fbpx

הדפסה על סווטשירט

אחד הפריטים הכי שווים בארון שלכם הוא ללא ספק הסווטשירט! הדפסה על סווטשירט מתאימה לכולם, מילדים ועד בוגרים, ספורטאים ועד עובדים, למראה ביתי מפנק או קז'ואלי ויומיומי, במגוון צבעים, סגנונות ואפשרויות. הסווטשירט הוא לבוש בלתי מחייב שאפשר לשלוף מהארון בכל מצב ועדיין להיראות נפלא, כך שהדפסה בעיצוב אישי תקפיץ לו את הסטיילינג ותשדרג אותו פי כמה וכמה.

בג'אקו תוכלו למצוא מגוון סווטשירטים מדהימים להדפיס עליהם כל דבר שרק תרצו: חולצות פוטר לילדים, חולצות קפוצ'ון למבוגרים, סוויטשירטים עם רוכסן והכל במבחר צבעים ומידות. תרצו להדפיס סווטשירטים לכל העובדים? דברו איתנו ונעניק לכם מחיר מותאם לכמויות גדולות. חולמים על הסווטשירט המושלם שיתחדש בהדפסה אישית ומקורית? תוכלו להזמין אצלנו הדפסת חולצה בודדת וליהנות ממחיר טוב ומשלוח מהיר עד לאן שצריך.

אישה בלונדינית עם סווטשירט בצבע לבן - אפור

קפוצ'ונים בעיצוב אישי

הקפוצ'ון הוא פריט האופנה המעניין ביותר בארון. מדוע? כי מצד אחד הוא מגיע מתרבות השוליים ואופנת הרחוב, שבה הלבוש הבועט והמחתרתי משחק תפריד מרכזי. מצד שני הוא אומץ על ידי תרבות הגיימרים וההאקרים כמראה לא מחייב שאפשר ללבוש בנוחות לכל מקום ומבלי להיקלע לתכתיבי אופנה למיניהם.

 

אז מנין באו קפוצ'ונים לעולם?

מקור המילה קפוצ'ון הוא אמנם בצרפתית, אך מהווה נגזרת לשונית מהמילה הלטינית cappa המתייחסת למעין גלימה שיש לה כיסוי ראש. מסדר הקפוצ'ין האיטלקי שהוקם בשנת 1520 כלל גלימות ארוכות שהנזירים נהגו ללבוש ואליהן מחוברים כובעים מחודדים.

המסדר היה לנרדף מאחר והנזירים שבו הם אלו שנטשו בפועל את כל המחויבויות הדתיות שלהם, מה שגרם להם לנדוד ולקבל מקלט במקומות שונים, כך שלבושם התפשט והפך לאייקון אופנתי ממש.

 

הסווטשירטים כאייקון תרבותי חי ובועט

הקפוצ'ונים המודרניים שאנו מכירים כיום, התחילו להתפשט בארה"ב באמצע המאה ה-20 ושימשו בעיקר את מעמד הפועלים שהיה זקוק ללבוש חם בערי הצפון כמו ניו יורק או בוסטון. בשנות השבעים קיבלו הקפוצ'ונים תפנית כשהפכו לפתרון הבולט ביותר להסתרת זהותם של אמני גרפיטי ונוכלים שונים וגם סימל את תרבות ההיפ הופ שהחלה להתפתח באותם שנים.

החותמת הסופית שלו הייתה כאשר התחיל הקפוצ'ון להשתלב בסרטים ותצוגות אופנה והוא התחיל להגיע לחנויות בצורה מסחרית. בהמשך סולק הכובע בחלק מהדגמים כדי לשוות לסווטשירט מראה אלגנטי יותר, מה שהופך אותו לפריט חובה מחמם, לא מתאמץ ושתמיד מחמיא שחובה שיהיה בכל ארון.

חברות אופנה רבות אף אימצו את הסווטשירט כפריט מוביל למותג וללוגו היוקרתי כך שהוא הפך אפילו לנפוץ עוד יותר והחל לשמש גם קבוצות ספורט, תלמידי בתי ספר וקמפוסים, יחידות צבאיות, מקומות עבודה ועוד המון.

 

אז מה מדפיסים על הסווטשירט?

כיום כל אחד יכול לבטא את עצמו בדרך מתאימה לו ולהפוך את פריט הלבוש הסטנדרטי לאמירה עצמאית. סווטשירט מודפס נחשב לדרך מצוינת להעברת מסרים, תוך שהוא משתמש באפיק השיווקי הנפוץ ביותר. כאן המשחק השיווקי הוא עצום, משום שהסווטשירט הופך לפרסומת מהלכת לכל דבר ועניין מעצם המסר שמופיע עליו.

הדבר מאפשר כיום לארגונים ולעסקים מכל סוג ליהנות מאפיק שיווקי איכותי ופסיבי, שלמעשה נע במרחב ונחשף ללקוחות הפוטנציאליים מבלי שבעלי המותג יצטרכו לעשות דבר. באמצעות סווטשירט מודפס אפשר להעביר ולפרסם כל מסר, בין אם מטעמים עסקיים ובין אם לטובת הביטוי העצמי.

האפשרויות להדפסה רבות מאוד ומתייחסות לא רק לגבי האובייקט המודפס, אלא גם לגודל הרצוי לו על גבי הסווטשירט. מלוגו קטן על החזה המשווה מראה רשמי יותר לעובדי החנות וכלה בעיטורי פסים או כוכבים על גבי השרוולים, עולם האפשרויות מגוון, צבעוני וכיום גם איכותי מאוד כך ששווה להשקיע מחשבה, להישאר יצירתיים ולקבל השראה ורעיונות מדוגמאות מודפסות קודמות.

 

איזה בד מומלץ להדפסה?

הביקוש לסווטשירטים מודפסים הופך בשנים האחרונות למשמעותי עם בוא החורף מצד גורמים רבים: עובדים, תנועות נוער, יחידות צבאיות, בתי עסק ואפילו מסיבות ימי הולדת ומסיבות רווקים/ רווקות.

הסווטשירט הוא פריט לבוש שימושי שתמיד יש לו הצדקה בארון, מה שמעלה את השאלה בנוגע לבד האיכותי ובעמידות הטובה ביותר, שההדפסה תחזיק עליו מעמד לאורך זמן.

בעולם הטקסטיל קיימים כידוע כמה כמה סוגי בדים, חלקם יתאימו להדפסה יותר מאחרים. בסווטשירטים חשוב להתייחס גם לצבע הבגד, משום שצריך לוודא שהוא איננו "בולע" הדפסה דקיקה ועדינה, גם אם נוצרה בצבע אחר. מאחר ולפריטי הלבוש הללו יש תכלית שעיקרה הוא בביטוי המוחצן, צריך לוודא שהבד באיכות גבוהה מאוד ושההדפסה תתקבל עליו בצורה ברורה וחדה.

 

כותנה וחשיבותה

הבד הכי מומלץ הוא 100% כותנה, או כל שילוב המערב מספר גבוה של כותנה. סווטשירטים מבדים סינטטים יותר כמו לייקרה או פוליאסטר עשויים להתאים, אבל ההדפסה עליהם תחזיק מעמד הרבה פחות מכביסה לכביסה, מאחר ואיכות הבד עצמו יורדת באופן טבעי בכל כביסה. ברגע שההדפסה איננה "נתפסת" כראוי על הבד, היא תתקלף מהר מהמצופה עד שתוציא את החולצה משימוש.

חשוב גם לוודא שבד הסווטשירט איננו נמתח מאוד, כך שהוא יישאר בהתאמה טובה למידות הגוף ויחמיא להן, אבל גם ימנע מצב שבו ההדפס עצמו נמתח והבד באותו האזור מתרופף ונהרס.

אם אינכם בטוחים מה סוג הסווטשירט האידיאלי עבור הפעילות שתכננתם ומהו הסוג העמיד ביותר בנמצא, אתם מוזמנים לשלוח לנו הודעה בווצאפ ונוכל להתאים לכם את הפריט במדויק.

 

שיטות ההדפסה לסווטשירטים

עולם הדפוס השתנה מקצה לקצה בעשורים האחרונים ומספק פתרונות דפוס לא רק לתעשיית הטקסטיל אלא על גבי מוצרים, למשרדים הזקוקים לפונקציות הדפסה מתקדמות ולאנשים המעוניינים באפקטים או בטכניקות הדפסה מיוחדות המספקות תוצאה ומראה לא שגרתיים.

אם בעבר כללו מדפסות אלו את הדיו והבד או הנייר בלבד כך שכמות גדולה ככל האפשר של דיו תצטרך להיספג במשטח, כיום עיקר השיטה מבוססת על הדבקה ומשתמשת בהליך אפקטיבי בהרבה, כך שהתוצאה נותרת עמידה, איכותית ועשירה מאוד ולאורך זמן רב.

 

איך עובדת שיטת ההדפסה?

טכנולוגית ההדפסה החדשנית על חולצות גם כוללת מהירות גבוהה הרבה יותר, מה שמאפשר ליצור את ההדפסה במהירות ולחסוך בעלויות ההדפסה, דבר שמתבטא בעלויות הדפוס פר חולצה ומאפשר ללקוחות פרטיים וגדולים כאחד למטב מחירים וליהנות מתוצר נפלא ולא יקר.

אפשר להדפיס על כמות גדולה מאוד של חולצות תוך כמה שעות, כך שאין גם צורך להמתין שבועות לסיום ההזמנה ואפשר במקרים דחופים גם להזמין מהיום למחר.

שיטת ההדפסה הנהוגה כיום מתבססת על חום גבוה מאוד בתהליך ההדבקה של ההדפס. החום העוצמתי יופעל למשך זמן קצר בלבד ולאחריו יופעל תהליך קירור מהיר שיקבע את ההדפסה באופן סופי וימנע ממנה להתנתק. שיטה זו מבטיחה הדפסה איכותית לאורך זמן ועמידות טובה גם לאחר כביסות רבות.

 

מחפשים בנרות מקום איכותי להדפסה?

אצלנו בג'אקו תוכלו להדפיס סווטשירטים איכותיים, יפים ומרהיבים בכל צבע וסגנון שתבחרו. אז איך עושים את זה בעצם? שלחו לנו ווצאפ בצירוף הפרטים הרצויים (כמות, מידות, צבעים וכן הלאה) והתמונה, הכיתוב או הלוגו שתרצו להדפיס ואנחנו כבר נדאג להמשיך משם.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!