fbpx

מה זה הדפסה על חולצות?

אם נולדתם בשנות השמונים ואילך הדפסה על חולצות הייתה שם חזק במיוחד בשנות ה-90 שבה לא מעט הסתובבו עם חולצות מודפסות וכיתוב של שמם. אך השנים עברו חולצות מודפסות נשארו עדיין חלק בלתי נפרד מהאופנה הישראלית. אין כמעט אדם אחד שאין לו הדפסה על חולצה בעיצוב אישי, חולצה שהוא מתגאה ללבוש אותה לסידורים, לעבודה או סתם יציאה עם חברים.

מה הן חולצות מודפסות?

חולצות מודפסות הן חולצות אשר מודפס עליהם הדפס של משפט, תמונה או שילוב של שניהם. מדובר לרוב על חולצות טי שירט חלקות אך לא דווקא הן יכולות להיות גם מחומרים אחרים, אך רצוי שיהיו חלקות. את ההדפס ניתן לבחור מקטלוג דוגמאות שנמצא בחנות או אפילו להביא דברים מקוריים משלכם בין אם זה משפטים, מילים, תמונות ועוד. ההדפס מוסיף רבות לחולצה וגורם לה להיראות טוב יותר מאשר סתם חולצה חלקה ובנאלית.

למי מתאים חולצות מודפסות?

חולצות מודפסות מתאימות לכל מי שאוהב חולצות מיוחדות ושונות שלא ניתן לראות אצל אנשים אחרים. הדפסה על החולצות נעשית באיכות הגבוהה ביותר, כך שגם אחרי מספר כביסות ההדפסה לא מתפוררת ודוהה. אך לא רק לאנשים פרטיים מתאימה חולצה מודפסת, גם לעסקים שצריכים לאירוע הדפסה על חולצות בכמויות גדולות זקוקים גם הם להדפסה.

למה כדאי לכם שיהיה לכם בארון בגדים חולצות מודפסות?

חולצות מודפסות הם פריט חובה בכל ארון פרטי. מעבר לכך שהם מתאימות לשגרת היום יום, ניתן אף לשלב אותם עם פריטים שונים בערב ולצאת איתן, כך שיש להם שימוש אדיר בשגרת היום יום. בנוסף לכך, חולצות הכוללות הדפסה כוללות לא מעט יתרונות על פני חולצות ללא הדפסה. ראשית, חולצות מודפסות עמידות לאורך זמן גם אחרי אינספור כביסות. הכיתוב והתמונה לא מתפוררים ולא דוהים. שנית, הדפסה על חולצות היא הדפסה ייחודית לאותו לובש, כך שהסיכוי שנראה אותו הדפס הוא קטן ומקרי ביותר. שלישית, את ההדפסה על החולצה ניתן לבצע בכל חנות בגדים בארץ שיש לה מכונת הדפסה, כך שאין צורך להתרוצץ ברחבי הארץ. רביעית, ניתן לבצע הדפסת חולצות באיכות גבוהה ואף הדפסת חולצות מהיום להיום. חמישית, את ההדפסה ניתן לבחור מקטלוג הדפסה וללא הגבלה או לבחור משהו מקורי משלכם בין אם זה משפט או תמונה שציירתם.

לאיזה אירועים מתאים חולצות מודפסות?

חולצות עם הדפסה מתאימות לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד. הם יכולות להיות כחלק ממסיבת יום הולדת, אירוע בת או בר מצווה, חתונה, אירוסין או אפילו מסיבת שחרור או מסיבת רווקים או רווקות. אך גם הם יכולות להיות מטעם אירוע עסקי בעבודה בין אם זה כנס, מסיבה לעובדים, יום גיבוש לעובדי החברה ועוד. כך שיש צורך להתאים את החולצות בהתאם לאירוע עצמו.

מה חשוב לבדוק לפני שבחורים ספק להדפסה על חולצות?

רגע לפני שאתם סוגרים עם בעל העסק על הדפסת חולצות בכמות גדולה, כדאי שתבדקו כמה פרמטרים חשובים כגון: סוג ההדפסה, סוג החולצות, איכות ההדפסה, צבעי ההדפסה, סוג הבד ועוד. כל אחד מהפרמטרים הללו משפיע בסופו של דבר על מחיר ההדפסה ושמזמינים כמויות גדולות המחיר גבוה יותר.

הדפסת חולצות לאירועים פרטיים

אם יש לכם אירוע פרטי מסיבת רווקים או רווקות, חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, מסיבת יום הולדת או כל אירוע פרטי אחר שדורש כמות גדולה של משתתפים, אתם חייבים להזמין מראש הדפסה על חולצות. ההדפסה יכולה להיות משפט, תמונה מצחיקה או שילוב של שניהם. בכל מקרה רצוי לדעת שהדפסה של חולצות לאירועים ובמיוחד אם מדובר על הדפסה צבעונית עולה יותר מאשר הדפסה רגילה. בנוסף לכך, רצוי להזמין הדפסה על חולצות כמה חודשים בטרם האירוע על מנת שיגיעו בזמן לאירוע עצמו שלא תישארו בדקה ה-90 ללא חולצות.

ההבדל בהדפסה בין סוגי הבדים השונים

מאחר שקיימים סוגי הדפסה שונים בין זה הדפסה בשחור לבן או הדפסה צבעונית כדאי לדעת שהדפסה צבעונית במיוחד שמדובר על כמה צבעים תעלה לכם יותר מאשר הדפסה בשחור לבן. בנוסף לכך, סוג הבד הוא אחד הדברים שמשפיעים על מחיר ההדפסה בנוסף לגלופה שמשתמשים בה בעת ההדפסה. לכן אם מדובר על בד איכותי יותר הוא יעלה יותר מאשר בד פחות איכותי, מאחר שהוא יהיה עמיד יותר ואיכות ההדפסה תהיה לאורך זמן רב.

כמה עולה הדפסה על חולצות?

למחיר הסופי שאתם משלמים ישנם לא מעט פרמטרים המשפיעים עליו כמו: כמות החולצות, סוג בד החולצה, הדפסה צבעונית בכמה צבעים, סוג משלוח ועוד.

 

פרמטרים המשפיעים על מחיר ההדפסה פירוט הפרמטרים
סוג החולצה טי שירט רגילה? משי? דרייפיט? פולו דרייפיט? פוטר? קפוצ'ון? חולצה רגילה חלקה תעלה לכם החל מ-19 ₪.
סוג ההדפסה הדפסה רגילה או הדפסה בעיצוב אישי? הדפסה בעיצוב אישי תעלה יותר מאשר הדפסה רגילה. הדפסה בעיצוב אישי תעלה לכם 100 ₪
צבע ההדפסה הדפסה שחור לבן? הדפסה צבעונית? הדפסה צבעונית תעלה לכם בתשלום נוסף של 5 ₪
שימוש בגלופה גלופה קטנה תעלה לכם 100 ₪ וגלופה גדולה תעלה לכם 160 ₪
משלוח משלוח רגיל יעלה לכם 50 ₪ ואילו משלוח אקספרס יעלה לכם 100 ₪

הדפסה על חולצות דרייפיט

אם חשוב לכם שהחולצה שלכם תנדף זיעה במיוחד שמדובר על פעילות גופנית בין אם זה במכון כושר או בבית ושתהיה מיוחדת עם הדפסה שכוללת מסר חשוב, אתם חייבים לעשות הדפסה על חולצות דרייפיט. עם הדפסה על חולצות דרייפיט, המתאימים לספורטאים, מתאמנים ועובדים תוכלו ליהנות מחולצה איכותית עם הדפסה עמידה לאורך שנים והכי חשוב להנות מבד נושם ומנדף זיעה שנעים על הגוף ושומר על תחושת רעננות ויובש לאורך כל היום. ניתן להדפיס עליה את לוגו החברה בשילוב כיתוב או תמונה שאתם רוצים או אפילו שילוב של שניהם וליהנות מחולצה איכותית ונעימה. הטכנולוגיה שעוזרת לקירור ונידוף זיעה גורמת לחולצה להיות שימושית ביותר לא רק לאימונים אלא גם סתם ללבוש אותה לסידורים ביום יום או אפילו בבית.

חולצה מודפסת בעיצוב אישי

רוצים להיות מיוחדים ושונים? שיהיה לכם הדפס שאין לאף אחד? עם חולצה מודפסת בעיצוב אישי, תוכלו ליהנות מחולצה מיוחדת וייחודית רק לכם שכוללת מסר מקורי, עם תמונה מקורית שלכם או ממגוון התמונות שמוצעות בחנות. תוכלו אף לשלב כיתוב מצחיק או לשלב גם תמונה וגם מסר. עם חולצה מודפסת בעיצוב אישי תרגישו מיוחדים וייחודיים במהלך כל היום ואף תוכלו להעניק מתנה לחבר או בן משפחה שיעריך זאת מאוד. חולצות מודפסות בעיצוב אישי מתאימות למגוון אירועים החל מיום הולדת, חתונה, מסיבת רווקים או רווקות, בת או בר מצווה, יום גיבוש, טיול שנתי, מסיבת גיוס ועוד.

הדפסה על חולצות מהיום למחר

רוצים הדפסה על חולצות מהיום למחר? אין בעיה, כל מה שאתם צריכים זה להגיע לחנות הבגדים לבחור את ההדפס שאתם רוצים על החולצה שלכם בין אם זה משפט עם מסר, משפט מצחיק, תמונה או שילוב של שניהם ולחכות לקבל את החולצה שלכם מוכנה. מעבר להדפסה על חולצות מהיום למחר, תוכלו אף לעשות הדפסה על חולצות מהיום להיום במקרים דחופים מאוד הכוללים כמויות גדולות של הדפסה בין אם זה לאירועים פרטיים או אירועים עסקיים או במקרים שבהם נגב המלאי ואתם חייבים בהול חדש. כל מה שאתם צריכים זה להגיע לחנות עצמה, לוודא שאכן יש להם מכונת הדפסה ומגוון רחב של סוגי חולצות עם המידות שאתם צריכים על מנת שתוכלו לבחור את ההדפס שאתם הכי מתחברים אליו. עם הדפסה על חולצות מהיום למחר אתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות ושהחולצות יגיעו טרם מועד האירוע.

הדפסה על תיקים

בין אם אתה צריך תיק מסוגנן לחוף הים, תיק עבודה מקצועי או תיק עמיד לחדר כושר, אנחנו דואגים לך. אצלנו הדפסה על תיקים מעולם לא הייתה קלה יותר. בחרו מתוך מגוון רחב של אפשרויות תיקים שיתאימו לצרכים שלך בצורה מושלמת. עם האפשרות לעצב אישית את התיק שלך עם הדפסה אישית, אתה יכול להוסיף נגיעה של ייחודיות שלא תמצא בשום מקום אחר. בין אם זה לשימוש אישי או לקידום העסק שלך, שירותי ההדפסה שלנו גמישים, ומאפשרים לך להזמין מספר תיקים בקלות. עם מבחר תיקים גדול, איכותי ויפה התיקים המודפסים האיכותיים שלנו הם פתרון מושלם לשילוב ייחודיות ופרקטיות!

הדפסה על חולצות באיכות גבוהה

בעולם האופנה המהירה, איכות החולצות משחקת תפקיד מכריע. בבית הדפוס שלנו, אנו נותנים מגוון חולצות טריקו באיכות גבוהה ממגוון סיבות. ראשית, הדפסה על חולצות באיכות גבוהה מבטיחה עמידות, ומאפשרת לעיצובים המודפסים שלך לעמוד באינספור כביסות מבלי לדהות או להיסדק. שנית, בדי כותנה איכותיים מספקים נוחות אופטימלית, המבטיחים תחושה רכה ונושמת על העור. בנוסף, חולצות טריקו איכותיות מציעות מראה מקצועי, מה שהופך אותן לאידיאליות למטרות קידום מכירות או לייצג את המותג שלך בגאווה. גם הדפסה על חולצות דרייפיט שתעבור איתן אימונים או מסעות צריכות לעבור הדפסה איכותית שיראו כאילו הרגע יצאו מהחנות ולא יתפוררו אחרי אימון אחד או שניים.

שומרים על קשר עם ג'אקו

מספר הטלפון של ג'אקו הוא: 077-996-6878, תוכלו לשלוח מייל לכתובת: jaco.shirts@gmail.com, או לבקר באזור התעשייה כפר עציון לול מספר 4. ניתן להזמין כבר היום אונליין את ההצלחה המודפסת שלכם, ותוך 3-5 ימים, חזון עומד להפוך למציאות.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!