fbpx

הדפסה על גופיות ב-3 שלבים

ייתכן והדרך שלכם אל חוויה מסעירה באמת, עוברת דרך מכונת הדפוס שלנו. איך אנחנו יודעים זאת? פשוט מפני שכל מי שהזמין אצלינו גופיות מודפסות, חווה ריגוש של ממש כשקיבל את ההזמנה שלו. גופיות עם הדפס הן מוצר מגניב, אטרקטיבי, קליל וכובש, שניתן ללבוש אותו בכל הזדמנות. מתחשק לכם לדעת קצת על גופיות מודפסות? קדימה, השליכו את החולצה המחויטת והעניבה, שבו רגל על רגל בגופייתכם בלבד, והרשו לעצמכם ליהנות מפוסט טוב שיספר לכם איך מתבצעת הדפסה על גופיות ב-3 שלבים, ועוד.

 

מכירים את המשחק: "דקסיט"? אז אל תתביישו לחלום בבקשה

המשחק דקסיט הוא משחק המכיל קלפים מצוירים בסגנון קלפים טיפוליים. הציורים ניתנים לפירוש בכל מיני אופנים, כשההחלטה בידיו של השחקן.

גם לגופיות שלכם אתם יכולים לתת פרשנות אישית לחלוטין, כשתציידו אותן בהדפס שאתם חלמתם עליו והוצאתם אותו לפועל. זה יכול להיות משפט מתוחכם שיודפס על גופיה במסיבת פרידה מחבר, הדפסה על גופיות יכולה גם לשמש אתכם יופי בטיול השנתי, כשאתם יכולים לשדרג אותה עם קריקטורה שתצחיק את כל החבר'ה. חשבו בגדול, אנו בג'אקו מאמינים שאין גבול ליכולת האנושית להמציא ולהתפתח, כך שהגופיות המודפסות שלכם יכולות להיות הפריט המודפס של השנה.

 

קיץ, שמשיה וגופייה

אם אתם מעדיפים לצפות בנחילי נמלים, מאשר להרגיש נחילים של זיעה זורמים לכם מהמצח אל האף, אתם בחברה טובה, 80% מהתושבים באזורים הקרובים לים, יקטרו לכם בקיץ על הלחות המטורפת וההזעה המוגברת – מנת חלקם. עד שתעתיקו את מקום מושבכם לסקנדינביה, עליכם להתמודד בצורה הולמת עם החום הכבד של יולי-אוגוסט.

מאווררת, פתוחה, לא מציקה, חיה ונותנת לחיות – כזאת היא הגופייה, המצילה הראשית בבריכת מי הגוף המטרידה. כאשר אתם לובשים אותה, לא מתקבל על דעתכם, כיצד יכולתם ללבוש פעם חולצת סטן מכופתרת, עם צווארון עומד. פוי! מתחשק לכם לכתוב שיר תודה לגופיה ולהשמיע אותו ברדיו, בשעות החמות.

כאמור, הגופייה היא כ"כ שימושית, איך נהפוך אותה מפריט פשוט, המדורג במקום נחות במלתחה, למלכת הקולקציה שלנו?

 

הדפסה על גופיות או לא להיות

כשאתם קבוצה אחת מלוכדת, אין מי שיכול עליכם. גופיות מודפסות בצורה אחידה לכל חברי הכיתה, קבוצת הכדורגל, או קבוצת הריצה, תהפוך אתכם למגובשים מאי פעם, כשידכם על העליונה בכל מה שקשור בחוזק, הצלחה וניצחון. תחושת השייכות שנוצרת כתוצאה מלבישת גופיות זהות עם תמונה מסמלת, או לוגו ייחודי, היא נעימה ושוויונית. פתאום כולם לבושים אותו דבר, מעמדות זה פסה, כבוד לכל אחד זה אין.

לבישת גופיות בהדפס ובצבע זהים, היא פרקטית במיוחד, ומאפשרת למצוא את חברי הקבוצה בקלות. לא תצטרכו שחבר הקבוצה יפנה אליכם את פניו, כדי שתדעו שהוא משלכם.

 

גופיות מהסרטים

רוצים להנציח דמות אהובה מסרט מוכר על גופיה משלכם? זה כ"כ פשוט! שלחו לנו תמונה של הידוען הנערץ שלכם, ואנחנו נדאג שהוא יככב עליכם בצורה הטובה ביותר. דרדסים? הארי פוטר? הנסיכה סופיה? כל דמות אפשרית. הגופייה שלכם הולכת להיות פריט לבוש מהאגדות. אגב, אם אתם נועזים, ויש לכם תוכנת גרפיקה פשוטה, תוכלו לחתוך תמונה שלכם ולצרף אותה לתמונה של סלב מוערך. מה דעתכם על סלפי עם ראש הממשלה? מכונת הדפוס שלנו סופגת הכול.

 

הדפסה על גופיות ב-3 שלבים – איך עושים זאת?

אוקיי, השתכנעתם שגופיות הן המוצר האולטימטיבי עבורכם, וגופיות מודפסות על אחת כמה וכמה. מה נדרש מכם לעשות כדי שתוכלו ללבוש גופיה בעיצוב אישי כמה שיותר מהר?

פרטנו עבורכם את תהליך ההדפסה על גופיות ל-3 שלבים פשוטים, מוזמנים לגלות איך ניתן להזמין בג'אקו אונליין, ולקבל מוצר מושלם באמת.

 

שלב 1: בוחרים גופיה שמתאימה לצרכים שלכם

היכנסו לאתר של ג'אקו ובחרו לכם גופיה במידה הרצויה. חשבו מה הצבע שישרת אתכם הכי טוב, זכרו שלכל צבע יש משמעות, אם אתם מעוניינים לייעד את הגופייה לפעילות אנרגטית, בחרו בצבעים חמים כמו אדום או כתום, משהו בתכונות שלהם מעורר אותנו לפעולה. במידה והגופיות מיועדות לאירוע כלשהו, כדאי לברר אלו צבעים הולכים לשלוט בעיצוב המקום ועריכת השולחן. אם החלטתם שאת מסיבת השחרור מהצבא אתם מתכוונים לחגוג בירוק זית, מומלץ לכם לבחור בגופייה בגוון הזה. שימו לב שהגופיות של ג'אקו הן של חברת "בוקס" ולכן איכותיות מאוד ונעימות למגע. הגופיות עשויות 100% כותנה, ולכן הו סופגות זיעה מעולות. הגזרה שלהם מצוינת כך שהן לא צמודות מידי, אבל יושבות מאוד יפה על הגוף.

 

שלב 2: מצרפים את קובץ העיצוב הרצוי ומזמינים את הגופייה בוואצאפ

תוכלו לבצע את ההזמנה של הגופיות מול נציג הלקוחות בוואצאפ, או בהזמנה טלפונית: 077-996-6878, אחרי שהקלקתם על ההגדרות של הגופייה הנבחרת עבורכם, אתם יוצרים איתנו קשר ושולחים לנו את העיצוב הרצוי כקובץ pdf, תוכלו לצפות בהדמיה של כיצד החולצה נראית עם ההדפס העתידי, רק לאחר שאתם מאשרים את ההזמנה, אנחנו יוצאים לדרך. אתם את שלכם סיימתם, השאר עלינו.

 

שלב 3: אנחנו מדפיסים כמו שרק ג'אקו יכולים להדפיס

בעזרת טכנולוגיות דפוס מתקדמות, אנחנו מעבירים את התוכן שלכם לחולצה בהטבעה חזקה, הנוצרת מכוח חום רב ועוצמת מכבש חזקה. את התוצאה המושלמת אתם באים לאסוף, או מקבלים עד הבית לפי רצונכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!