fbpx

הדפסה על חולצות אונליין

רוצים להזמין הדפסה על חולצות אונליין? בג'אקו תוכלו להזמין חולצות מודפסות על ידי בחירה דגם והמידות הרצויות מתוך האתר ולהעביר אותם בלחיצת כפתור כהזמנה חדשה ישירות אלינו לווצאפ. זקוקים לחולצות מודפסות בכל כמות לארגון, קייטנה, תנועת נוער או היחידה מהצבא? יש לנו מבחר עצום של חולצות בכל גזרה, מידה צבע ואנו ניישם את ההדפסה הנבחרת שלכם באיכות הגבוהה ביותר. 

 

הדפסה על חולצות אונליין

עולם הדפסה על חולצות לא נח לרגע ומציע שלל רעיונות לתמונות, משפטים וציורים שאפשר ליישם על גבי כל הגזרה, בכל צבע ומידה. אם יש לכם צורך בחולצות ייעודיות לצוותים, ארגונים, קבוצות ואפילו חולצה בודדת כמתנה או לעצמכם, כל שעליכם לעשות הוא ליצור לחולצה הנבחרת עיצוב אישי כיד הדמיון הטובה ולהתחדש בקלות רבה.

 

עיצוב אישי על פי הטעם והסגנון

אמנם רובנו רוכשים חולצות מודפסות במגוון דגמים וצבעים בכל חנות, אך אין שניה לתחושה של עיצוב אישי על פי הטעם והסגנון, כך שיקלעו במדויק למי שלובש אותן וישמשו אותו לאורך זמן. במובן הזה, אפשר "לשדך" טוב יותר בין סוג החולצה וההדפסה עליה, כך שהיא תשתלב בצורה מוצלחת עם הגזרה, הצבע והמידה שאתם בוחרים.

 

שימושים שונים לחולצה מודפסת

לא רק קייטנות או קבוצות כדורגל ישמחו להשתמש בחולצה המודפסת, אלא גם גורמים מעולמות עסקיים או ארגוניים שונים, הזקוקים לחולצה שמגדירה את תפקידם ("סדרן", "מציל" וכו') או לחולצה ממותגת הנושאת את שם הארגון והלוגו שלו. מסעדות רבות מחייבות את המלצרים בחולצות עבודה שיש להן זיקה אישית למסר של המקום וכנסים נהוג ליצור חולצות למזכרת שיווקית שיש לה המון ערך עסקי עתידי.

גם בתחומים "חופשיים" יותר אפשר לזהות מגמות בחולצות שמודפסות: יחידות צבאיות נוהגות להדפיס חולצות ליחידה מזכרת מתקופה מסוימת או אחרי קבלת תגיות, דרגה או סיום קורס. חתונות מלוות לא פעם בחולצה מתאימה לחתן וכלה, חבריהם ובני משפחותיהם ופעמים רבות דרושה גם חולצה אישית שתתאים ללובש או לובשת ויש לה קשר כלשהו לאישיות שלהם.

ככל שהחולצה המודפסת תהיה מקורית יותר, מיוחדת ושונה מאחרות, כך היא תהפוך מעוד פריט לבוש שגרתי לחפץ אישי בעל משמעות רבה שצפוי להישאר בארון זמן רב.

 

שיטות הדפסה על חולצות

כל תחום הדפוס השתנה בעשורים האחרונים מקצה לקצה ובמסגרתו שיטות הוחלפו, מכונות השתכללו וטכניקות עבודה שופרו. מאז החולצות המודפסות הראשונות עברו כמה וכמה תהליכים ששינו את התחום מקצה לקצה וכיום מעמידים בפנינו מוצר לביש איכותי, בצבעים עשירים, ברזולוציה חדה ומדויקת והחשוב מכל – הדפסה שאיננה דוהה או מתקלפת לפרק זמן ארוך במיוחד.

 

הדפסה על חולצות אונליין – שיטת הדפוס

כיום שיטת הדפוס מתמקדת בהדבקה: הגלופה או התמונה הנדרשת להדפסה מוצמדת לחולצה באמצעות מכונת דפוס הפועלת בלחיצה תחת חום גבוה מאוד, כך שההדפס עצמו עובר במלואו ישירות לבד החולצה. סיום פעולתה של מכונת ההדפסה מתבצע תהליך קירור קצר וכעת משחלפו כמה דקות לכל היותר, יש לנו חולצה מודפסת יפה מוכנה ללבישה!

 

יישום על גבי ההדפסה

אפשר למצוא כיום גם אפקטים רבים ליישום על גבי ההדפסה: תוספת נצנצים, צבעים זרחניים, אפקטים המתאימים לכתוביות או לשרטוטים גולמיים, פילטרים מיוחדים המעניקים סוג מסוים של גוון להדפסה עצמה, בחירה בין מבריק או מט והכל ברמת איכות גבוהה יותר מאי פעם, המבטיחה עמידות מושלמת גם לאחר כביסות רבות.

 

 

על איזה סוג בד כדאי להדפיס?

בשנים האחרונות קיים ביקוש הולך וגובר לחולצות מודפסות, כך שהאפשרות קיימת על מגוון רחב מאוד של חולצות עשויות מבדים בסוג ובאיכות משתנה.  מטרת העל של הדפסה על חולצות היא להפוך אותן למזכרת שימושית, מה שכמובן דורש מהבד עמידות טובה ככל האפשר. מה שמביא אותנו לשאלה – מהו בעצם סוג הבד האידיאלי ביותר להדפסה?

 

סוגי בדים קיימים

כאן צריך לומר שיש עשרות סוגי בדים קיימים, כאשר לא כולם מתאימים באמת להדפסה. בדי הכותנה הנפוצים הם כנראה הבחירה המתאימה ביותר, אבל אפשר להדפיס באיכות גבוהה גם על לייקרה, פוליאסטר (רכיב הבד המרכזי חולצות דרייפיט מנדפות זיעה) ואפילו משי. בדים בהתאמה נמוכה מאוד הם פשתן נוטה להתקמט ומחייב גיהוץ בדים סרוגים למיניהם.

במקום שבו מיומנות הדפסה על חולצות גבוהה, יהיה ניתן לקבל תוצאה איכותית מאוד גם על סווטשירטים וג'קטים העשויים מפליז, פלנל או אריג ג'רסי.

 

ההמלצה האישית שלנו

ההמלצה האישית שלנו היא לבחור בבדים שיש בהם אחוז כותנה גבוה, עם עדיפות למאה אחוז כותנה. חולצות הדרייפיט בהחלט מתאימות גם הן להדפסה ותוכלו למצוא אותן אצלנו באתר במגוון דגמים אפשריים. אם אתם בוחרים להדפיס במקום אחר, בקשו לדעת מהו סוג הבד הקיים במקום, משום שבד סינטטי מאוד שאינו עמיד, לא יצליח להשאיר עליו את ההדפסה מתוחה וצמודה לאורך זמן.

ברגע שהדפס מסוים לא "נתפס" כראוי על הבד משום שהסוג שלו נמתח או רגיש מאוד, ההדפסה מתקלף תוך זמן קצר ונאלצו להשליך את החולצה לפח. כמו כן, וידאו שהחולצה מתאימה למידות הגוף כך שלא תיווצר מתיחה מיותרת שתגרום גם לעיוות בהדפסה שנוצרה עליה.

 

תהליך ההזמנה בג'אקו

כדי להזמין מאיתנו אין צורך בהתעסקות מורכבת ומיותרת וכל שתידרשו לעשות הוא לפנות 3 דקות מזמנכם כדי לכתוב לנו בווצאפ. באתר שלנו תוכלו לצפות בכל הדגמים הקיימים (כמובן שאצלנו כל הבדים הם אך ורק כאלה אשר מותאמים ברמה הגבוהה ביותר להדפסה מכל סוג) ולבחור את הדגם הרצוי, הצבע והמידה.

בעמוד של כל חולצה ממתין לכם כפתור ישיר לווצאפ שלנו, השולח את פרטי ההזמנה לנציג של ג'אקו והוא ימשיך מולכם את תהליך ההזמנה. דרך הווצאפ תוכלו לשלוח לנו את התמונה או הכיתוב הרצויים, לקבל דוגמאות ורעיונות שיעזרו לכם לקבל החלטה, להתאים את כמות החולצות הנדרשת וכתובת המשלוח וגם לשאול שאלות נוספות במידה ויש לכם.

ברגע שתהליך ההזמנה הסתיים, אנו דואגים להדפסה מהירה ולזמני אספקה מהירים לכל נקודה שבה אתם נמצאים. זמן האספקה המשוער הוא בין 3-5 ימים, אך ישנם מקרים שבהם זה לוקח מעט יותר.

אם פחות נוח לכם להתכתב איתנו בווצאפ, תוכלו לשלוח הזמנות דרך המייל לכתובת jaco.shirts@gmail.com או לחייג אלינו למספר 077-996-6878. לרשותכם גם עמוד יצירת קשר באתר שדרכו אפשר לכתוב לנו ואנו נחזור אליכם בהקדם.

בכל אחת מהאפשרויות תוכלו לקבל מענה מיידי לכל שאלה ולאחר שתזמינו, נוכל גם לשלוח לכם הדגמה של הדפוס הרצוי על גבי החולצה כך שתוכלו לדעת בוודאות שההזמנה עומדת בכל דרישותיכם.

 

כל האפשרויות המיוחדות של ג'אקו

כבית עסק המתמחה בהדפסה על חולצות, אנו שואפים לספק לכל לקוחותינו מוצרי טקסטיל מנצחים שמשקפים בולטות, דומיננטיות, טעם וסגנון אישי ולא מתפשרים על איכות החולצות או איכות ההדפסה. הדבר הופך אותנו לשחקנים מרכזיים בשוק ההדפסות שלא מתפשרים על התוצאה הסופית ומעדיפים להציע נוחות גדולה ככל האפשר לכל צורך אפשרי.

השירותים המיוחדים שלנו כוללים הדפסה על חולצות מהיום למחר (הזמנות אקספרס) שאפשר להזמין בקלות דרך הווצאפ ולקבל אצלנו במקום תוך 24 שעות ממועד ההזמנה. אפשרות זו מתבצעת בכפוף לתוספת עלות של 15% מגובה התשלום.

 

אפשרות נוספת

אפשרות נוספת היא להזמין הדפס צבעוני לכל חולצה קיימת באתר, הזמנות לבודדים כך שאפשר להזמין אונליין גם חולצה אחת בודדת ועבודה לפי דרגות מחיר כאשר מדובר בהזמנות גדולות של מאות חולצות. כמובן שתוכלו למצוא אצלנו גם גלופות מדהימות המוכנות מראש להדפסה (מה שחוסך מכם לשבור את הראש בנוגע ליצירתה) שניתן להשתמש בהן כהדפסה או כהשראה בלבד.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!