fbpx

חולצות עם הדפס

מחפשים חולצות עם הדפס מדליק, מקורי, בולט ובועט? פנו אלינו ונדאג לביצוע המוצלח ביותר! ג'אקו מתמחים בהדפסה על חולצות מכל סוג, גזרה, דגם וצבע ומשתמשים בציוד ההדפסה המתקדם ביותר. תוכלו להדפיס אצלנו בכל כמות ממאות חולצות ועד חולצה בודדת בלבד ולבחור הדפסים מדליקים, יפים ובולטים שישדרגו לכם את הסטייל ויוסיפו לכם נקודות של עניין ותחכום.

מתי נשתמש בחולצות מודפסות?

בעולם שבו הפרסום והשיווק הכרחיים גם מטעמים מסחריים אבל גם מטעמים אישיים, נראה שכולנו מעוניינים לבלוט החולצה ולהפגין חשיבה מקורית, שונה, איכותית ויוצאת דופן. בכל אחד מהמצבים הללו נוכל להזמין חולצות עם הדפס שישדרגו את המראה ויעזרו לנו להשיג בולטות ונראות טובה עבור מגוון רחב של מטרות.

החולצות המודפסות יכולות להעביר מסרים או להבדיל בין קבוצות ואנשים, להביע סמלים מסחריים ומסרים שנקשרים לארגון או תנועה, ליצור מראה מעניין יותר לפריטי לבוש אישיים, להפוך למתנה מדליקה, ליצור אחידות או מראה קולקטיבי, להפוך למזכרת מאירוע, טיול או מפגש ועוד המון.

 

טכניקות ההדפסה

בעבר היה נהוג להדפיס על גבי חולצות באמצעות מכונות גדולות ומאסיביות שהפיקו תוצאות בקצב איטי למדי, מה שגרם לכל המזמינים להמתין לפחות כשבוע-שבועיים עד לקבלת ההזמנה המיוחלת. כיום השתפרה טכנולוגיית ההדפסה והפכה למהירה בהרבה. היא משתמשת בלחץ וטמפרטורה עוצמתית כדי להצמיד את ההדפס הרצוי לבד, מה שלא רק מפיק תוצאות מהירות, אלא גם יוצר הדפסות איכותיות ועמידות לאורך זמן, גם אחרי עשרות כביסות!

ההדפסה המוכרת ביותר היא הדפסה דיגיטלית שהיא אחת הטכנולוגיות הנפוצות ביותר להדפסה על חולצות. מלבד שיטה זו קיימות גם שיטות כמו פלוק או פלקס, סובלימציה המזריקה דיו ישירות לחולצה ועוד.

בין אם זו חולצה לעובדים, לקייטנה, לקבוצת ספורט, אירוע או כל מטרה אחרת – חשוב לוודא שאיכות ההדפסה היא ברף העליון ובמקביל גם בד החולצה עצמה. החולצות המוצעות בשוק עמידות ברובן בכביסות במכונה, אך אלו שמתאימות במיוחד להדפסה יהיו מ-100% כותנה או כאלו שנוצרו בטכנולוגיה מתקדמת כמו למשל חולצות הדרייפיט שיש בהן גם רכיבים סינטטיים.

 

מבחר סוגים וסגנונות של חולצות עם הדפס

מלבד שיטות ההדפסה המוצלחות, אצלנו בג'אקו תוכלו למצוא מגוון רב של חולצות מכל הסוגים והדגמים – כולן ממתינות להדפסה האישית שתבחרו להן. תוכלו למצוא כאן חולצות טי בכל מידה, גזרה (מפתח וי או עגול) וצבע, חולצות טריקו שרוול ארוך, גופיות, חולצות דרייפיט במבחר דגמים, ג'קטים, סווטשירטים, בגדי גוף לתינוקות ועוד המון.

תוכלו לצפות בקלות רבה בכל המבחר שנמצא באתר שלנו וללחוץ על הפריט שעליו תהיו מעוניינים להדפיס. כעת תוכלו להעביר בלחיצת כפתור את הבקשה להזמנה חדשה לווצאפ שלנו, שם נמשיך לשוחח ונברר מולכם מהו ההדפס הרצוי, מהן המידות, מהם הצבעים, הכמות הרצויה, כתובת למשלוח וכל פרט נוסף. בסיום נדאג לביצוע מעולה וללא פשרות ונשלח אליכם את ההזמנה במהירות.

 

כל סגנונות ההדפסה המיוחדים!

אז יש לנו הדפס יפה וחולצה מתאימה. מה הלאה? בתחום ההדפסה על חולצות הדברים לא נעצרים כאן ואפשר גם לבחור את הגימור הייחודי של ההדפס, להשתמש באפקטים מעניינים ולהפיק תוצאה מעניינת ומושכת עד למקסימום האיכות כפי שהיא מתקיימת בכל חנויות האופנה השגרתיות. לפניכם כל האפקטים הייחודיים שאפשר להזמין יחד עם ההדפסה עצמה:

 

גליטר (Glitter)

מעוניינים בהדפסה מנצנצת שתשמור על בולטות וסגנון? אפקט גליטר כשמו, מעניק לכיתוב או התמונה שהודפסו את הברק והנצנוץ הנחשקים ומקפיץ פי כמה וכמה את המראה של החולצה.

 

HD

כן, כמו בטלוויזיה הביתית, רק בתמונה סטטית על גבי החולצה שלכם. אפקט זה יאפשר לכם להדפיס על גבי החולצה תמונות חדות, בולטות, ברזולוציה גבוהה ומפרט צבעים עשיר ביותר. תמונות אלו מרגישות ממש כאילו נגזרו והודבקו כפי שהן ואכן מדובר בהדפסות שעובי החומר שלהן הוא בגובה של 1 מ"מ בדרך כלל.

 

PUFF

תמיד תהיתם איך זה שישנן חולצות עם כיתוב שנראה מעט בלוני או מנופח החוצה? זהו אפקט ה"פאף" שגורם לזה לקרות ומעניק לאובייקט המודפס או לטקסט הרצוי מראה נפוח ואיכותי, מושך ובולט במיוחד.

 

Flock

שיטת הפלוק מציעה הדפסה שנוצרת במרקם קטיפתי ורך שנעים מאוד למשש ולהחליק עליו את הידיים. תוכלו לראות את הפלוק בשפע דוגמאות עדכניות בחנויות הבגדים השונות, למשל במעילי הפוטר המיתולוגיים של FOX בהם האותיות היו עשויות מעין בד קטיפתי וגם בפריטים חדשניים יותר שבהם את ההדפס או התמונה אפשר להמשיך ללטף בכיף.

 

Crack

שיטה זו מקנה להדפסה שלכם מראה סדוק ומיושן, כמו צבע שניסיתם למרוח על קיר או רהיט מתקופה אחרת. מדובר בסוג הדפסה ייחודי ומעניין מאוד ולכן שווה לראות דוגמאות לאפקט הזה לפני שמקבלים החלטה על ההדפסה הרצויה.

 

Metalic Copper

הדפסה מטאלית הולכת והופכת לנפוצה מאוד בשנה-שנתיים האחרונות ומציעה דפוס מטאלי מבריק ובולט למרחקים שצבעו מעין צבע נחושת. האפקט מתאים מאוד גם לחולצות בהירות וגם לחולצות כהות ללא הבדל ומספק שואו מסוג חדש לחולצות הרגילות.

 

Foil

גם שיטה זו חדשנית יותר ומתמקדת בהדפסה על חולצות של….אלומיניום! ההדפס יוצא כסוף ומבריק מה שמעניק לחולצה עצמה מראה צעיר ומקורי במיוחד. השימוש באפקט הזה לא פוגע באיכות או מרקם הבד כך שאפשר ליהנות מהמראה לאורך זמן ולכבס ללא חשש.

 

Metalic Gold

בדומה למטאליק קופר, גם כאן מדובר באפקט מטאלי מבריק אלא שהפעם הוא מתהדר בצבע זהב (להבדיל מהקופר הנחושתי). מתאים לחולצות בהירות וכהות כאחד.

 

Metalic Silver

אפקט נוסף לדפוס המטאלי המשובח שמתקבל בצבע כסוף ובולט למרחקים, מתאים לחולצות כהות ובהירות כאחד.

 

Glow in the Dark

אפקט אהוב ביותר על קבוצות הילדים, הקייטנות, ימי ההולדת ומזמינים של חולצות לאירועים. הדפסות אלו למעשה זוהרות בחושך וכך שומרות על קצב וסגנון מתאימים למסיבה או האירוע, הולמות גם אירועי שטח שונים כמו טיול שנתי או טיולי לילה של תנועת הנוער ומעניק ייחודיות כמעט בלעדית לקבוצה המתחדשת.

 

Non PVC

זהו אפקט שמתאים בעיקר לחולצות בגוונים כהים והוא נועד להדפסה רגילה בעיקר, כך שלא "תיבלע" בתוך הגוון הכהה של החולצה.

 

Pigment

אפקט זה להיפך מהנון PVC מתאים לחולצות בגוונים בהירים ושומר בתוכו על ריכוז הצבעים, כך שלא "ייבלעו" בתוך הגוון הבהיר של החולצה.

 

Discharge

דיסצ'ארג' הוא סגנון הדפסה באיכות גבוהה במיוחד, המאפשר הדפסה של צבעים כהים ועמוקים מאוד תוך כדי טכנולוגיית שמירה על ריכוז הצבע, כך שהם לא יושפעו מצבע החולצה. במילים אחרות – כך אפשר לשמור על כל צבעי התמונה העשירים והמדויקים גם אם היא כהה מאוד ותבחרו להדפיס אותה על גבי חולצה שחורה.

 

חולצות עם הדפס מקורי ומושך

כפי שראיתם, חולצות מודפסות מנציחות רגעים, תקופות, ערכים, מסרים וחוויות. יש בהן הווי פנימי שייתכן שרק בעלי החולצות עצמם מבינים ולכן שווה להשקיע מחשבה בהדפס הרצוי, באפקט וכמובן לא להתפשר על החברה המדפיסה. אם תבחרו בנו כדי להדפיס על החולצות שלכם, נדאג שתקבלו שירות אישי ומיידי לכל שאלה ובקשה כולל הדגמה של החולצה עם ההדפס לאישורכם וביצוע בלתי מתפשר בתוצאה הטובה ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!
דילוג לתוכן