fbpx

חולצה בהדפסה אישית

מה כיף יותר מאשר ללבוש חולצה בהדפסה אישית שאתם בחרתם או הכנתם? חולצה מודפסת היא אמירה אישית, מזכרת יצירתית ומתנה מקורית לכל אירוע: יום הולדת, טיול של הכיתה או וועד העובדים, מסיבת רווקות, חתונה, יום גיבוש, סוף מסלול ועוד המון. אז מה תהיה הבחירה שלכם? כאן בג'אקו תמצאו מגוון חולצות איכותיות להדפסה, מגוון צבעים ומידות יחד עם שפע רעיונות.

חולצה בהדפסה אישית שעושה עניין

אם פעם הזמנת חולצות התאפשרה רק בכמויות גדולות עקב טכנולוגיית ההדפסה, הרי שכיום חולצה בודדת בהדפסה אישית נחשבת למוצר המבוקש ביותר בכל חברת דפוס. ההדפסה הדיגיטלית המהירה מפיקה תוצאה איכותית וברמה גבוהה תוך דקות ולכן לא תעכב ימים על גבי ימים את ההזמנה ותישאר נוחה במחיר לכל כיס.

צריך להוסיף מילה גם לגבי השינויים בעולם האופנה והטקסטיל – כולנו חושקים בחולצות יפות, אופנתיות ומושכות, אך לא תמיד מוצאים את מבוקשנו בחנויות הקיימות.

לפעמים נרצה חולצה שיש עליה שילוב בין טקסט אישי ותמונה וחלקנו מעוניינים לשמח את הילדים עם דמות על החולצה שהם הכי אוהבים.

לכל אלו יש פתרון פשוט כיום והוא הזמנת חולצה בהדפסה אישית. אנו בג'אקו מציעים שירות הדפסת חולצה בודדת, ללא צורך בכמות חולצות או בהזמנה קבוצתית ומבלי להתחשב בהזמנות אחרות.

אם יש לכם רצון – לנו יש את היכולת וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את החולצה הרצויה באתר, לספר לנו מה נדפיס עליה ואנו נדאג ליצור עבורכם את החולצה המושלמת.

 

גלופה לחולצות בהדפסה אישית

גלופה היא נישה מעניינת בעולם של הדפסה על חולצות – היא משורטטת או מצוירת קודם כל על דף רגיל או בתוכנת מחשב ומועתקת לתוך המדפסת כך שתופיע על גבי החולצה.

הגלופות בדרך כלל "נראות" כמו גלופות ברמת הסגנון שלהן: ציורים בשחור לבן, משיכות העט או הטוש שאיתן צוירו וגם כל הקישוטים או העיטורים ובועות הדיבור שנוספו להן.

בגלופה המסורתית והאהובה משתמשים עד היום בתנועות הנוער, כיתות בית הספר, טיולים שנתיים, קייטנות ומסגרות חינוכיות נוספות.

לעתים מזמינים אותן גם חיילים בגדוד או יחידה ולפעמים גם קבוצות פרטיות שיש להן רעיון והן מעוניינות להגשים אותו על גבי החולצה במעטפת של הומור פנימי או אלמנטים שרק חברי הקבוצה עצמם מזוהים איתם או מכירים.

איך להכין גלופה טובה להדפסה? חשבו על שטח החולצה שבו תשתמשו – האם הגלופה תופיע על החלק הקדמי או שתרצו להכין גלופה נוספת גם לחלק האחורי? האם הגלופה כוללת אובייקט אחד או המון יחד? האם הם צריכים להופיע על פני כל החולצה או רק באזור מסוים? לאחר מכן רצוי לגייס למלאכה את המוכשר בנמצא להפקת האיור עצמו.

אם מדובר בציור עם עיפרון ודף, חשוב לזכור שההדפסה מעתיקה את הגלופה ולכן רצוי לצייר עם עיפרון, לעבור על התוצאה הסופית עם טוש ולמחוק היטב את סימני העיפרון, שעשויים לעבור גם הם להעתקה הסופית וליצור מראה מעט מבולבל ולא אחיד כפי שחשבתם.

סיימתם לצייר? כולם מרוצים? זהו זה. כעת בחרו באתר את החולצה המתאימה (טי שירט, ג'קט, גופיה, דרייפיט), את הצבעים והמידות הרצויות ולחצו על שליחת ההזמנה אלינו לווצאפ. אנו עונים מהר ולכן תוכלו להעביר יחד עם פרטי ההזמנה גם את הגלופה, לשאול אותנו כל שאלה רצויה, לתאם את ההזמנה סופית ואנו ניגש למלאכה.

 

הזמנת חולצה בודדת עם הדפסה

מטורפים על סרט מסוים? יש לכם ציטוט אהוב שתמיד רציתם עבורו חולצה מתאימה? אוהבים דמות, חיה, פרח, צורה גיאומטרית או אפילו תמונה ספציפית ששווה חולצה? אצלנו תוכלו להדפיס אותן על כל דגמי החולצות הקיימות וליהנות מהדפסה שמחזיקה לאורך זמן ונראית כמו חדשה גם אחרי כביסות מרובות.

טכנולוגיית הדפוס מאפשרת לנו להשתמש במגוון טכניקות כדי להפיק את התוצאה המושלמת וליצור מראה ייחודי ובלתי מתפשר עבור כל חולצה וחולצה. כך לדוגמה, כל חד קרן מתוק יוכל להתחדש גם באפקט מנצנץ ואילו תמונה של אלבום מוזיקה שאתם אוהבים תוכל להתקבל מצוין על כל רקע כהה או בהיר שתבחרו לה.

תוכלו גם להתרשם מכל הרעיונות שקיימים אצלנו באתר ולקבל כיווני מחשבה והשראה טובים, להסתכל על תמונות מתאימות ברשת מבחינת הגוון או הגודל ואיכות התמונה ולסמוך עלינו שנשלח אליכם את החולצה כשעליה מתנוססת תמונה יפה, בולטת ומושכת שמכילה את כל פלטת הצבעים וחדות התמונה המקוריות ללא שינוי.

 

חולצה במתנה לאנשים אהובים

החברה הכי טובה מתחתנת, סבא חוגג 80 ויש לכם אמא אלופה. כל אלו ועוד שפע רעיונות יכולים להפוך לחולצה מקורית, מרגשת, מפתיעה ומשעשעת – בדיוק המתנה שאתם מחפשים.

חולצה בהדפסה אישית שאתם מקדישים במתנה יוצרת את תשומת הלב וההתייחסות הנכונים ומשרתת את האירוע עצמו גם ברמת הקונספט, מהות החגיגה והתמונות שאפשר להפיק איתה.

פעמים רבות אנו פוגשים חולצות שכאלה באירועים משמחים כמו חתונות, בר או בת מצוות, גיוס או שחרור מהצבא וסיום התואר.

כדי להפוך אותן למיוחדות יותר, עדיף לחשוב על רעיון מקורי או מסר אישי למקבלי המתנה, כדי שהמשמעות תהיה בלעדית ותיצור מחווה מקורית ומזכרת שכיף להתרפק עליה שוב ושוב.

 

מה מדפיסים? טיפים לבחירת ההדפסה הנכונה

איכות התמונה

את האיכות קל מאוד לשפר בכל אמצעי טכנולוגי, אבל עדיף שהתמונה תגיע מראש באיכות הטובה ביותר בנמצא. אנו משתמשים בציוד הדפסות משוכלל ומתקדם ביותר, אך גם מדפסת הטקסטיל הטובה בעולם לא תצליח להחליק תמונה מפוקסלת או שהקווים החדים שלה התקבלו באופן מטושטש.

 

גוון

הגוון הוא עניין של טעם אישי ולכן כדאי שתדרשו מראש בדיוק את המראה הרצוי. האם תרצו שההדפסה תכיל גוון כהה או בהיר? האם תרצו טקסט זרחני או בצבע ייחודי מאוד? האם מדובר בקווי מתאר בלבד ללא מילוי? נשמח גם לתת לכם שירות בנושא הגרפי (בתשלום נוסף) ולבצע כל רעיון שעלה לכם לראש.

 

איכות החולצה

איכות החולצה תלויה בסוג הבד ולכן חולצות הכותנה הסטנדרטיות נחשבות לאידיאליות, אבל כמוהן גם חולצות הדרייפיט ולעתים גם תערובות כותנה מסוימות.

אנו לא מתפשרים על איכות הטקסטיל ועובדים אך ורק עם בדי כותנה ודרייפיט ברמה הגבוהה ביותר, מה שיעניק להדפסה מראה מוצלח ומדויק יחד עם עמידות טובה וגם תחושה נעימה מאוד על הגוף.

 

סוג ההדפסה

להדפסה על חולצות יש מספר שיטות. שיטת הדפסת המדבקה המפורסמת למשל, מעתיקה את התמונה הרצויה על גבי החולצה ולמרות הוותק, עדיין מדובר בשיטה איכותית מאוד.

שיטת ההטבעה משדכת ממש בין ההדפס והחולצה עצמה כך שנוצרת להדפסה עמידות מעולה ואילו ההדפסה הדיגיטלית (לייזר) מספקת תוצאה איכותית ומרשימה במיוחד.

 

חולצה בהדפסה אישית – רק בג'אקו!

אנו מתמחים בהדפסה על חולצות בכל כמות וסגנון ולכל מטרה. באתר שלנו מחכים לכם עשרות דגמי חולצות טי למבוגרים ולילדים, חולצות דרייפיט משובחות, גופיות קצרות וגופיות ארוכות, קפוצ'ונים, ג'קטים וגם פריטי עבודה כמו דגמ"חים, ווסטים זוהרים, סינרים וחולצות פולו.

בג'אקו תוכלו להדפיס גם על פריטים נוספים כמו תיקים, בגדי תינוקות, כובעים ומסכות נשימה לפנים מבד. כל הפריטים שלנו מחכים לכם במגוון גזרות, צבעים ומידות!

אנו נהנים להעניק ללקוחותינו שירות מכל הלב ועושים את המיטב כדי שתקבלו מאיתנו חולצות במראה מדהים ובאיכות הטובה ביותר.

אנחנו זמינים ונגישים לכל שאלה דרך הווצאפ ונשמח לעזור לכם ביצירת החולצה המדהימה הבאה.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!