fbpx

הדפסת לוגו על חולצות

מיתוג כיום נחשב לאחת השפות החיוניות ביותר בעולם. הוא מחבר בין צבעים, צורות ואובייקטים, מקשר אותם לעסקים, ארגונים ורעיונות ועוזר לנו לשייך אותם לתחומים או סוגיות יומיומיות שונות. פלא ששירות הדפסת לוגו על חולצות הפך לאחד השירותים המבוקשים ביותר בחברות ההדפסה? הנה כל מה שתצטרכו לדעת על הלוגו והדפסתו על חולצות.

הדפסת לוגו על חולצות וחשיבותה

הלוגו הוא האלמנט הוויזואלי המזוהה ביותר עם ארגון, חברה, עמותה או רעיון. הוא הופך לפנים של המותג ומתנוסס על כל מוצר שמתקבל ממנו, מלווה את הלקוחות ואת העובדים ונוכחותו העיקשת יוצרת חשיפה מתמדת, טון ותחושה מסוימים וכמובן הימצאות קבועה בתודעה.

לוגואים מפורסמים כמו של אפל, נייק או אפילו בנקים וסופרמרקטים שונים כבר נמצאים אצלנו שנים בתודעה וחלקה הגיעה (תאמינו או לא) הודות לחולצות הרבות שהתנוססו לאורך עשרות שנים עם הלוגואים הללו ותרמו לחשיפה, התחושה והתודעה המתמשכת לגבי אותו המותג.

בדיוק מאותה הסיבה, רצוי שכל אדם שברשותו עסק, מותג פעיל או אג'נדה יצור לעצמו לוגו משובח שיודפס במוקדם או במאוחר על גבי חולצות איכותיות, יפות ובולטות בשטח.

 

חלוקת החולצה הממותגת

חולצה שעליה מודפס לוגו היא חולצה ממותגת, כלומר בעלת קשר וזיקה ברמת השפה הוויזואלית לאותו הארגון. את החולצות האלה נהוג לחלק לעובדים בימי כיף וגיבוש, כנסים, השקות או אירועים שדורשים תחושת לכידות או מראה אחיד וכן ללקוחות במסגרות דומות, המשלבות אותם כחלק בלתי נפרד מאירועי היח"צ, ההשקות וכן הלאה.

 

חולצה נוחה? פרסומת חיה

כאשר החולצה איכותית, נעימה על הגוף ומחמיאה לו, אנשים רבים ישמחו ללבוש אותה פעם אחר פעם ולמקומות שונים. כתוצאה מכך הם הופכים לפרסומת חיה ממש עבור אותו הארגון או החברה ובכך ממשיכים להפיץ אותה ולשמר אותה בתודעה הצרכנית ללא שום מאמצים נוספים.

חולצה ממותגת היא גם חלק בלתי נפרד ממועדונים או חוגים שונים, למשל חוגים בקרב ילדים בקבוצות ספורט שונות, שפועלות מטעם מתנ"ס או יישוב מסוים שצריך לפרסם את הלוגו שלהם על גבי אותה החולצה. ואם כבר ספורט וחולצות ממותגות, הרי שחשוב להזכיר גם את סוגיית הספונסרים, שבה ארגון מסוים רוכש חולצות לקבוצה, אך מדפיס עליהן את הלוגו שלו מטעמים פרסומיים.

 

גורמים פרטיים

עניין נוסף שיכול להיחשב כמיתוג על ידי לוגו הוא האפשרות של גורמים פרטיים ליצור קונספטים מיוחדים המלווים בסמל אישי פרי עטם. חתונה או בר מצווה למשל שמכילים גימיקים וקונספט מיוחדים, לעתים יוצרים לעצמם לוגו שמופיע גם על גבי החולצות המחולקות באירוע. כאן המטרה איננה מסחרית אלא ליצור מזכרת ייחודית ובלתי נשכחת מאותו האירוע.

 

ג'אקו POD

אצלנו בג'אקו תוכלו גם ליצור ליין חולצות משלכם לכל מטרה! אם יש לכם עסק והייתם מעוניינים ליצור לו קו חולצות אישי משלכם או למכור חולצות פרי עטכם אונליין, כל שעליכם לעשות הוא להירשם לשירות ה-POD שלנו דרך אחד משלושה מסלולים אפשריים ולהתחיל לעצב את החולצות שתרצו למכור! אתם תפרסמו אותן, אנחנו נכין אותן כשיוזמנו מכם וכך תוכלו להרוויח ולמקסם לעצמכם את החשיפה והנראות ולעודד את המיתוג שלכם.

 

אז איך יוצרים לוגו מנצח?

כדי שהחולצה שלכם תתחדש בלוגו מרשים ובולט, עליה להתאים לערכי החברה או הארגון שמעבירים מסר מסוים. אם יש לכם חברה חדשה שעדיין אין לה לוגו, הנה כמה כללים ליצירתו שחשוב להכיר:

הלוגו צריך להתקבל בהלימה מושלמת עם ערכי הארגון. מדובר במותג יוקרתי? הלוגו אמור לשדר יוקרה. חברת סטארט אפ מתקדמת? שווה לחשוב על לוגו מתוחכם. מדובר בעיר או מועצה מקומית שמחפשת מיתוג מחדש? שווה לחשוב על סממנים המייחדים את המקום וכן הלאה.

רצוי שללוגו תהיה צורה קליטה, כלומר מורכבת אך לא מחולקת לפרטי פרטים וחלקיקים קטנטנים כדי שתישמר טוב יותר בתודעה. בנוסף, רצוי להשתמש ב-2-3 צבעים לכל היותר שיאפיינו את צבעי הארגון וייתכן שתרצו לבחור גם חולצה בצבעי הארגון עצמו מאוחר יותר.

חלק מהלוגואים מכילים לצד האלמנט הויזואלי גם את שם החברה או אפילו הסלוגן ולכן מומלץ להיעזר במעצב גרפי מקצועי שיוכל לתכנן עבורכם את הלוגו המושלם ולענות על כל הדרישות הארגוניות. בשעה טובה ובמזל טוב התחדשתם בלוגו? מצוין! כעת זה הזמן להפיץ את הבשורה ולהדפיס חולצות עם הלוגו שיחולקו לעובדים, לקוחות, ספקים, מצטרפים למועדון הלקוחות ועוד.

 

רעיונות ללוגו מושלם

צריך לזכור שלמרות שלוגו נראה כמו עניין פשוט ושולי למדי, הוא אמור להכניס לתוכו את כל הזהות החזותית של מותג מסוים וזוהי כמובן משימה לא קלה בכלל. הלוגו הוא הרושם הראשוני והפנים של חברה או רעיון, הוא משפיע על תפיסת המותג והזהות שלו והרבה פעמים קובע גם את היחס הכללי לחברה עצמה ולמוצריה, מה שמשפיע על היקף הקנייה והרכישות החוזרות.

מכיוון שאנחנו חיים בחברה מוצפת לוגואים וסממנים חזותיים, חשוב שלכל חברה, ארגון או קהילה יהיה סימן היכר מוצלח שיתאים גם להדפסה על גבי החולצות בהמשך הדרך. אז מהם הטיפים שלנו ליצירת לוגו מושלם על גבי החולצות שלכם?

 

תהיו חכמים ויחודיים

הלוגו מספק בידול מהמתחרים שלכם ולכן רצוי שתשתמשו בסמל או תמונה בולטים מכל השאר. זה כמובן אתגר משום שהפיתוי הגדול ביותר הוא לחקות אחרים ולכן ככל שתהיו מקוריים יותר, כך תרוויחו יותר אמינות, בידול, חשיפה ומשיכה של הקהל.

 

תבינו את המותג עצמו

הלוגו שלכם יגיע עם הזמן לקהל ממוקד שצפוי להפוך לקליינטים הטובים ביותר שלכם. צרו משהו שהם יכולים להתחבר אליו, לקשר אותו אסוציאטיבית לאלמנטים מסוימים או ליצור אליו קשר רגשי טוב.

 

השתמשו בחכמה בצבעים

אישיות המותג לוקחת בחשבון את הצבעים כמושכים ומעוררי תשומת לב או כצבעים שמשדרים תחושות, רגשות, חוויות ומשמעות. אם אתם מחפשים "מצפן" צבעים שיעזור לכם להחליט לגבי צבע הלוגו או אפילו צבע החולצה הנבחרת, הרי הוא כאן לפניכם:

אדום – משדר נועזות, אנרגיה ותשוקה
כתום – מבטא יצירתיות, גיל צעיר, חברותיות
צהוב – קשור אסוציאטיבית לשמש, לתחום ההמצאות והחידושים, לאופטימיות
ירוק – מבטא צמיחה, אקולוגיה, דרך חיים וטבע
כחול – משקף מקצועיות, אמינות, שלווה
סגול – נקשר לרוחניות, חוכמה, השראה ומעגליות
שחור – מבסס אמינות, עוצמה, כריזמה ויוקרה
לבן – טהור, נקי ופשוט
ורוד – משקף כיף, פלרטטנות, רומנטיקה ואופטימיות
חום – מחזק סממנים נוסטלגיים, היסטוריים, יציבים וכפריים

 

הדפסת לוגו על חולצות לעסק

כשאתם מדפיסים לוגו על חולצות לעסק שלכם, חשוב לשמור עליהן נטולות רשמיות ודרמטיות אלא להשתמש בהן למטרות קלילות, אנרגטיות ומשוחררות יותר כדי שאחרים יהנו ללבוש אותן ובתקווה גם להצטלם איתן, לצאת איתן למקומות מגוונים ולהשוויץ בהן בקרב אחרים.

כמובן שאתם לא מוכרחים להעמיס על החולצה ולהדפיס עליה גם את שם בית העסק או פרטי ההתקשרות שלו. בדרך כלל הדפסות מהסוג הזה גורעות ממראה החולצה וחוסמות אחרים מללבוש אותן משום שהן נראות פחות טוב וגורמות לתחושה בקרב הלובשים שהם הופכים לשלט פרסומת בעל כורחם או במקרה הגרוע יותר, עובדים שמייצגים את אותו המקום.

צרו הדפסה שמכילה את הלוגו בצורתו הקומפקטית ביותר, אולי אפילו במיקום אופנתי יותר כמו על גבי צד החזה (בדומה לחולצות טומי הלפינגר או לקוסט לדוגמה) או בשולי הבגד. באופן הזה תוכלו עדיין לשמור על חשיפה טובה ולמנוע מאחרים להרגיש תחושות שאינן רצויות כשהם לובשים חולצה מטעמכם.

אנחנו בג'אקו נשמח לתת לכם הכוונה, טיפים יעילים ואינספור רעיונות שונים שימקסמו את המטרות שלכם מהחולצה המודפסת ויהפכו אותה לפריט ממותג בעל ערך, עניין וסמליות.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!