fbpx

הדפסים על חולצות לחתונה

שלל הדפסים על חולצות לחתונה

בתקופה האחרונה הפכו חולצות לחתונה לאטרקציה התורמת לייחוד ומקוריות האירוע, ונוהגים לחלק אותן לאורחים בכלל, לאנשים היותר קרובים, להורים הנרגשים וגם לחתן והכלה. אנו בג'אקו הדפסה על חולצות מכירים היטב את הטרנד ומציעים שלל הדפסים על חולצות לחתונה. מדובר בחולצות איכותיות המתאימות לכל עונה ולכל קונספט שיש לכם בראש, ובהדפסות מעולות, חדות וברורות שעוד ילוו את מקבלי החולצה עם הזיכרונות מהאירוע לתקופה ארוכה מאוד.

אז למי מביאים חולצות מודפסות?

אם אתם בעניין של להביא לאורחים מתנה של חולצות, הדפסה לחתונה יכולה להיות הומוריסטית, שנונה, קלילה, חביבה וכדומה. אכן, בשנים האחרונות נהוג לצ'פר את האורחים שהגיעו לאירוע עם מתנה חביבה וסמלית, ומה יכול להיות טוב יותר מחולצה? היא פריט שימושי שלא זורקים לפה אחרי יום או יומיים והיא תמיד תוכל להזכיר את האירוע באמצעות הציור או הכיתוב שתדפיסו עליה. יש אנשים שבוחרים בהדפסה אחת על חולצות לחתונה שלהם ויש כאלו שדווקא רוצים לגוון, כאשר יש חולצות שמתאימות למשל לחברים או לחברות שבאו לחגוג. מי שמחפש רעיונות לא יתקשה למצוא אותם, למשל – "אני הבא בתור אז תנו להיות שיכור" או "אני בשביל האוכל" או "יאללה לרקוד" או "איך נפלו גיבורים".

 

דרך אגב, יש גם חולצות שמתאימות במיוחד לחתן ולכלה עם כיתובים הולמים, אם כי בעיקר חולצה לחתן שאותה הוא לובש לאחר שהחופה נגמרה כתלבושת שנייה ועם העלייה אל רחבת הריקודים. גם כאן יש המון רעיונות מדליקים כמו "נמכר ליפהפייה בלבן, או "היפה בלבן זאת אשתי" או חתן טרי" או "סוף סוף השתחררתי מהחליפה".

 

אז מה לבחור בעצם?

בין אם אתם החתן או הכלה, ובין אם אתם בני משפחה או חברים שלקחו על עצמם את המשימה, אנו יודעים שבחירת החולצות וההדפסות עצמן לא תמיד בטוחה וברורה. בדיוק בשביל זה אנחנו נמצאים כאן בשבילכם עם המון ניסיון והיכרות של חולצות לחתונה, שלל רעיונות ואפילו עיצוב גרפי אישי במידת הצורך. אז אל תתביישו ודברו איתנו – נשמח לענות על כל שאלה בנושא, החל בסוג החולצה ועד למחירים.

 

להדפסה איכותית ומקצועית על חולצות לחתונה ולקבלת מידע נוסף, התקשרו אלינו כעת בטלפון 050-5853377.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!