fbpx

יש לי רעיון של עיצוב לחולצה – איך אני מוציא את זה לפועל?

אתם עליתם על משהו גדול, יש לכם משפט חזק שיכול לעשות שינוי של ממש באקלים החברתי או לחלופין, ציור מגניב שצריך לראות אור, למה אתם מחכים? החולצה הבאה שלכם כבר רועדת מהתרגשות לקראת התפקיד שהיא עומדת ליטול על עצמה – הצגת הרעיון שלכם לעיצוב חולצה בצורה הטובה והמדויקת ביותר. בג'אקו מחכות לכם אינספור חולצות במגוון צבעים ומידות, רק כדי שתבחרו מהן את המתאימה לכם ותציידו אותה בעיצוב חדשני מבית היוצר שלכם. אם אתם שואלים את עצמכם: "יש לי רעיון של עיצוב חולצה, איך אני מוציא את זה לפועל?" התשובה נמצאת במאמר הזה.

 

לא רק טומי הילפיגר ומייקל קורס יכולים לעצב אופנה

מה איתך, איפה אתה בסיפור הזה? אם נראה לך שלהפוך חולצה פשוטה למותג, זה סיפור ששייך למקצוענים בלבד? יש לך טעות, הגיע הזמן שלטעם האישי שלך תהיה הזדמנות לצאת מן הכוח אל הפועל ולהפוך ממחשבה ערטילאית, לחולצה מעוצבת, מוחשית עד מאוד. מסתמן שאם עלה לכם רעיון של עיצוב חולצה, אתם טיפוסים יצירתיים, מחדשים ובעלי מעוף. מספיק עם ההצטנעות! הכישרון שלכם לא צריך לשכב במגירה מאובקת, הוא חייב להופיע בצורה בולטת, והכי טוב – על גבי חולצה.

 

למה חולצה בעיצוב אישי? מה רע בחולצה הישנה והבנאלית?

החולצות הנמכרות למיליונים ברשתות הגדולות הן נטולות אינדיבידואל, בעלות פנים חתומות במבע אחיד, ולא מספרות עליכם דבר, מלבד זה שאתם חלק מתוך אינספור אנשים שילכו גם הם עם החולצה הזו, כבתוך עדר כבשים שוות במראן. אם אינכם רוצים ללבוש חולצה בבוקר, ולגלות שעוד שניים הגיעו איתה לעבודה במקרה, עליכם להכין לעצמכם קולקציית חולצות בעיצוב אישי.

הנפש שלנו מחפשת להיות נבדלת ושונה מכל אחד אחר, חולצה בעיצוב אותו הגה מוחכם לבדו, מחזקת את הביטחון העצמי וחורטת בכם את הידיעה כי אתם יצורים בלעדיים עלי חלד, לעולם לא נולד אי מי כמוכם, ולעולם גם לא ייוולד. רעיון של עיצוב חולצה יכול להעיף אתכם קדימה.

 

צוות הגרפיקאיות של ג'אקו: קוסמות הוויזואל לשירותכם!

הוא היה בתחילה גרעין קטן ששקע באדמה הספוגית של המוח שלכם, והרקיב לאיטו. אך לפתע בצבץ עלה ירקרק של רעיון לעיצוב חולצה, ועוד עלה, וכך הפך הרעיון שלכם להברקה עיצובית מיוחדת במינה, העלולה לגרום הפסד של ממש לעולם, אם לא תראה אור.

איך הופכים הגיג תיאורטי, להדפס מגניב על חולצה? באיזו צורה תוכלו להעביר מחשבה להטבעה מכנית?

צוות הגרפיקה של ג'אקו נולד בדיוק כדי לעשות את הבלתי אפשרי, ולהעביר את הרעיונות המקוריים שלכם לעיצוב חולצה – לפסים מעשיים. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בוואצאפ  או בטלפון: 077-996-6878, ולספר לנו בפרוטרוט איך אתם רוצים שתיראה החולצה שלכם. אנחנו נשלח לכם סקיצה, לא מרוצים? אתם מוזמנים לשגע אותנו הלוך ושוב 3 פעמים, עד שתגיעו לתוצאה הרצויה לכם. מבטיחים שהתוצר יהיה מושלם הרבה יותר משחלמתם. הדפסת חולצה בעיצוב אישי אפשרית יותר מתמיד !

 

אין רק דרך אחת לביצוע הרעיון שלכם – אתם מוזמנים לקבל השראה

אם אתם מעוניינים לדוגמה, להדפיס תמונה משותפת עם אחיכם ולאחל לו בהצלחה בגיוס, אתם מוזמנים לקפוץ מהקופסה החוצה, ולעשות זאת בצורה קצת אחרת: מה דעתכם על שימוש באפקט ההופך תמונה לציור? אולי מתחשק לכם לצרף כמה תמונות במבנה של קומיקס, להוסיף בלוני דיבור, וליצור עלילה קטנה על החולצה, מיוחד, לא?! תוכלו לבקש מצייר מוכשר שיהפוך את הציור שלכם לקריקטורה מצחיקה שתהפוך את הקטעים הרגישים ביניכם לקטע היתולי ולא טעון בכלל.

תוכלו גם להכפיל את התמונה בגוונים רבים, או לחתוך אותה בצורה מעניינת כמו לב או כומתה. אם אתם אתם לא אוהבים תוכנות גרפיות, תוכלו כמו שאמרנו, להשאיר את העבודה למומחים ולעשות בטן-גב במיטה עד שהתוצאה תהיה מוכנה.

 

איזה סוג חולצה תהפוך את הרעיון שלכם למציאות?

את הרעיון שלכם תוכלו להדפיס על מגוון סוגי חולצות. אם אתם מעוניינים להיות נאמנים למסורת ההדפסה על חולצות, השתמשו בחולצת טי-שירט 100% כותנה של ג'אקו, היא נעימה למגע, ושומרת על ההדפס כחדש גם אחרי אינספור כביסות.

אם דווקא מתחשק לכם להתחדש בפריט לבוש חדש או מעניין, אתם מוזמנים להדפיס את הרעיון שלכם לעיצוב חולצה על כל אחד מהפריטים שלנו בקטלוג, כמו פוטר, קפוצ'ון, סווטשירט או גופיה, רק הקפידו שהתמונה או הציור שלכם יהיו ממוקמים במרכז ולא ייפגשו עם תיפורים או רוכסנים, למען לא ייפגע ההדפס. כדי שההדפסה תצא מושלמת, התאימו את צבע החולצה לעיצוב, כך שההדפסה תיראה טבעית על הבד ותתאקלם שם היטב.

 

רעיון של עיצוב לחולצה עובר דרך ג'אקו

אנחנו בג'אקו מאמינים שהרעיונות הגדולים שלכם צריכים למצוא ביטוי על חולצות, ולכן מנגישים לכל יוצר הזדמנות להדפיס על חולצה באיכות הגבוהה ביותר. את ההזמנה תוכלו לבצע בין אם תרצו חולצה בודדת ובין אם תרצו להלביש מוסד שלם – כל מספר זוכה… זקוקים לחולצות מודפסות למחר? צרו איתנו קשר בוואצאפ היום, ועד מחר אתם כבר לבושים בחולצות ומצטלמים סלפי. הצוות של ג'אקו אלופים בנתינת שירות מהיר ואדיב ובהבנת הצורך של הלקוח עוד לפני שהוא בעצמו ירד לעומק דעתו.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!