fbpx

הדפסה על חולצות לחתונה

מחפשים מקום להזמנת הדפסה על חולצות לחתונה? מצאתם! אצלנו תוכלו להזמין חולצות במגוון עיצובים לאירוע המדהים שלכם וליהנות מתוצאת ההדפסה האיכותית והעמידה ביותר. אנו ערוכים עם מלאי של חולצות בכל היקף, ציוד הדפסה מתקדם ומשוכלל וכמובן שפע של רעיונות מדליקים ומשעשעים שאפשר ליישם על החולצות.

 

הדפסה על חולצות לחתונה – הרגלים טובים לא משנים

נדמה שעולם החתונות לא מפסיק להשתנות ובכל שנה נוסף עוד טרנד מדהים שכולם רוצים להיות שותפים לו. ויחד עם זאת, יש דברים שלא משתנים וטוב שכך – הרי מהי באמת חתונה בלי מסורת והרגלים אהובים.

חולצות לחתונה הן אכן סוג של מסורת. לרוב שומרים אותן לחלק המרכזי והארוך של הריקודים על הרחבה, כך שהן מעשירות את האירוע וצובעות אותו בעוד אלמנטים של הומור ולכידות בין חברים ומשפחה, צחוק והרבה עניין. לרוב משולבים בחולצות אלו משפטים מצחיקים שמאפיינים את החתן והכלה או דמויות מרכזיות בחייהם כמו הורים, אחים והחברים הכי טובים. לעתים המשפטים עצמם משולבים בתמונות או צורות מתאימות למסר כך שיהיה אפשר להעביר אותו הלאה בצורה קלילה עם מעט רוח שטות.

לחולצות לחתונה יש יתרון מרכזי נוסף והוא היכולת להחליף בגדים מבלי לצאת מהרשמיות של האירוע. בשלב מסוים גם חליפת החתן הנוחה ביותר והלבוש הרשמי יהיו הרבה פחות נוחים, כך שטי שירט קלילה ואוורירית שתחליף אותם תספק את המצב הנכון. חוץ מזה, בוודאי לא תרצו שתמונות החתונה ייראו בדיוק אותו הדבר תמונה אחר תמונה…

 

טיפים לבחירת החולצה המתאימה

  • ברוב החתונות נהוג לפגוש את החולצה המודפסת הלבנה, אך מי אמר שהיא מוכרחה להיות דווקא בצבע שמלתה של הכלה? אם המטרה של החולצה היא למשוך את המשתתפים והחוגגים להתעניין בה, כדאי לחשוב גם על צבע מעניין אחר כמו סגול, כחול, כתום או שחור. אבל גם אם בכל זאת תעדיפו לבן, וודאו שיש לכם גרפיקה מושכת ומנצחת שתעניק לחולצה סגנון וטעם.

 

  • למרות שרוב הטי שירטים המודפסות שאנו פוגשים בחתונות מגיעות בדרך כלל בגזרה מאוד גנרית, אין סיבה להתקבע לגזרה הרחבה והארוכה הפחות מחמיאה. אצלנו תמצאו גם חולצות פולו איכותיות ונעימות מאוד להדפסה וטי שירט איכותית 100% כותנה בגזרת נשים כך שכולם ישמחו ללבוש את החולצה ועדיין להישאר יפים ונכונים.

 

  • למרות הצורך לשדר אווירה קלילה ו"שוברת קרח" דרך החולצה, אין סיבה שהיא תקבל מראה ילדותי. נסו לחשוב על דרכים שבהן החולצה הופכת למבע איכותי ויפהפה של האירוע, מה שיאפשר ללבוש אותה בכיף גם לאחר מכן.

 

  • אם לאירוע עצמו יש מיתוג – סמל שמופיע על ההזמנה או משהו שמייחד את האירוע וקשור לבני הזוג, כדאי להדפיס אותו גם על החולצה. הדבר יצור זיקה מוגברת בין החולצות והאירוע עצמו, כך שהחולצות יהפכו מגימיק למזכרת מוצלחת.

 

אפשרויות להדפסה על החולצות

הצעד הראשון לתכנון ההדפסה הוא להחליט מה המסר שחשוב לכם להעביר – מסר מצחיק, מרגש, מפתיע, בדיחה פנימית בין חברים או מעין "חוט" מקשר בין כל הלובשים. את ההדפסה ניתן לבצע בחלק הקדמי או האחורי, לשלב משפטים יחד עם תמונות או ציורים שונים, להחליט על דוגמאות כמו פסים, כתמים ועוד ועוד.

עם מגוון החולצות שלנו תהיו בטוחים שתהיה לכם התאמה מושלמת. המבחר שלנו בג'אקו כולל חולצות בייסיק איכותיות מאוד במבחר צבעים ועד פריטים שישדרגו לכם את הלוק עבור כל סיטואציה. כמובן שאפשר להזמין מאיתנו כל דבר שנמצא בקטלוג ולהדפיס כל רעיון שנראה לכם.

אם אין לכם רעיון מספיק מוצלח ואתם רוצים שניקח חלק בהפקה – אין שום בעיה. מחלקת הגרפיקה שלנו עומדת לרשותכם ותוכל לתכנן איתכם ביחד את הביצוע המושלם שיפעיל, יצחיק וידהים את כל האורחים ברחבה. השירות כרוך בתשלום נוסף ועד ביצוע 3 סבבי שינויים, כאשר אנו מאשרים מולכם כל תוצר כמובן, לפני שיודפס בפועל.

 

מה מדפיסים על חולצות לחתונה?

הנה כמה רעיונות שיוכלו לעזור לכם ולספק השראה:

  • JUST MARRIED
  • אין לכם שיכור כמה שאני מושג
  • קומו לרקוד
  • גיס טרי
  • היפה בלבן זו הבת שלי
  • אם זה טוב ואם זה רע, אין עוד דרך חזרה
  • פעם ראשונה שאני שובר את הכוס והיא לא צועקת עליי…
  • תחת הנהלה חדשה!
  • בקרוב אצלך
  • אם אתם יכולים לקרוא את זה, סימן שלא שתיתם מספיק
  • נמכר, ליפה בלבן

 

חולצות לחתונה לכל החברים

אם אתם מעוניינים להדפיס על חולצות ולחלק לחברים, וודאו שיש לכם רעיון טוב שיאפשר לכולם ליהנות מללבוש את החולצה ולהמשיך יחד איתה את הערב. אפשר לשלב כאן משפט שפונה ישירות לחתן והכלה, או בדיחה פנימית שנוגעת אליהם. זה המקום לתת דרור ליצירתיות שלכם ולחשוב על הדרך הטובה ביותר להפוך את החולצות לחלק מהתקשורת החברתית בתוך האירוע.

 

הדפסה על חולצות לחתונה לכל המשפחה

להבדיל מהחברים, כאשר מדפיסים חולצות משפחתיות לחתונה, בדרך כלל מדובר על משהו מעט ייחודי לכל אחד מבני המשפחה. מסר לאבא ומסר לאמא, לסבים, לאחים ולבני הדודים. כמובן שאפשר ליצור גם כאן משהו מלכד ומחבר כך שהכיתוב והתמונה יהיו משותפים לכולם, אך שווה לחשוב גם על אפשרויות שיתאימו לכל אחד ואחת. כך החוויה מתעצמת והחולצה האישית של כל אחד הופכת למזכרת.

אנו בג'אקו ערוכים וזמינים גם להדפסות של חולצות בודדות, מה שיקל עליכם לבצע מולנו הזמנה של כל חולצה לחתונה בפני עצמה, המכילה גרפיקה שונה ולפעמים גם צבע או דגם שונים לחלוטין.

 

חולצות לחתונה מהיום להיום

נושא החולצות צץ ממש עכשיו, למרות שאתם יודעים כבר חודשים על החתונה המתקרבת? אל דאגה – יש לנו פיתרון מעולה גם לזה. אנו נשמח לבצע עבורכם הדפסה על חולצות לחתונה גם מהיום להיום ולדאוג שתקבלו את המשלוח בזמן ובאיכות ללא פשרות.

כיום שיטת ההדפסה והטכנולוגיה הקיימת בכל מכונת דפוס מאפשרת לנו לשמור על קצב של הדפסת חולצה בכל כמה דקות וכך לסיים גם הזמנה גדולה מאוד בכמה שעות. אז אם הבנתם שהאירוע מתקרב ומתחשק לכם להפליא, להפתיע ולתרום משלכם לאירוע המרגש, פנו אלינו ונדאג לחולצות שוות ומדהימות בכל כמות, שתגיע אליכם לכל מקום שתבקשו.

 

מדרגות מחיר להזמנות גדולות

יש לכם משפחה ענקית או כמות עצומה של חברים של החתן והכלה? אתם חושבים הכי בגדול וחולמים להלביש את כ-ל המשתתפים בחתונה בחולצה מגניבה ולצלם אותם מלמעלה? נשמח להדפיס לכם חולצות בכל כמות, גם של מאות ואלפי יחידות ולהעניק לכם מחיר המבוסס על שיטת תמחור לפיה ככל שהכמות עולה – כך המחיר יופחת.

השימוש במדרגות מחיר מתאים לקבוצות גדולות שבדרך כלל לא מוצאות מקום דפוס זמין המספק להן מענה יעיל במחיר שחיפשו. מקומות אלו לרוב גם נמנעים מהדפסה של חולצות בודדות ולכן מתמקדים בהזמנות של כמה עשרות חולצות, בעלות מחיר קבוע.

אצלנו כפי שאתם מבינים, אף אחד לא יסיים את הערב בידיים ריקות. אנו נדאג להדפסה על חולצות לחתונה בכל היקף ובכל כמות שאתם זקוקים לה ולהעניק לכם מחיר נוח יחד עם מזכרת יפה שתמיד תעלה חיוך. מזל טוב!

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!