לבוש אחר בארון. 

 

חיפוש מוקדם אחר רעיונות טובים

באתר שלנו תמצאו שפע של רעיונות מקוריים, מפתיעים, חדשניים ומסקרנים שאפשר להדפיס על כל דגמי החולצות שלנו. מחלקת הגרפיקה שלנו תסייע לאנשים שיש להם חזון אך ללא הכישורים המתאימים לעיצוב הגרפי ואנו ערוכים לקליטת כל רעיון שתעבירו לנו, כולל אפשרות לשינויים והתאמות בתמונה במידת הצורך. 

 

ציוד הדפסה איכותי

הניסיון וההתמקצעות בהדפסות דיגיטליות הביא אותנו להצטייד בדור המדפסות המתקדם והמשוכלל ביותר בשוק. נוכל לדאוג להדפסה ברזולוציה מדויקת שמשקפת את כל הפרטים הקטנים ותיצור לאובייקט המודפס עומק, צבעים חדים וקווי מתאר ברורים ללא דופי. 

 

ניסיון

חברת הדפסה שמציעה רזומה עשיר היא בהכרח חברה שיודעת מה הלקוחות שלה מחפשים, מהם הדגמים המבוקשים ביותר לחולצות (כמו למשל דרייפיט או בגד גוף לתינוק) וכיצד לדאוג שההדפסה עליהם תבוצע באופן מהיר ללא פגמים, תספק תוצאה מרהיבה ותחזיק גם אחרי מאות כביסות. המומחיות שלנו בתחום גבוהה מאוד והמענה שלנו ניתן מתוקף ניסיוננו מול מאות לקוחות מרוצים. 

 

ג'אקו – מדפיסים לכם את הטוב ביותר

לחברה ניסיון עשיר ומוניטין רב שכולל הדפסות איכותיות וברמה גבוהה, ללא פשרות על סוג החולצה עצמו, על הצבעים או הגזרות. השירות שלנו ניתן לכל פינה במדינה ומוגש לכם עד פתח הדלת, בין אם הזמנתם מאיתנו כמות גדולה מאוד של חולצות ובין אם מספר חולצות בודדות או רק אחת. 

טכנולוגיית ההדפסה שלנו מתאימה להדפסות דיגיטליות ולהדפסות משי, תוך שאנו משתמשים בצבעי פלסטיסול על מנת להפיק עבורכם תוצאה מרהיבה ובאיכות מנצחת. 

 

סיכום

תוכלו ליצור איתנו קשר דרך הווצאפ, שם נשמח לענות לכל שאלה, לספק הצעות מחיר, לשלוח לכם את הסקיצה לאישור ולקבל מכם כל קובץ שתרצו להדפיס. בסיום נוכל להעביר אליכם ישירות לנייד חשבונית מס וקבלות ירוקות. ניתן ליצור איתנו קשר גם דרך עמוד צור קשר באתר ובמייל ולקבל מאיתנו תמיד שירות אדיב, נמרץ וקשוב, שיביא לתהליך הדפסת חולצות מהיר ובאיכות מושלמת. 

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!