fbpx

הדפסה על ג'קטים

הדפסה על ג'קטים היא לא עניין של מה בכך, ולא עוד משהו שרואים בכל מקום. נכון, יש לא מעט חנויות שמציעות ג'קטים למכירה, ולא חסרות כאלה המציעות שירותי הדפסה – אבל החיבור ביניהם הוא כבר סיפור אחר לגמרי. משהו מקורי, שרק איכות כמו שג'אקו מספקת יכולה להתאים לו.

 

מכל הסיבות שבעולם: מדפיסים

מתי הייתה הפעם הראשונה? כן, כנראה היינו אז בשלים כמו בננה ירוקה ונלהבים כמו תרנגול למראה גרגר חיטה – חולצות מודפסות! הציע מישהו, מהחבר'ה היותר פופולריים בכיתה, וכמו כולם צעקנו "כיפאק היי" והרגשנו גדולים מהחיים.

כל אחד מאיתנו זוכר את הפעם הראשונה בה לבש חולצה מודפסת, בדרך כלל בקו הגבול בין ילד למתבגר. ולא סתם זוכרים אותו כל כך טוב, את הבגד המודפס הראשון שלנו. זה קורה בגלל הייחודיות של בגד מודפס: הוא מטמיע את החוויה, הקבוצתיות, השייכות והשיתוף – עמוק עמוק בתודעה.

מאז, כל אחד לובש עוד המון חולצות מודפסות, כובעים מודפסים ולפעמים קפוצ'ונים מודפסים. וכל פעם כזו היא חוויתית, מגבשת ומרגשת. טיול, חתונה, אימון, משחק. כל חוויה והבגד המודפס שלה.

 

ג'קטים ספיישל למיסטר חורף

גנרל חורף, כך אומרים, לא יודע כישלון מהו. תמיד הוא מנצח בסוף, דוחק את השמש ושוטף את העולם בקור. אז אנחנו אומרים לו ברוך הבא בקול קצת מצונן, ודואגים להצטייד לקראתו. לא טיפוס קל הוא, מיסטר חורף, דורש הכנה וטיפוח לא מעטים.

אנחנו בג'אקו מאמינים, שאם כבר אז כבר. כלומר, אם כבר מצטיידים לחורף, ממלאים את הארונות והמתלים באינספור סווטשירטים קפוצ'ונים ומכנסיים טרמיים, למה לא לדאוג לבגדי חורף מודפסים? ג'קטים זה רעיון מעולה, ג'אקו מאמינה שגם לכם נמאס לראות רחוב מלא בסופטשיילים אפורים. אז הנה: ג'קטים מודפסים, שיעשו טוב בלב ונעים לעין. לא רק את הגוף צריך לחמם.

 

ג'קטים מודפסים – על שום מה?

הדפסה על ג'קטים היא הדבר הנכון בשבילכם אם אתם –

  • מחפשים משהו שיגבש את העובדים
  • נוסעים לטיול (סקי או שופינג) משפחתי בחורף
  • אוהבים שהבגדים שלכם הם לא משהו שרואים על כל ישראלי שלישי
  • מתכננים מסיבת חנוכה שלא תישכח
  • לא מוצאים ג'קט שעושה לכם חשק ללבוש אותו (אולי העולם היום פרוגרסיבי, הג'קטים שלו לא. משהו בפריט הזה נשאר שמרני להחריד)
  • רוצים להתבלט, להיבדל ולהיות מובחנים (במסע ציד בקוטב הצפוני, אבל לא רק)
  • מעצבי אופנה בפוטנציאל (שבטעות עובדים בכלל בהייטק)
  • אוהבים שהמראה שלכם מביע אתכם

 

מה הכי חשוב בג'קטים מודפסים?

ג'קטים הם לא עוד חולצה. אדם ממוצע קונה ז'קט אחד על כל 10 חולצות. וזה שיש מהם פחות אומר שמשקיעים בהם יותר. חשוב לנו ללבוש ג'קטים שהם גם חתיכיים ומחמיאים לנתונים וגם מחממים ועושים תעבודה בקור. בג'קטים שעשויים מפליז, למשל, איכות הייצור משמעותית במיוחד. אם היא ירודה, הג'קט ייהרס מהר מאוד בכביסה.

ואם בג'קטים כך, על אחת כמה וכמה בג'קטים מודפסים! איך אומר הפסוק? "יגעת ומצאת תאמין", מה שיגעת בו אתה רוצה למצוא את עצמך מאמין בו. שיהיה איכותי, שההדפסה תישאר שלמה ואיכותית. בקיצור, איכות.

 

הנה כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב בג'קטים מודפסים:

  • דרגת הבידוד – בד ששומר על טמפרטורת הגוף
  • איכות הבד – בד שלא נהרס בכביסות
  • איכות ההדפסה – הדפסה שמותאמת לבד, צבע נשאר רווי ולא דוהה או מתקלף בכביסות
  • התאמה בין הג'קט וההדפסה: הדפסה צריכה להיראות חלק מהעיצוב הטבעי של הבגד, לכן צריך להקפיד ש-
  1. הצבע יתאים לצבע הג'קט.
  2. גודל ההדפסה ומיקומה יתאימו לגודל הכללי של הג'קט, פרופורציות נכונות.
  3. הסגנון של הההדפסה יתאים לסגנון של הג'קט. יש תכנים וסוגים של סטייל עיצובי שמתאימים לג'קט ג'ינס, ואחרים שמתאימים יותר לג'קט סופטשייל.

 

אם יש לכם את כל התנאים האלה, יש לכם ג'קטים מודפסים מצוינים, שיזרקו קצת צבע על האפרוריות החורפית בעוד חורפים רבים.

 

איך מעצבים את גלופת ההדפסה האולטימטיבית?

שאלה טובה! והתשובה: תלוי מהי מטרת ההדפסה שלכם.

 

בהדפסה לקבוצה

בדרך כלל, כשמדובר בהדפסה לקבוצה המטרות נחלקות לשני סוגים: מטרה אחת היא גיבוש, שייכות, יצירת שיתופי פעולה וקרבת הלבבות.

מטרה שנייה היא הטמעת הערך או האידיאולוגיה של הקבוצה, הגברת המוטיבציה לפעול ולהשיג מטרות קבוצתיות.

בשני המקרים, מטרה נוספת ולא פחות חשובה היא יצירת מובחנות ונבדלות.

איך משיגים את המטרות הללו?

  • ליצירת אווירה נעימה, חברתית ושייכת – השתמשו בקווים עגולים, צבעים בהירים, רכים ולא יומרניים. למשל: ירוק – מסמל רעננות, נעימות, אכפתיות. כתום – מסמל פעילות, חום וקרבה.
  • ליצירת אווירה עוצמתית, הישגית ורוויית אמביציה – השתמשו בקווים ישרים, צבעים נועזים, עוצמתיים וחדים. למשל: שחור הוא סמל של עוצמה וידע, צהוב הוא סמל של חכמה.

 

בהדפסה ליחיד

אם מחפשים ג'קט בעיצוב אישי מקורי וייחודי, לג'קט מודפס אין שום גבולות ושום כללים. ולא נחרוג מהכלל הזה ולא ניתן שום הגבלות, כי אחרת כפרנו בעיקר.

מה שכן, טיפ ששימושי להמון דברים בחיים: כדאי להתייעץ עם מישהו שמבין. יש לכם רעיון? משהו בראש שעוד לא לבש ממש צורה וצבע? תמיד יש את החבר המעצב והאחות הגרפיקאית… בקיצור, להתייעץ. ומה עוד? כדאי ליצור את הגלופות באופן ממוחשב – זה הבדל משמעותי ברמה.

ג'קטים מודפסים הם לא עניין לכל אחד, ולא משהו שאפשר לראות בכל מקום. זה דורש ראש גדול ויציאה מכמה קופסאות, קצת השקעה, טיפה התייעצות – וזה מדהים. ג'קטים לחיים, מודפסים באיכות שיש רק לג'אקו, מעצבים מחדש את ארון הבגדים החורפי ובעיקר את הלוק שלכם.

ג'קטים מודפסים רק אצל ג'אקו.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!
דילוג לתוכן