fbpx

חולצה בעיצוב אישי

הדפסת חולצה בעיצוב אישי הופכת לפופולרית יותר ויותר ככל שהרעיונות, הטכניקות וכמובן הטכנולוגיה מתפתחים יחד עם הדמיון של כל אחד מאיתנו. חושבים על רעיון היסטרי לחולצה שאין לאף אחד אחר? מעוניינים לעצב אישית חולצה למישהו יקר ואהוב במתנה? תמיד רציתם להוציא ליין ממגנט משלכם? פנו אלינו ונדאג לכם לחולצות הכי מרשימות ובאיכות הגבוהה ביותר.

זוג גברים מחייכים בפארק

דרך מהירה להעברת מסרים

בעולם של דפוסים אחידים שבו קשה להתבלט, להישאר ייחודיים ומקוריים, אין כמו חולצה בעיצוב אישי שעושה את כל ההבדל. בין אם זו תמונה, משפט מחץ או ציור וסמל שאתם מתחברים אליהם, חולצה שכזו תוכל לבטא רעיונות כיד הדמיון הטובה ולהפוך לטרנד ממש, שאתם אלו שחתומים עליו.

חולצות בעיצוב אישי כבר הפכו מזמן לסמל ההיכר של תנועות, מחאות וגם עסקים מתחום האופנה. יש להן אמירה ואלמנטים ייחודיים, הן מחברות בין אנשים ורעיונות ומסוגלות להעביר תובנות על העולם בדרך משעשעת, צינית, עובדתית או מכירתית שכולם יכולים להשתלב בה.

 

חולצה בעיצוב אישי בג'אקו

לנו בג'אקו קיים מגוון עצום של עיצובים קיימים, מדליקים ומקוריים שתוכלו לקחת מהם השראה וליצור את העיצוב שתמיד רציתם. תוכלו להשתמש ברעיונות קיימים גם כדי לקחת דוגמאות לשילובי צבעים מעניינים או טכניקות הדפסה מגוונות וגם להמציא רעיון שהוא 100% שלכם ואנחנו נשמח להדפיס אותו עבורכם בכל כמות, גזרה, צבע ומידה שתבקשו.

הקטלוג הרחב שלנו כולל מגוון חולצות מתאימות להדפסה, אך אנחנו לא מתפשרים על האיכות של אף אחת מהן. כל הפריטים הקיימים אצלנו מתהדרים ב-100% כותנה ומתאימים לקבוצות תלמידים ובני נוער, חיילים, מוסדות, מקומות עבודה, קבוצות מנהלים, קבוצות ספורט ואימונים ועוד המון. בין אם זו חולצת טי שירט, סווטשירט, קפוצ'ון או פולו אלגנטית – תוכלו לבצע את ההזמנה בכל כמות, כולל הדפסה של חולצה אחת בודדת ואנו נדאג למשלוח מהיר עד לכתובת הרצויה.

גם הצבעים שתמצאו אצלנו מגוונים ביותר:

מהגוונים הבהירים של פלטת הצבעים הכללית כמו לבן, ורוד או צהוב ועד לכהים כמו כחול, שחור ואפור. אצלנו כל עיצוב אישי נולד מהרצון הבלעדי שלכם – אתם בוחרים את צבע החולצה ואת גווני ההדפס ואנו ניישם את הטכניקה הרלוונטית שתעניק רקע ייחודי לתמונה או העיצוב הבולט שיצרתם.

אפשר כמובן לשחק עם מיקומים כדי להימנע מהדפסת חולצות בנאלית מידי:

על השרוולים, בשולי הבגד, בחלק האחורי בלבד או רק סמל קטן על צד החזה, הכל אפשרי! את ההדפסה אנו מיישמים בטכניקה שמשתלבת בבגד לאורך זמן ואיננה דוהה או מתקלפת גם אחרי שנים רבות. אנו משתמשים בשיטות ובציוד ההדפסה המתקדם ביותר כדי שתיהנו ממראה מקצועי ואיכותי ביותר לאורך זמן.

 

עיצוב אישי – לא רק לבעלי הכישרון

חולמים לעצב חולצה משלכם אבל לא בטוחים שתצליחו ליישם אותו לבד? נשמח לעזור לכם. תוכלו לקבל מאיתנו שירותי גרפיקה מקצועיים עד 3 שינויים כלולים במחיר. צוות הגרפיקה המיומן שלנו יוכל לתרגם כל רעיון שלכם לעיצוב חולצות מהפנט, לעבוד מולכם ישירות על הקונספט, הרעיון והצבעים וללוות אתכם עד ליצירת התוצאה הסופית.

 

טיפים לעיצוב אישי לחולצה

הרעיון

שלב הרעיון הוא כנראה החלק החשוב ביותר, משום שלא מדובר כאן על מה שיופיע על גבי החולצה אלא על איך שאותה תמונה או אותו כיתוב באמת יופיעו. כאן שווה להשקיע בקבלת השראה חזותית ממקומות שונים ולהבין מהו הפונט שהכי מושך אתכם, מהו סוג הפילטר המושלם בעיניכם ומהם שילובי הצבעים שאפשר לעשות מהם מטעמים.

 

סוג החולצה

מגופיה ועד פוטר חורפי, סוגי החולצות האפשריות רבות ומגוונות ולא תמיד מה שמתאים לגופייה בעלת שרוול ארוך, יתאים גם לחולצת הטי שירט הקצרה והקיצית. נסו לחשוב מה יתקבל הכי טוב על גבי כל חולצה.

אנו נדאג לשלוח אליכם סקיצה לאישור של העיצוב על גבי החולצה הנבחרת כך שתוכלו לדעת בוודאות.

 

אל תשתגעו עם הצבעים

לאנשים שמעצבים אישית יש נטייה להתמקד במגוון גדול מאוד של צבעים. מהצד השני, יש גם אנשים שנשארים תחת עיצוב וצבעים מאוד בנאליים. ולכן ההיגיון אומר שהאמצע הוא קו השפיות והעניין.

אם שני צבעים זה משעמם, האם שלושה או ארבעה באים בחשבון על גבי התמונה? האם אפשר לשלב טוב יותר בין גוונים מסוימים?

 

אפקט

בתחום ההדפסות הטכנולוגי והמתקדם שאנו נהנים ממנו, יש מגוון אפקטים שיעניקו לחולצה שלכם גימור בולט ואיכותי. זה יכול להיות כיתוב מנצנץ או בצבע זרחני בחושך, תמונה מובלטת כך שהמגע בה נעים ומעניין, טכנולוגיה למניעת "בליעת צבע" גם אם מדובר בתמונה בהירה מאוד על רקע בהיר כקונספט ועוד.

 

בחירה בכמות התחלתית לא גדולה

גם אם אתם בטוחים שאתם מחזיקים ביד את הטרנד האופנתי הבא, רצוי להמתין רגע עם השיגעון. כל עוד מדובר בחולצות שאתם משיקים כעסק או מותג מסוים, רצוי להדפיס תחילה כמות קטנה ולראות כיצד היא מתקבלת.

אם מדובר בחולצה חד פעמית שעיצבתם לעצמכם או לאדם אחר, הניסיון ילמד אתכם האם הצלחתם לעצב באמת מוצר משביע רצון.

 

עיצוב חולצות ממותגות

כיום עסקים רבים מחפשים דרך טובה ליצור בידול, להעניק ייחודיות משלהם וליצור מזכרת שימושית, תוך שאחרים נחשפים אליה ומתוודעים למותג ולכוחו הפרסומי. עיצוב חולצות ממותגות הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו, אם חיפשתם מתנת קד"מ מפנקת לקיץ לטובת הלקוחות, או דרך ללכד את העובדים ביום הגיבוש.

גם כאן אפשר לצאת מהקופסה ולקחת לשיחה את טובי המוחות היצירתיים של הארגון. חולצה שמותג אכן מצליח "לפצח" כקונספט יכולה להפוך להצלחה מסחררת ויש לה את הכוח להשפיע על כיווני החשיבה של לקוחות פוטנציאליים נוספים, למשוך, לעניין, לסקרן ולהתבלט.

זה הזמן לחשוב על הלוגו, הצבעים, הגודל והמלל שלוקחים חלק מהותי כמרכיבי החולצה ולוודא שהם מתאימים ללבישה מבחינתם של העובדים גם בהמשך. זכרו שאיש לא אוהב שמוכרים לו ולכן לא יסתובב בדרך כלל עם חולצה שהפכה לפרסומת מהלכת. אתם שואפים לבידול באמצעות קו אופנתי וטרנדי, משהו מעניין ויוצא מהקופסה ולא לשם העסק עם מספר טלפון ענקי בגב החולצה.

אם אתם בדיוק בתהליכי חשיבה על לוגו או סימן מסחרי כלשהו, הנה מספר דברים שכדאי לדעת על הצורות שמתאימות ללוגו:

 

עיגול

מעגל החיים המסמל את מחזוריות החיים, את כדור הארץ והשמש, גלגל, טבעת, מצבי התכנסות וריכוז פנימי, התמקדות בנו ולא בעולם החיצון, מסלול דינמי בלתי פוסק, זרימה רכה, אינסוף ושלמות.

 

משולש

צורה החותרת קדימה, מסמלת דומיננטיות, גבורה, קודקוד, מיזוג איכויות, חיבור תשתית ויסודות, חיבור בין רעיונות וניגודים, שאפתנות.

 

ריבוע

מסמל רוחניות, יציבות, מיקוד, אחידות, ארגון וסדר, מערכתיות.

 

מעצבים לכם חולצה מושלמת

עיצוב חולצה בעיצוב אישי הוא דרך נפלאה להעביר מסרים ודעות עצמיות. אתם בוחרים מהם המילים, הצורות והצבעים שמבטאים את דעתכם ונהנים מההדפסה שלהם על גבי חולצה בצבע ובגזרה שאתם בחרתם. ויחד עם זאת, חולצה היא לא שלט פרסומת ולכן כדאי לשמור על מסרים קליטים ופשוטים להבנה שיעבירו את הרעיונות שלכם ויגרמו לסך האנשים הגדול ביותר להתחבר אליהם.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!