fbpx

הדפסה על חולצות מהיום להיום

נזכרתם שבעוד יומיים יום הגיבוש ואתם מעוניינים בחולצה ממותגת? לכיתה יש טיול שנתי ולוועד יש עודף מיותר בקופה? חושבים להדפיס בזריזות חולצות מצחיקות למשפחה לכבוד יום הולדת או חתונה? פתאום הבזיק לכם רעיון לגבי משפט מחץ היסטרי לחברה המתגייסת? אצלנו תוכלו להזמין הדפסה על חולצות מהיום להיום ולקבל אותן עד הבית ללא המתנה מיותרת, בדיוק במועד הרצוי.

 

נזכרתם מאוחר? אנחנו כאן

שנים של עשייה וניסיון בתחום ההדפסות לימדו אותנו שלפעמים, צרכים ורצונות מגיעים פתאום ובבת אחת. אז למה שנשלול גם הדפסות על חולצות מעכשיו לעכשיו?

כאשר לקוחות פונים אלינו עם בקשה דחופה להדפיס על חולצות מהיום להיום, אנו מסתמכים על מיומנות ומקצועיות רבה שגיבשנו, על ציוד הדפסה מתקדם ומשוכלל המפיק תוצאות מעולות במהירות וגם על ההתחשבות בכם ובצורך האישי שלכם על מנת שתקבלו את מבוקשכם בהקדם האפשרי.

 

הדפסה על חולצות תוך 24 שעות

את החולצות כולנו נהנים ללבוש במגוון רחב של נסיבות וסיטואציות. הן נוכחות בטיולים או בגיבוש מהיחידה הצבאית, בימי גיבוש וטיולים מטעם העבודה ולפעמים גם בחתונות, מסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת וכל מצב אחר, מהנה ומשמח. אז למה שתישארו הפעם בלעדיהן?

הפתעות מתרחשות בכל תחום ולפעמים הצורך הדחוף ביותר הוא דווקא לאותם הפרטים הקטנים שלא דאגתם להם לפני כן, כמו המזכרת מיום הגיבוש או החולצה המתבקשת ליחידה שמסיימת מסלול. מקומות עבודה, עיריות, חברות, בתי ספר, קבוצות חברים ועוד המון – כל אחד מהגופים הללו זקוק לעתים להדפסה מהיום להיום ובכמות גדולה והדחיפות הזו היא בהחלט בעדיפות ראשונה.

 

איך מזמינים מהיום להיום?

אתם יכולים להגיע אלינו לחנות וליהנות משירות מסור ומקצועי במקום. אנו נסייע לכם לבחור את החולצות המתאימות על פי טווח המידות והצבעים הרצויים ולעזור לכם לבחור את דוגמאות ההדפסה הרצויות או אם תרצו, גם לעצב אחת מקורית.

אפשרות נוספת שאנו מעמידים לרשותכם היא להזמין מאיתנו בקלות מכל מקום ובכל זמן דרך הווצאפ. איך זה מתבצע? פשוט מאוד: נכנסים לקטלוג הפריטים שנמצא באתר, בוחרים את הפריט הרצוי להדפסה יחד עם הצבעים והמידות ובקליק נוסף שולחים את ההזמנה לווצאפ שלנו.

אנו נקבל בקשת הזמנה כהודעה נכנסת ונוכל להמשיך להתכתב איתכם בקלות ויעילות. דרך הווצאפ נוכל לענות לכם על כל שאלה, לספק לכם את המחיר הכולל (יש לכם הזמנה גדולה? אצלנו תהנו גם ממדרגות מחיר כך שתשלמו פחות) ולסכם את כל תנאי המשלוח.

ההתכתבות דרך הווצאפ נולדה מתוך נוחות הלקוחות הקבועים שלנו, שמעדיפים להתכתב מבלי לבזבז זמן יקר על שיחות טלפון והתקשרויות חוזרות לגבי אותו הנושא, מה שגם עלול לעכב בסופו של דבר את ביצוע ההזמנה הדחופה.

בנוסף, אנו מכירים בחשיבותה של נגישות ולכן מתאימים מאוד לרכישה גם בקרב לקויי שמיעה שאינם מסוגלים לקיים שיחה פרונטלית או טלפונית מול נותני שירות. לווצאפ נוכל לשלוח לכם דוגמה לחולצה שתודפס עם התמונה או הכיתוב/ הסמל הרצויים עליה ואחרי שתאשרו, נתחיל מיד במלאכה.

 

הדפסה על פריטים משלימים נוספים

באתר שלנו תמצאו מלבד חולצות טי שירט איכותיות גם שפע בגדים ופריטי טקסטיל נוספים שאפשר להדפיס עליהם ולעצב את המתנה או המזכרת הטובה ביותר:

  1. חולצות פולו
  2. חולצות דרייפיט
  3. סינרי עובדים
  4. ווסטים זוהרים לעובדים
  5. כובעים
  6. מכנסיים
  7. ג'קטים
  8. קפוצ'ונים וסוודרים
  9. תיקים
  10. רצועות נשק לחיילים
  11. גרביים
  12. ספלי קפה
  13. מסכות כותנה נשימתיות לפנים
  14. בקבוק מים תרמי
  15. ועוד!

 

ויש לנו עוד המון יתרונות

אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר. אנו מעמידים לרשותכם את המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום ההדפסות ונשמח להעניק לכם את כל ההתאמות הדרושות כך שאפילו אם מדובר בטווח זמנים קצר, תקבלו חולצות ופריטים נוספים באופן משביע רצון ושהולם את כל הציפיות שלכם מההזמנה.

המחירים שלנו תמיד מעולים ושווה להתעדכן מולנו במדרגות המחיר וגם באפשרות להזמין חולצה בודדת, ללא תלות בכמות של פריטים בהזמנה. אנו נעניק לכם שירות לגבי כל הדפסה וכל פריט שתבחרו.

 

עצות זהב לנזכרים באיחור

אם אתם מארגנים או עורכים אירוע מסוים וחייבים להשתמש בחולצות מודפסות, אך לא שמתם לב שהאירוע מתקרב ועניין החולצות לא טופל – רצוי להזמין שירותי הדפסת חולצות מהיום להיום ולבחור בקפידה את המקום המבצע. תוכלו לקבל מאיתנו סיוע מקצועי להשלמת המשימה במהירות ובתוצאה הטובה והאיכותית ביותר.

ההדפסה עצמה מתבצעת תוך כמה דקות, אך כולנו יודעים שההכנות עבורה דורשות הרבה יותר זמן עבודה ולעתים מערבות עוד מוחות, דעות ורעיונות, כך שקשה הרבה יותר ליישם את ההדפסה בטווח זמנים מהיר ולהחליט מה בדיוק מדפיסים, באילו צבעים ומהו המסר.

ולכן אם נקלעתם למקום כזה בדיוק – עצתנו היא להתעלם מרעשי רקע ולצמצם ככל האפשר את כמות האנשים שלוקחים חלק בהחלטה הסופית. שמרו כמה שאפשר את ההחלטה על מהות ההדפסה לעצמכם והיעזרו באנשי המקצוע כדי ליישם אותה באיכות הגבוהה ביותר. אם אתם מעדיפים שמישהו אחר יקח בנושא הזה את המושכות, העבירו לו סמכות מלאה לקבל את ההחלטה באותו האופן.

דרך ההתנהלות הזו תביא אתכם להדפסת חולצות מהירה בטווח הזמנים הדרוש לכם. כאמור נוכל להדפיס עבורכם במהירות את החולצות, אך הגרפיקה והטקסט דורשים החלטה מידית וללא דיחוי כך שאין זמן להתלבטות או קבלת רעיונות נוספים.

הבהירו לכל בעלי האחריות שאתם דואגים לחולצות מודפסות, תחמו בזמן את שלב קבלת ההחלטות לשעה-שעתיים הבאות והבהירו לכל יתר מקבלי ההחלטות שמכאן והלאה הם יצטרכו לסמוך עליכם בלבד.

אפשרות נוספת שחלק מבתי הדפוס מאפשרים היא להגיע מראש עם כמות החולצות הרצויה שכבר נרכשה ומוכנה להדפסה בכדי לייעל את התהליך. הרעיון הזה מתאים כמובן לחברות שאין להן במלאי כמות זמינה ומוכנה להדפסה שאתם זקוקים לה, אך אצלנו תמצאו במלאי את כל מבוקשכם מבלי שתצטרכו להתרוצץ בעוד חנויות ולקבל מחיר נפרד לחולצה וההדפסה.

רצוי ליצור איתנו קשר ולברר מהי החולצה הכי אידיאלית להדפסה על סמך מטרת האירוע. בחרנו שלא להתפשר בשום אופן על איכות החולצות שאנו מחזיקים ולכן אצלנו תמצאו חולצות 100% כותנה משובחת – קלילות, נושמות, נעימות על הגוף ולא פחות חשוב, גם מספקות הדפסה עשירה ועמידה גם אחרי עשרות כביסות.

 

הדפסה על חולצות מהיום להיום בג'אקו

אם אתם נמצאים בלחץ לקראת אירוע מתקרב וחשוב לכם להדפיס על חולצות בדחיפות גבוהה, המשימה המרכזית שלכם היא לדאוג כעת לגרפיקה. התמונה או הטקסט שיעבירו את המסר הם לב ליבה של החולצה ובלעדיה תחוו ביצוע לא מספק או בעל הקשר מוצלח לאירוע שלכם.

זה הזמן לחשוב: איזה מסר יופיע על החולצה שלכם? האם הומוריסטי או ציני? האם אינפורמטיבי? האם מסר שמגביר מוטיבציה או מעורר השראה? האם משהו שנועד ללכד את כל המשתתפים בחגיגה כך שתתעצם תחושת השייכות מעצם לבישת החולצות?

ככל שתענו על השאלה הזו טוב יותר, כך תוכלו לדעת כיצד למקד את הגרפיקה לרעיונות רלוונטיים. אין לכם רעיון? אתם מוזמנים למצוא אחד מתוך שלל הדוגמאות שכבר הדפסנו. בטוח שתמצאו כאן השראה.

בין אם נזכרתם מאוחר ובין אם מדובר באירוע לא מתוכנן וספונטני – אנו ערוכים להדפסה על חולצות מהיום להיום ומשלוח מהיר לאן שתבקשו. צרו קשר כבר עכשיו ונשמח לעמוד לרשותכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!