הדפסה על קפוצ'ונים

הדפסה על קפוצ'ונים היא הדבר הכי מפנק, סטייליסטי ושווה לחורף הקרוב ואצלנו תמצאו אותם באיכות הטובה ביותר, עם משלוחים ממש עד פתח הדלת שלכם! הקפוצ'ונים שלנו נעימים מבפנים, נראים טוב מבחוץ, יש להם כובע גדול ונוח ושרוכים שטוחים.

אם יש לכם הזמנה גדולה של קפוצ'ונים לבצע, תהיו בטוחים שנבצע אותה מושלם. יש הנחות להזמנות גדולות והנחות קבועות לעמותות. 

הדפסה על קפוצ'ונים למגוון מטרות

מי אמר שרק בקיץ אנחנו צריכים להנות מחולצות מודפסות? כיום במגוון עצום של מסגרות – לימודיות, חוגים, תנועות נוער, בבסיסים הצבאיים, לסטודנטים, לעובדים ועוד המון נהוג להעניק קפוצ'ון עם הדפס.

מדובר באחד מפריטי הלבוש הכי איכותיים וטרנדיים שיש וללא יוצא מן הכלל הם משביעים את רצונם של כל המשתתפים ונלבשים פעם אחר פעם.

וכאן טמון אולי ההבדל המשמעותי ביותר בין חולצות הטי שירט המודפסות ובין קפוצ'ונים מחממים ומפנקים – חולצת הטי שירט היא פריט אופנתי שתמיד רלוונטי לכולנו, אך כל עוד היא מכילה הדפסה מסחרית מאוד בולטת, ספק אם כולם יעדיפו ללבוש אותה בהמשך ולכן היא צריכה שיקולים והתאמה טובה למי שיקבלו אותה.

הקפוצ'ון לעומת זאת כמעט ולא סובל מאותה הבעיה. בין אם מדובר בלוגו או פרטי התקשרות של חברה כלשהי, התפיסה הכללית היא "סלחנית" יותר כשההדפסה הזו תופיע על גבי הקפוצ'ון.

מכיוון שמדובר במראה חופשי, משוחרר, ספונטני ולכן גם בלתי מחייב, למרבית האנשים יהיה אפילו קל יותר ליהנות מהקפוצ'ון גם בעתיד, אפילו אם ההדפסה שמתנוססת עליו לא ממש מזוהה עם הלובש.

מהקפוצ'ון שנמצא כך או כך אצל כולנו בארון, כולם יכולים ליהנות – נשים, גברים, ילדים ומבוגרים.

זה יכול להיות קפוצ'ון לצוות המשקף למשל הבדל בין מדריכים וחניכים, או אפילו צבע שמפריד בין תפקידים ומחלקות במקום העבודה.

בכל מצב הקפוצ'ון מחזק את השייכות לאותה הקבוצה החברתית ולכן תורם לה עוד הרבה במובנים הרגשיים, מעבר למתנה או המזכרת המגולמים ממנה. 

אז מה מדפיסים?

בזכות טכונולוגיית ההדפסה המתקדמת והאיכות המדהימה שניתן להפגין על גבי כל קפוצ'ון, אפשר להדפיס כל רעיון וליהנות מתוצאה איכותית שאיננה דוהה או מתקלפת גם אחרי המון כביסות.

זו יכולה להיות דמות אמיתית או מצוירת, תמונה של נוף או בעל חיים, כיתוב מעניין או שילוב בין מספר אפשרויות – הכל הולך כשמדובר בראש היצירתי ומקור ההשראה שמועבר הלאה לאחרים על גבי פריט הלבוש.

הקפוצ'ון יכול להכיל גם תמונות צבעוניות מאוד לעין ולא להסתפק רק בצבע אחד, כפי שבעבר היה נהוג לבצע. בנוסף, ישנן טכניקות הדפסה מיוחדות שניתן ליישם, כמו גליטר המנצנץ או PUFF לטקסט ה"נפוח", שיטות הדפסה בהתאם לסוג ההדפסה הרצויה וכמובן שימוש במיומנות נרחבת ובידע מקצועי מצוין לגבי סוג הפריט ואיכות הבד.

דת, ספורט והקפוצ'ון שביניהם

כולנו נהנים מבגדים מנחמים בארון: טרנינג, פיג'מה, סווטשירט או הטי שירט האהובה.

אבל אם אתם שוחרי פינוק וסטיילינג אמיתיים, הפריט האהוב עליכם הוא הקפוצ'ון – אותו ברדס שמתפקד גם כחולצה אבל לעתים גם כמו כובע או שמיכה מפנקת ושומר על תחושה נוחה, במקביל למראה קז'ואלי מקובל ולגיטימי כמעט לכל מקום.

הקפוצ'ון נולד בגרסתו המודרנית לפני כמעט 80 שנים, אבל למרות שהוא נתפס כפריט מאוד מבודד ופרטי, מטרתו המקורית הייתה בכלל קבוצתית ולכן הוא מזדהה מאוד עם מי שלבוש כמוהו: האקרים או מראה החנון-שיק המבוקש, תרבויות נוער ותרבויות שוליים חתרניות, ליגות וקבוצות ספורט, מועדונים אקסקלוסיביים ועוד.

הקפוצ'ון מגיע למעשה מנזירי מסדר הקפוצ'ין שנהגו לעטות כובעים מחודדים המחוברים לשולי הצווארון של הבגד שלהם.

המודולריות הזו הביאה לכדי יצירת הסווטשרטים הראשונים (ה- Hoodie) בעלי כובע, ששימשו את מעמד הפועלים בחורף הקר בצפון ניו יורק.

חברת צ'מפיון שייצרה אותם לראשונה למטרה זו ראתה כי טוב והתחילה לייצר מאוחר יותר סוויטשירטים דומים גם לספורטאים בבתי הספר המקומיים שנדרשו למשחקים באותם התנאים החורפיים הקשים. יש שאומרים שזהו השידוך הרשמי הראשון בעולם האופנה בין תחומי הדת והספורט, אבל לכו תדעו. 

סצנת רחוב מחתרתית ובועטת

מכאן והלאה נוצר שקט יחסי בגזרת הקפוצ'ונים למשך כמה עשורים, עד שפרץ בסערה כפריט אופנתי מחתרתי בקרב אומני גרפיטי, סקייטרים ובני נוער מהמעמדות הנמוכים.

במסגרות אלו התגלה הכובע כיעיל להסתתרות במידת הצורך, מה שהוביל גם ללבוש אופייני בקרב עבריינים או סוחרי סמים שאימצו אותו. 

התופעה הלכה והתרחבה עד כדי הפיכתו של הקפוצ'ון לפריט לבוש מודרני ולגיטימי בקרב מגוון עצום של קבוצות ותנועות תרבותיות. ולראיה – סרטים מפורסמים וביניהם "רוקי" או רובין הוד שנחשבו לגיבורי הרגע היו גם בעליהם של קפוצ'ונים באופן מתבקש.

סרטים אפרו אמריקאיים השתמשו בקפוצ'ונים כדי ליצור ריאליזם מוצלח יותר בנוגע לחיי היומיום וגם דמויות זכירות כמו זו של מארק צוקרברג בסרט "הרשת החברתית" או של דמיאן מ"ילדות רעות" שכבר הפך לקאלט. 

הקפוצ'ונים התגלגלו גם בתחילת שנות ה-90 לתרבות הגנגסטה ראפ ואפיינו הרכבים רבים כמו סייפרס היל או הוו טאנג קלאן שיצרו בשלב מסוים גם ליינים אישיים משלהם.

עם הזמן הלך הקפוצ'ון ונקשר גם למוטיבים אפילו אנטי-אופנתיים, למלחמה ברשויות ולתרבות הפאנק של אותם ימים, עד שחזר בחזרה למיינסטרים והקונבנציונליות בסוף העשור הראשון של שנות האלפיים. 

כיום אפשר למצוא את הקפוצ'ון בכל חנויות האופנה כשהוא עולה לא מעט.

מעצבי העל האמריקאים אפילו הפכו למיליונים בזכות ההבנה שלהם את תרבות אופנת הרחוב והקפוצ'ון בפרט והחזירו אותו גם לסביבת בתי הספר, שחקני הספורט ומקומות העבודה.

אצלנו בישראל הוא נפוץ גם במסגרות נוספות כמו הצבא, בקייטנות ובתנועות נוער.

אמרתם הדפסה על קפוצ'ונים – אמרתם ג'אקו!

אתם לא רק מדפיסים על הקפוצ'ון כדי לייפות אותו, אלא כדי למשוך, לעניין, להעביר הלאה מסרים ולהפוך את הפריט להיסטרי! אתם מעוניינים להבטיח שאחרים שעבורם הדפסתם את הפריטים יקבלו את הטוב ביותר ויצאו עם הקפוצ'ון מהטיול/ בית העסק/ הכנס או כל מקום אחר עם תחושת שביעות רצון טובה וירצו להמשיך ללבוש אותו פעם אחר פעם.

את כל המטרות הללו תוכלו לקבל אצלנו בג'אקו.

אנו משתמשים בציוד הדפוס המתקדם ביותר ולא מתפשרים בשום אופן על התוצאה הסופית. ההדפסות שלנו חלקות, בולטות ואיכותיות, מעבירות במדויק את חדות התמונה או הטקסט ומשתמשות בכל פלטת הצבעים המקורית שדרשתם בעת ההזמנה. 

בנוסף, תהנו אצלנו ממחירים מעולים ומשירות מהיר במיוחד. הדרך הכי טובה ליצור איתנו קשר היא דרך הווצאפ, שם תוכלו לשלוח לנו הזמנות ושאלות ולקבל מענה מהיר במיוחד. אם אתם כבר מבצעים מאיתנו הזמנה, דעו שבבחירת הקפוצ'ון הרצוי לכם מתוך האתר אפשר לעבור דרך כפתור הווצאפ להתכתבות איתנו, שבה נשלחים אוטומטית פרטי ההזמנה שאתם רוצים, כולל המידות והצבעים שבחרתם.

אם יש לכם רעיון מבריק להדפסה על הקפוצ'ונים אבל אתם פחות בעלי כישורים או כלים ליישום – צוות הגרפיקה שלנו ישמח לעזור. ניתן לקבל מאיתנו שירותי גרפיקה בתשלום נוסף וליצור את הכיתוב או התמונה המושלמים שקולעים למטרה והציפיה שלכם. אז למה אתם מחכים? צרו קשר כבר עכשיו ונשמח לענות לכל שאלה. 

מה חשוב לכם בהזמנה של קפוצ'ונים מודפסים? אנחנו חושבים שהכי חשוב שהמוצר עצמו יהיה באיכות גבוה! לא התפשרנו, והבאנו לכם קפו'צונים באיכות סוף הדרך.

הקפוצ'ונים נעימים מבפנים, נראים טוב מבחוץ, הכובע שלהם גדול ונח, והשרוכים שטוחים.

אנחנו מבצעים הדפסה על קפוצ'ונים עם משלוחים לכל הארץ ממש עד פתח הדלת שלכם!

יש לכם הזמנה גדולה של הדפסה על קפוצ'ונים? דברו איתנו! יש הנחות להזמנות גדולות, והנחות קבועות לעמותות.

רוצים לבצע הזמנה של חולצות מודפסות? התקשרו עכשיו! 050-5853377
או לחלופין השאירו פרטים-