fbpx

להדפיס על חולצה

אם גם אתם שייכים לסקטור שאוהב ריגושים וחידושים יהיה לכם כיף לקרוא את הכתבה הזאת, מפני שהיא עוסקת בנושא שכולו תגלית אחת גדולה. להדפיס על חולצה – זה מה שהופך יומיום אפרורי למנסרה בעלת אלף גוונים. בהדפסה על חולצות, כל האופק פתוח לפניכם, אתם רק צריכים לבחור מתוך אינסוף אפשרויות את זאת שאתם הכי מחוברים אליה. אתם מוזמנים לבחור לכם חולצה ולהתפרע עליה עם כל הדפס שעולה בדעתכם, אנחנו בג'אקו כבר נדאג שהשיגעון שלכם יהפוך לחולצה ממשית.

 

למי עולה בראש להזמין חולצה מודפסת?

אולי מוטב שתשאלו למי לא, כי אנחנו בג'אקו מקבלים מדי יום אינסוף הזמנות להדפסה על חולצות: "שלום, ג'אקו? אני מעוניין להזמין חולצות לחתונה שלי, יש לכם רעיון למשפט שנון?", "היי, מדברת יעל, יש מצב שאתם מדפיסים לי חולצה עם תמונה של סטטיק ובנאל?", "הגעתי לג'אקו? מדבר מנהל בית ספר מהמרכז, יש לכם אפשרות להדפיס לנו 100 חולצות תוך יומיים לקראת הטיול השנתי?".

אנחנו בג'אקו אמונים על חזון של מילוי ומימוש כל רצון של לקוח, יהיה הזוי ככל שיהיה, יהיה דחוף ככל שיהיה, יהיה חדשני ככל שיהיה.

הצוות שלנו בג'אקו כבר נתקל בכ"כ הרבה בקשות ופניות מכל הסוגים. אנשים רצו להדפיס על חולצה לאירוע, לחידוש המלתחה, להטמעת רעיון חינוכי ולצרכי גיבוש. אין מה לומר, הציבור מצביע ברגליים לחולצות מודפסות, אולי כי הן באמת מוצר שעושה את העבודה?!

 

להדפיס על חולצה? אין סיבה בעולם שתחכו!

סבתכם בוודאי זוכרת את מחלק הקרח מפעם, ממנו קנו בלוקים גדולים לצורך קירור של מזון, היה היה גם חלבן אי אז, שעבר ומזג חלב לכל מי ששילם לו כגמולו. בתקופה הקודמת הכירו כולם את החייט, את שואב המים ואת חוטב העצים – המשותף לכל אלו זוהי הסבלנות אותה נדרשו כולם לגלות.

שום דבר לא בא ברגל, הכול דרש עבודה איטית ומחושבת. את הבגד היה ניתן להזמין רק כמה שבועות מראש. לא ניתן היה להזמין חלב באפליקציה ולחכות למשלוח, אם הייתם חיים בתקופה ההיא, הייתם צריכים לחכות שיחלבו את הפרה ורק אח"כ הייתם שותים מהמשקה הלבן. לא הייתה מכונת כביסה או קפה, הכול נעשה ביד, ודרש המתנה, לעיתים מורטת עצבים.

עד לא מזמן גם להדפיס על חולצה לא היה משימה כ"כ פשוטה, נדרשה עבודה מאומצת עם מכונות אימתניות שפעלו לאט, מה שהאריך את משך הזמן בין הזמנת חולצה מודפסת לקבלתה, בהרבה. יכולתם לחכות אז בין שבוע לשבועיים כדי לזכות לחזות בפלאי חולצה מודפסת.

היום, עם ההתקדמות הטכנולוגית, הדפסה על חולצה הפכה להיות משימה מהירה כמו שלא היתה מעולם. אנו בג'אקו משתמשים במכונות הדפסה מהמתקדמות בעולם, העובדות בטמפרטורה עוצמתית ובלחץ גבוה, ומשיגות תוצאות רצויות תוך דקות.

מה זה אומר לגביכם? שאם עלה לכם רעיון מוצלח, ואתם רוצים להפוך אותו לחולצה, תוכלו לעשות זאת מהיום להיום! בג'אקו מחכים לכם להדפיס על חולצה בעיצוב אישי, כדי שלא תחכו לנו.

 

חולצות גורמה

מכירים את בעלי הטעם האנין, שכל הופעה שלהם היא יצירת אומנות יוצאת דופן, והם מצליחים להרשים בייחודיות שלהם כל מי שהם באים אתו במגע? אולי אתם כאלה בעצמכם? אם כן, יש לכם הזדמנות להעשיר את המלתחה שלכם במוצר נדיר ויקר ערך.

חולצה מודפסת – אתם בוחרים את העיצוב, סוג החולצה, הצבע והסגנון, אין סיבה שלא תכינו לכם חולצה מושלמת בעיצוב אישי-אישי. יש כאן פתרון אמיתי לכל אלו שלא אוהבים ללבוש חולצות בהדפס המוני. האינדיבידואליות שלכם חשובה לכם? גם לנו, ולכן נדאג להדפיס לכם חולצה שהיא אחת ויחידה.

 

עכשיו בג'אקו: מדפיסים על כל חולצה!

יש לכם אפשרות לבחור את סוג החולצה המתאימה לכם כרקע להדפס. כשאתם בוחרים להדפיס על חולצה התייחסו לסוג האירוע בו היא תילבש – חתונה? יום גיבוש? מסיבת יום הולדת? לכל אירוע סגנון חולצה אחר מתאים. בדקו את מזג האוויר – קר? חם? הקפוצ'ון הכי יפיפה בעולם לא יהיה רלוונטי ביום חמסין. שימו לב למידה ולגזרה, ואם אתם מסתבכים, תמיד תוכלו להרים אלינו טלפון: 050-585-3377, או ליצור איתנו קשר. לנוחיותכם מוגשת טבלה מסכמת של סוגי החולצות שלנו:

סוג החולצה כמה מילות הסבר
דרייפיט חולצות המכילות טכנולוגיות מתקדמות לנידוף זיעה. מתאים לאימוני כושר, ריקוד וריצות.
גופיות עשויות 100% כותנה או דרייפיט, באות במגוון צבעים ענק.
חולצות ספורט מותגים חולצות ספורט של חברות: סאקוני ואנדר ארמור בתוספת טכנולוגיה לנידוף זיעה.
קפוצ'ונים ופוטרים פריטי לבוש עבים ומחממים במיוחד, ניתן להזמין במגוון מידות וצבעים.
חולצות טי לגברים ולנשים חולצות מכותנה סרוקה עשויות בגזרות מחמיאות, ניתן ליישם עליהן כל צורת הדפסה.
בגדי ילדים בגדי תינוקות, פוטרים וחולצות-טי לילדים בשלל צבעים ובכל מידה.

 

הופכים חולצה למשגעת – קראו עכשיו על כל סוגי האפקטים

אפקט גליטר – נצנוץ וזוהר, אפקט פאף – מה שיוצר את המראה המנופח למחצה, אפקט קראק – ליצירת מראה מיושן וסדוק, אפקט פלוק – למרקם קטיפתי, הדפסה מטאלית, הדפסת פויל של אלומיניום, הדפסים זוהרים בחושך, סליחה אם שכחנו משהו, מה שרצינו לומר שפרצנו מזמן את השמים, והם אינם עוד גבול בשבילנו, העיקר שאתם יכולים לעשות כל שעולה על רוחכם בחולצה שלכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!