fbpx

הדפסת ציור על חולצה

השכבה יוצאת לטיול שנתי? יש לכם חבר מהיחידה עם כישרון ציור מדהים? רוצים שהחולצה שלכם תקבל מראה מצויר, תמים, קומיקסי או קריקטוריסטי? הדפסת ציור על חולצה היא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. זה הזמן לחדד עפרונות, לשבת מול הדף ולהתחיל לעצב חולצה מדליקה שאף אחד לא ישכח.

דוגמן לובש חולצת קומיקס יפנית צהובה

ציור על חולצה – זה אפשרי והתוצאה מדהימה!

כבר כמה עשורים שהחולצות המודפסות מלוות אותנו. הן שם באירועים חגיגיים, בחתונה של הזוג מהלימודים, ביום ההולדת העגול של סבא, ביום הספורט של בית הספר ובגיבוש של כל העובדים בים. לאורך השנים הן גם עברו לא מעט שיפורים ושינויים טכנולוגיים: הציורים הילדותיים פינו את מקומם לטקסטים והלוגואים הממותגים, שהפכו לתמונות צבעוניות ומשם לעוד שלל רעיונות.

למעשה, התחום כל כך התפתח, עד שכבר אפשר להעתיק בקלות כל תמונה שהיא לבד החולצה תוך מספר דקות, מה שבעבר היה דורש כמה שעות טובות ועוד לא התחלנו לדבר על משך הזמן של הכנה ידנית של הגלופה.

אבל אם יש לכם יד טובה או חברים עם כישרון ציור, הנה ההזדמנות להחזיר עטרה ליושנה וליהנות מחולצה מודפסת, מופלאה ואיכותית שצוירה על ידכם. גם אם אין לכם כישרון ציור מצוין ואתם בכל זאת חושקים בתמונה מצוירת שתודפס על חולצת טי או סווטשירט, יהיה לכם קל למצוא תוך מספר דקות את הפילטר הנכון בנייד ולתרגם כל תמונה קיימת לציור מדליק ואיכותי.

 

הנה כמה דוגמאות לציורים מודפסים על חולצות:

חולצה בהקדשה לבני הזוג עם תמונה שהפכה לציור באמצעות הפילטר הנכון

חלוקה ל"בלוקים" שמתארת תרחיש דמוי קומיקס

דמות מוכרת במראה גולמי או קווי מתאר בלבד

העתקה של ציור ילדים מוכן כך שהוא יודפס כפי שהוא

ציור דמויות המאפיינות את המשתתפים או סיטואציות מסוימות שנוגעות להם

 

על איזה חולצה מומלץ להדפיס?

אין מניעה להדפיס על מגוון סוגי חולצות בדגמים וגזרות שונות, אך אם מדובר על הדפסת ציור על גבי חולצת טי שירט, רצוי שהיא תהיה עשויה מכותנה 100%. מדובר בחולצות משובחות שנעימות מאוד למגע על העור וההדפסה המופיעה עליהן היא ברורה וחדה ללא תלות בהרכב הבד.

אם הדפסת הציור תבוצע על סווטשירט, פוטר, קפוצ'ון, פולו או גופיה, רצוי שהם יהיו בעלי תצורה כמה שיותר חלקה ונקייה. ציור, שלא כמו תמונה מודפסת אמור להיות ברור ומובן גם אם היו במסגרתו משיכות טוש או עיפרון חלשות יותר. קווים, תפרים בולטים או רוכסן וכיסים גורעים מההמשכיות של הציור ולכן אם בכל זאת בחרתם בפריטים אלו, רצוי להתאים את הציור כך שלא "יתפשט" גם לאזורים הבעייתיים.

 

הדפסת ציור על חולצה – לא רק בבית הספר

ציור הוא מבע אומנותי, דמיוני ולעתים אפילו נאיבי יותר של העולם. הוא משקף המון עניין וכיום בעידן מודפס שנראה "עשוי" וממוחשב, דווקא זו יכולה להיות התשובה הבועטת והמרשימה שחיפשתם. לציור יש נוכחות ואמירה, הוא מאלץ את העיניים להתמקד טוב יותר במה שמצויר על גבי החולצה וקולע באופן מושלם לתפיסת העולם או הרצונות של יתר הקבוצה המתכננת את החולצה.

כל אלו הופכים את החולצה המצוירת להרבה יותר מסתם מזכרת, אלא פריט מעניין שמעשיר את החוויה בכל פעם שמסתכלים עליו שוב. כמובן שחולצה שכזו לא תתאים רק לתלמידי בית הספר, אלא גם לחיילים, חניכים בתנועות נוער, קבוצות חברתיות ובנסיבות הנכונות גם במקומות עבודה.

 

טיפים בסיסיים לציירים מתחילים

אז הבנתם שאתם מעוניינים לצייר על החולצה שלכם. מה הלאה? עקרונית ניתן ללמוד לצייר בכל גיל ולא בהכרח צריך להיות לכם כישרון מרשים לציור דיוקן עצמי כדי להצטיין בציור.

את הציור שיופיע על גבי החולצה ניתן לשרטט בדף A4 פשוט. רצוי להתחיל קודם עם עיפרון ובעדינות כדי שהמחיקה במידת הצורך תהיה קלה יותר ורק כשמתקבלת התוצאה הסופית והמגובשת לעבור על כל הקווים עם טוש שחור דק יחסית, מה שיאפשר לציור בעת ההדפסה להיות בולט וברור כנדרש.

 

האופציה הראשונה

האופציה הראשונה היא לצייר מתוך דוגמה קיימת – תמונה ברשת או שרטוט ישן שאפשר לקחת מהם רעיונות בסיס וליצור למשל חיוך מוצלח, או הבעת פנים מסוימת. אופציה אחרת תהיה לצייר על ידי שרטוט של צורות – עיגול כראש ופנים ומלבן כגוף האנושי, מה שיעניק לציור מראה גולמי וילדותי שייתכן והוא המעשה הרצוי מבחינתכם.

כמובן שאם יש לכם תקציב קטן, אפשר לפנות גם לציירים בתשלום שיציירו עבורכם תמונה מדהימה. בית ספר שהכרנו לדוגמה, יצר סלוגן עם תמונה משלו אצל ציירת מקצועית, מה שהופיע כמיתוג שלם גם על גבי ספר המחזור, תעודת הגמר ותמונת ענק שנרכשה במתנה לבית הספר מטעם התלמידים והוריהם. דרך נפלאה לסיים פרק חיים משמעותי.

 

עם מה עדיף לצייר על חולצה?

וודאו שאתם מציירים עם טוש או עט שאיננו נמרח. כאשר מעתיקים את הציור בתהליך ההדפסה, כל קו שאיננו במקום יבלוט וכך התוצאה לא תהיה מספיק מדויקת. אם יש לכם קווים כאלו, או נקודות צבע קטנות וכל משיכת עיפרון שלא נמחקה בתוצאה הסופית, אפשר להיפטר מהם יחסית בקלות על ידי צילום במכונת צילום, שבה הם ייעלמו לחלוטין אחרי הדפסה חוזרת.

כמובן שישנה אופציה להשתמש כפי שכבר ציינו בפילטר שמתרגם תמונה לציור יפהפה ואיכותי בשחור לבן או כתמי צבע שונים. אפשר למצוא כיום פילטרים שתומכים במספר סגנונות אומנותיים שונים ולבחור מהם את זה שמתאים לכם במיוחד.

 

האופציה השנייה

אפשרות אחרת היא ליצור ציור ייחודי משלכם על ידי תוכנה גרפית מסוימת שאתם יודעים לעבוד איתה ולהפיק ממנה תוצאה טובה. זה יכול להיות קומיקס ממש, עם סיפור, דמויות ובועות דיבור, או הנפשה כלשהי שקיבלה ביטוי גרפי על גבי החולצה.

 

ועוד כמה דברים שאסור לפספס

אם הציור המתוכנן שלכם כולל גם משפט מרכזי, סלוגן או מלל מסוים – את תשכחו שעליו להתווסף לציור. כאן להבדיל מבעבר אפשר לשלב בין כיתוב בפונט מסוים לבין הציור כך שאין צורך לכתוב את המסר ידנית באמצעות עיפרון וטוש (אלא אם זה מה שכיוונתם אליו מבחינת המראה הסופי). באותו האופן אפשר לשבץ לוגו או סמל המזוהים עם מי שעתידים ללבוש את החולצה.

את הגלופה עצמה עליכם לתכנן כך שעיקר חלקיה יופיעו באזורים הגדולים ביותר של החולצה קרי החזה, הבטן והגב. אין הרבה טעם להתייחס בציור שלכם לזרועות או קווי השוליים של הבגד, משום ששם קשה יותר לראות את הציור. אופציה אחרת היא ליצור בציור פאטרנים (הדפסים) שחוזרים על עצמם כך שהם יקשטו (בדומה לפיג'מה) נקודות פחות אופייניות כמו שרוולים ומותניים.

 

הדפסה מדהימה על חולצות – זה ג'אקו

מעוניינים בהדפסת ציור על חולצה באיכות הטובה ביותר ובמחיר מנצח? אנחנו לרשותכם. ג'אקו היא חברה מקצועית ומנוסה להדפסה על חולצות ואנו לא מתפשרים על התוצאה המושלמת ללא קשר לכמות או סוג ההדפסה שתהיו מעוניינים בה. בתוספת תשלום נוכל לסייע לכם להפיק את הציור המושלם באמצעים גרפיים שעומדים לרשותינו, אך נשמח לספק לכם רעיונות גם אם אתם רוצים לעשות את זה בעצמכם.

ההזמנות שלנו מתאפשרות בכל כמות, מהזמנת חולצה בודדת ועד הזמנה גדולה של חולצות לפי מדרגות מחיר (ככל שההזמנה גדולה יותר, כך המחיר פוחת). בנוסף, אצלנו תוכלו ליהנות גם משירות אקספרס של הזמנות מהיום למחר. צרו קשר דרך הווצאפ ונשמח לענות לכם על כל שאלה.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!
דילוג לתוכן