fbpx

הדפסה על חולצה שחורה

עם כל הכבוד לצבעי הקשת ולכל הגוונים שהפכו ל"שחור החדש", הדפסה על חולצה שחורה נחשבת לאחת ההדפסות הכי מבוקשות וטרנדיות מאז ומעולם. הצבע השחור מחמיא ומדגיש בצורה משביעת רצון את קווי המתאר של הגוף. הוא הבחירה המוצלחת למי שמעוניין באפקטים מיוחדים ובולטים כמו כיתוב מנצנץ או הדפסה בצבע זרחני, לחולצות להקות, לאירועים ולמראה האלגנטי.

אם אתם מעוניינים בהדפסה על חולצות שחורות – אנחנו הכתובת! בג'אקו תוכלו להדפיס חולצות שחורות ממגוון סוגים, גזרות, מפתחים ומידות בכל כמות שתרצו – ממאות יחידות ועד הדפסת חולצה בודדת למי שמעוניין בעיצוב אישי וייחודי. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח לנו ווצאפ עם פרטי ההזמנה (כמות, מידות, סוג חולצה), האובייקט או הכיתוב המודפס ואנחנו נמשיך משם.

איש מצביע על חולצה שחורה

הדפסה בולטת בשטח

החולצה השחורה מספקת מצע מצוין להדפסות בהירות או כאלו שנרצה להעניק להן בולטות ייחודית. אותה הבולטות היא הסיבה לכך שעסקים מתחומי ההפקות והאירועים משתמשים בחולצות מוכנות לעובדים בצבע שחור, שעליהן מודפס סמל העסק או כיתוב מעניין שמושך את הלקוח ולפעמים גם ציורים שונים.

בג'אקו אנו משתמשים במדפסות דיגיטליות חדשות המפיקות מהחולצה את הטוב ביותר והופכים אותה ממצע שחור וריק לעולם ומלואו, כך שההדפסה הנוצרת זוכה לעמידות מוגברת, חדות מדהימה, עושר ועומק צבעים ססגוני ומושך את העין.

 

חולצה שחורה, חולצה לבנה

בשוק החולצות המודפסות יש תמיד הפתעות, תוספות, אפקטים חדשים וסיבות טובות להתעניין בחידושים והמגמות שבתחום. קהל הלקוחות נהנה לבחור בחולצה השחורה לא פעם כמתנה לאדם מסוים, כפריט סטיילינג אישי, כפריט קבוצתי אפקטיבי במסגרות עבודה, חינוך או צבא. אבל האם ישנם מקרים שבהם יהיה כדאי לבחור דווקא בצבע הלבן במקום?

בחירת צבע החולצה מתבססת על פרמטרים אפשריים שונים ותלויי מקרה. הנה בדוגמה למשל, הדפסת חולצת סוף שנה לתלמידי כיתה ד' שידוע שישתתפו באותו יום בפעילות מלכלכת תגרום לבחירה בחולצה השחורה, מאחר והלבנה לא מסתדרת היטב עם כתמים שונים. לעומת זאת חולצה כיתתית במעמד קבלת התעודות בסוף השנה תוזמן בצבע לבן הנחשב לחגיגי יותר.

כל עוד מדובר באירוע משמח וחגיגי כמו חתונה, בר מצווה או אפילו חג מסוים שתרצו לשלב בו חולצות בהדפסה, מומלץ לבחור בחולצות לבנות המסמלות ניקיון, טוהר וחגיגיות. אם מדובר באירוע אחר שיש לו רשמיות מסוימת, או שהייתם רוצים להעניק לאדם הלובש את החולצה מראה יותר דומיננטי ומתוחכם, אין ספק שכדאי לבחור בחולצה השחורה.

 

טכניקת ההדפסה לחולצות שחורות ולבנות

אחת מטכניקות ההדפסה הפופולריות ביותר כיום היא הדפסה דיגיטלית. באמצעות ההדפסה הדיגיטלית ניתן להדפיס כל ציור, תמונה או כיתוב על גבי כל חולצה ללא קשר לצבע שלה, כך שאיכות ההדפסה היא זו שתקבל את הבמה ולא צבע החולצה עצמו.

אם בעבר היה נהוג להתמקד רק בדפוס על חולצות לבנות, שחורות או מעולמות הכחול, הרי שהיום אפשר להדפיס גם על המון צבעים מעניינים כמו מנטה, צהוב, ורוד, כתום, חום ועוד. כתוצאה מכך, הבחירה בחולצה שחורה נובע משיקולים אסתטיים בעיקר, מאחר וזהו הצבע שהוחלט כמתאים ביותר לאותו הכיתוב או לאותה התמונה.

הדפוס הדיגיטלי יוצר את ההדפסה על כל חולצה בלחץ חום גבוה, כך שהדיו עובר בהדרגה אל החולצה ומועתק אליה בשלמות. שיטות מוצלחות נוספות להדפסה על חולצות שחורות הן הפלקס, הפלוק ואפילו פלסטיסול. כל אחת מהן תותאם לכם על פי צרכי ההדפסה, מה שתרצו להדפיס וכמובן צבע החולצה הנבחר. אנו בג'אקו נדאג לספק לכם תוצאה מדהימה שתהפוך את החולצה ללהיט.

 

האם חולצות שחורות מתקלפות מהר?

כל חולצה מודפסת היא חולצה המשלבת למעשה בין שני רכיבים נפרדים – הרכיב הראשון הוא סיבי הבד שמהווים את החולצה עצמה, בעוד שהרכיב השני הוא חומרי צבע שונים, שמפיקים את דוגמת ההדפסה הרצויה ומוצמדים בהדבקה ייחודית (בהתאם לטכנולוגיית ההדפסה הנבחרת) ישירות אל סיבי הבד. האם מכאן והלאה עתידה של החולצה הוא רק להתקלף ולהתפורר?

כאן זה כבר תלוי בטכנולוגיית ההדפסה, משום שהדפסות בטכנולוגיות ספציפיות יהיו רגישות פחות או יותר למקרים של קילוף כך שכעבור כמה כביסות החולצה כבר עלולה לאבד מהאפקט שלה. מיד נספר לכם מהן הוראות הכביסה המתאימות לשמירה על החולצה מקילופים, אבל לפני כן נדגיש כי אלו לא החולצות השחורות שנוטות להתקלף מהר באופן מיוחד, אלא טכנולוגיית הדפסה שלא התחשבה בצורך של הלקוח לעמידות, או שלא הקפידה לצייד אותו בהוראות הכביסה הנכונות.

 

איך לכבס חולצה שחורה מודפסת?

כל תהליך כביסה משלב בין חולצה, מים וחומרים כימקליים חזקים הפוגשים זה בזה בדרך של חיכוכים ושפשופים, מה שמביא לכך שהדפסות שאינן איכותיות "נעלמות" מהבגד תוך זמן קצר והדבר בולט הרבה יותר לעין כאשר מדובר בעיוות או קילופים המופיעים על חולצה שחורה.

מהסיבה הזו אין פשרות כשמדובר בשחור. הדפסה זולה תגרום לרגישות מוגברת של החולצה בחשיפה לכל כמות מים וכל כמות חומר ניקוי, כך שגם אם תנסו לכבס את החולצה ידנית היא תחווה בשלב די מוקדם את תהליך הקילוף.

אמנם כיבוס ידני מאט את קצב הקילופים, אבל הדפסה איכותית ממקום אמין תשמור על ההדפס כפליים. כל עוד טכנולוגיית ההדפסה היתה נכונה וברמה גבוהה, החולצה תחזיק מעמד כביסה אחר כביסה, גם ידנית וגם במכונה.

 

הוראות כביסה לחולצות מודפסות

באופן כללי כדאי להתייחס לחולצה השחורה והמודפסת שלכם כשם שמתייחסים לכל פריט לבוש עדין, כדי שלא יתחילו להיווצר סדקים בלתי רצויים. הרי כך או כך, גם בהדפסה איכותית ביותר, היא תמיד תהיה חלק בלתי נפרד מסיבי החולצה.

הדרך הטובה ביותר לכבס כל חולצה מודפסת היא לכוון את טמפרטורת מכונת הכביסה ל-40 מעלות לכל היותר. אם אתם מעדיפים תהליך כביסה עדין יותר ידנית, וודאו שאתם משתמשים באבקת כביסה טובה המתאימה לכיבוס צבעוני ועדין. אם יש לכם כמות רבה של חולצות מודפסות שאתם רוצים לכבס, שווה לקבץ את כולן יחד ולהפעיל במכונת הכביסה תוכנית לבדים עדינים.

כך או כך, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לפנות למקום שבו הדפסתם את החולצה השחורה ולבקש ממנו הוראות כביסה מדויקות. חשוב לוודא שההדפסה מתבצעת במקום מקצועי ואיכותי שלא רק שיוכל להעביר לכם כראוי את הוראות ההדפסה, אלא שמבצע הדפסה איכותית מאוד כך שלא יהיה חשש לשרידות ההדפסה ולחולשה שלה על הבד.

כל עוד מדובר במקום מקצועי, הוא גם יפרט את הוראות הכביסה על פי סוג ההדפסה שנבחרה, סוג הבד שעליו התרחשה ההדפסה, צבע החולצה עצמה וכל פרט אחר שחשוב להזכיר בהתאם להדפסה ותהליך ההדפסה. כל עוד החולצה חשובה לכם ותרצו שהיא תמשיך לשרת אתכם עוד זמן רב, רצוי לדבוק בהוראות הכביסה שקיבלתם.

החולצה הגיעה בסופו של דבר לסוף חייה? פנו אלינו ונשמח להדפיס עבורכם חולצה חדשה כך שלא תרגישו בחסרונה. השירות שלנו מתאים ללקוחות בכל סדרי הגודל וגם לאנשים פרטיים המזמינים חולצה אחת בלבד, כך שתמיד תוכלו לפנות אלינו ונסדר לכם חולצה שחורה אלגנטית ונהדרת עם ההדפסה המדויקת שביקשתם לקבל.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!
דילוג לתוכן