fbpx

חולצות בהדפסה אישית

הדרך הנפוצה והנחשקת ביותר להשתמש בשירותי ההדפסה על חולצות, תהיה חולצות בהדפסה אישית. חולצות אלו מורכבות מבחירה עצמית של סוג הבגד וההדפס ומתאימות למגוון רחב של סיטואציות ומצבים, מכיתוב הומוריסטי או מלא רומנטיקה ועד לתמונה מצוירת, אופנתית או מעולמות התרבות כמו סרטים ומוזיקה שכל אחד מתחבר אליהם בדרך שלו.

אצלנו בגאקו תוכלו ליהנות משירותי הדפסה על חולצות לבודדים – לא עוד הדפסה רק לקבוצות ובכמויות גדולות בלבד אלא גם האפשרות להזמין עבורכם או כמתנה לאחרים חולצה אחת בלבד, שיש לה הדפס איכותי עם המסרים שכיוונתם אליהם. איכות ההדפסה לחולצה בודדת איננה נופלת מכל הדפסה אחרת ואנו נדאג לתוצר האיכותי, המושך והבולט ביותר ובעמידות מובטחת.

הזמנת חולצות בהדפסה אישית

ישנן לא מעט סיבות שבגללן אנשים מעוניינים להזמין חולצה עם הדפסה אישית. חלקם ראו תמונה מסוימת או חולצה כלשהי שנמכרת בחו"ל אך לא כאן והם היו מעוניינים באחת כזו בדיוק. אחרים מעוניינים בחולצת להקה, זמר/ת או סרט כלשהו שאולי נמכרים כמרצ'נדייז בחנויות המותג, אך בעלויות יקרות ולא ריאליות.

חלק ירצו חולצה בהדפסה אישית כדי לספק מתנה לאדם אחר, למשל יום הולדת לבני הזוג שבהם תעניקו לבני זוגכם חולצה שמאפיינת אותם מבחינת הכיתוב או התמונה, לחברים קרובים או אפילו חולצה ייחודית לאחד ההורים והסבים. ויש כמובן גם כאלו שיהיו מעוניינים בחולצה עם הדפסה אישית לעצמם, מה שיעניק להם פריט אופנתי וייחודי שייתכן ואין לאף אחד אחר.

 

סוגים של חולצות להדפסה

חלק גדול מתעשיית המתנות ומוצרי הצריכה לא מאפשר לקונים להשתתף בתהליך עיצוב המוצר. בתעשיית החולצות המודפסות לעומת זאת, אתם הופכים לשותפים מלאים ומחליטים הכל בנוגע לעיצוב והמראה הסופי. לפיכך עליכם לבחור לא רק את ההדפסה הרצויה לכם אלא גם את סוג החולצה שאתם מעוניינים בה:

 

גופיות

רוב הגופיות המתאימות להדפסה עשויות 100% כותנה או מחומר אלסטי כמו גופיות הדרייפיט. באתר שלנו תוכלו לבחור בגופיות חלקות מכותנה במבחר צבעים, נעימות ויושבות נפלא על הגוף כשהן אינן צמודות מידי.

 

דרייפיט

פריטי הדרייפיט מכילים טכנולוגיה מתקדמת לנידוף זיעה, מה שיתאים מאוד לחולצה לאימונים, לריצות, ריקוד, פעילויות ספורטיביות ודינמיות מכל סוג. החולצות שלנו יושבות נפלא על הגוף ומגיעות במבחר צבעים ובמידות החל ממידה 8 לילדים וכלה במידה XXL למבוגרים.

 

חולצות ספורט מותגים

הרבה אנשים מעדיפים שהחולצה המוזמנת שלהם תהיה מבית מותג ספורטיבי ידוע, שהסמל שלו נמצא על החולצה וכעת כל שנותר הוא להשלים עליה את ההדפסה הרצויה. בג'אקו תוכלו לרכוש חולצות סאקוני או אנדר ארמור בגזרות לגברים ולנשים שמגיעות עם טכנולוגיית הדרייפיט לנידוף זיעה.

 

חולצות טי לנשים ולגברים

חולצות הטי שירט נחשבות לפריט הלבוש הפופולרי ביותר בעולם ההדפסות ולכן תמצאו אותן אצלנו באיכות בלתי מתפשרת, חולצה מכותנה סרוקה שיושבת על הגוף בצורה נעימה ומחמיאה. על גבי חולצות אלו קל ליישם כל הדפסה ובאפקט שאתם בוחרים וכך ליצור פריט אישי יוצא דופן ומעניין שאין לאף אחד אחר.

 

פוטרים וקפוצ'ונים

החורף דורש פריטי לבוש בפני עצמם ולכן אם ברצונכם בפוטר מיוחד או בקפוצ'ון היסטרי, מעניינים ומסוגננים תוכלו להזמין אותם אצלנו וליהנות מהדפסה ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר בשוק. לא חסכנו ברכישת מלאי גדול של פוטרים חזקים, עבים ומחממים ביותר שמגיעים בצבעים ובמידות מגוונות לילדים ולמבוגרים.

 

בגדי ילדים

בג'אקו תוכלו להדפיס על בגדי תינוקות, חולצות טי לילדים ופוטרים לילדים במידות ובצבעים מגוונים. אפשר ליצור כיתוב משעשע, משפט מעניין, דמויות, אובייקטים, תמונות וכל העולה על דעתכם.

 

איך מדפיסים חולצה אישית דרך האתר?

אם יש לכם תמונה או כיתוב שאתם כבר יודעים שאתם מעוניינים בהם, אין שום סיבה להמתין ותוכלו להתחיל לעצב בעצמכם את החולצה כבר בתוך האתר, לקבל הדמיה טובה על גבי החולצה שבחרתם ולהוציא אותה אלינו כהזמנה!

אז איך עושים את זה? זה באמת פשוט. עליכם לבחור את החולצה המתאימה באתר ולהקליק עליה. יש לבחור את הצבע והמידה הרצויה ולוודא שאתם עומדים על כמות של יחידה אחת. כמובן שאם תרצו יותר מחולצה אחת, למשל 3 חולצות אותו הדבר עליכם להעלות את מספר היחידות. כעת בסיום, לחצו על "התאמה אישית".

כאן ייפתח לכם ממשק עיצוב חכם ומהיר שיחסוך לכם זמן אדיר בתהליך ההזמנה. כעת תוכלו לצפות בחולצה עצמה ולהוסיף עליה את התמונה או האובייקט הרצויים לכם, להוסיף כיתוב, להחליט על הצבעים, הצורות, הגודל ועוד המון אפשרויות טובות.

בסיום תוכלו לייצא את העיצוב הנבחר לקובץ PDF, לשמור אותו בתוך האתר וכמובן להעביר אלינו את ההזמנה הרצויה ברגע שתהיו מוכנים להדפיס. בדרך הזו אתם יכולים לצפות מראש בחולצה ולקבל החלטה בנוגע לצבעים, המיקום, הגודל והקונספט ובאפס טלפונים או מאמץ מיותר.

 

חולצה אישית במתנה

השירות שלנו, הן ברמת ההדפסה על חולצות והן ברמת העיצוב האישי הוא הזדמנות פז להעניק לאחרים מתנה מרגשת, ייחודית ומקורית מכם. להעניק חולצה מודפסת במתנה שאתם דאגתם לעיצוב האישי שלה פירושה מתנה מושקעת שנוצרה בתהליך מחשבתי עמוק ומעידה על המון אכפתיות ורצון לנתינה.

 

הדפסת חולצות לסטיילינג

אם החלום שלכם היה מאז ומעולם לעצב לעצמכם את המלתחה, לשלוט בפריטי הלבוש שלכם ולהתאים לעצמכם סגנון אישי וטעם, הנה הדרך שלכם לעשות זאת. ממשק העיצוב שלנו מחכה במיוחד לאנשים כמוכם שלא מסתפקים בהיצע הנמוך והגנרי של החנויות ושואפים ליצור מראה חדשני, מדליק ומעניין שכמוהו אין לאף אחד אחר.

 

העברת מסרים ייחודיים

חולצה בהדפסה אישית היא דרך טובה להעביר מסרים, רעיונות וזוויות מבט. כאשר אתם בוחרים להדפיס תמונות או מילים שמגלמות רעיונות חברתיים, פוליטיים או הצהרות אישיות מסוימות, אתם כבר לא לובשים "עוד" חולצה מהארון אלא אמירה משמעותית שאחרים נחשפים אליה ולכן יש לה כוח אמיתי להשפיע.

 

חולצות ממותגות בהדפסה אישית

עולם הפרסום שואף למצוא מידי יום את הדרכים החדשות והאפקטיביות ביותר למקסום החשיפה ולכן חולצות נחשבו מאז ומתמיד לדרך פשוטה ומוצלחת מאוד לעשות זאת. אם דרושה לכם הדפסה אישית ונקודתית שתתמרן את מסרי הארגון בדומה לאלו מהסעיף הקודם, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש ברעיון בולט, לוכד את תשומת הלב ובעל פוטנציאל אמיתי להשפיע וכך ליצור חשיפת גרילה מזן חדש שיש לה ערך שיווקי מובהק.

כמובן שאפשר להדפיס חולצות שכאלה גם כדי לחלק אותן במתנה לאחרים ובהקשר הזה רצוי לשמור על רעיונות שונים, מפתיעים ומקוריים. תופתעו לדעת כמה אנשים ישמחו להסתובב עם חולצה שנושאת את המיתוג שלכם ולספק לכם חשיפה מוגברת ומוניטין יעיל ללא מאמץ כספי נוסף.

 

חולצות בהדפסה אישית לילדים

תמונה של מסי, כוח פיג'י או אנה ואלזה? הדפסה אישית תוכל לעשות עבורכם הכל ולפנק את הילדים בחולצה אהובה ומדליקה שהם לא ירצו להיפרד ממנה. דרכנו תוכלו להדפיס חולצות מעוצבות אישית לרגל ימי הולדת או חגיגות משפחתיות, חגים, טיולים ואירועים ולהפוך אותן למזכרות מיוחדות ובלתי נשכחות.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין חולצות מודפסות? לקבל רעיונות מיוחדים? אנחנו זמינים לכם תמיד דרך הווצאפ ותוכלו לקבל מענה מהיר לאורך כל שעות היום.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!
דילוג לתוכן