fbpx

הדפסה על בגדים

הדפסה על בגדים מאז ומתמיד זכתה להיות שירות מבוקש שמתאים למגוון עצום של מטרות. אצלנו בג'אקו תוכלו להדפיס על מבחר פריטי לבוש וליהנות מביגוד מושך, איכותי, יפה ומלא סגנון. השירות שלנו מהיר ואיכות ההדפסה ללא דופי, כך שתקבלו תוצאה איכותית לכל מטרה וללא קשר לבגד שעליו בחרתם להדפיס.

 

מה כוללת הדפסה על בגדים?

למרות שכולנו שבויים בתרבות האינסטנט, מתנהגים באופן דומה וצורכים את אותם המוצרים, כל אחד מאיתנו מעוניין להבליט את הייחודיות שלו, לספק עניין, מקוריות, חידוש והשראה ומה נפלא יותר מלעשות זאת על גבי הבגדים שאנחנו לובשים?

הדפסה על בגדים מציעה "שידוך" טוב בין פריטי לבוש שאתם מעוניינים ללבוש ובין תמונות, כיתובים או סמלים שהייתם רוצים שיופיעו עליהם. זוהי הזדמנות פז לרכוש בעלות נוחה פריטי לבוש פרי עטכם, שמתאימים בדיוק למה שחיפשתם ולא מתפשרים בדרך על הסגנון, המראה או הגזרה. ההדפסות הללו נותרות עמידות לאורך זמן רב ובעשרות כביסות, כך שתוכלו ליהנות מהן שוב ושוב ולהפיק תועלת מהייחודיות או הסגנון האישיים שלכם.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שאנו משתמשים בה, תוכלו להזמין אצלנו בגדים מגניבים, ייחודיים ומובחרים בכל כמות רצויה – ממאות חולצות מודפסות ועד הדפסה על כובע אחד בודד לסטייליסט שהעז. כל הדפסה שתבחרו תתקבל בצורה חדה ועשירה על גווניה המלאים ותישמר לאורך זמן ללא דהייה, קילופים או ניתוק של ההדפסה מהפריט.

 

זמנים מתאימים להדפסה על בגדים

אנחנו הישראלים תמיד מחפשים סיבות למסיבות ולכן חלק מהסיבות הללו שווה לאזכר על גבי חולצות, גופיות, ג'קטים, כובעים או אפילו תיקים ולהפוך אותם לחלק בלתי נפרד מהאירוע. זו יכולה להיות החתונה של החברים הטובים או מסיבת הרווקים/ רווקות שלהם, מסיבת יום ההולדת המושקעת שארגנתם ליום ההולדת העגול של סבתא או חתונת הכסף המרגשת של ההורים.

 

עניבה מודפסת לכל הצוות?

בגד מודפס יכול להיות גם מסמר הערב באירוע חברה גדול ומרשים. האם חשבתם פעם על עניבה מודפסת שתתאים לכל הצוות? כמובן שאפשר לשמור על האנרגיות הטובות גם בהשקות, אירועי צוותים, כנסים מיוחדים, הרצאות, סדנאות ומה לא.

 

אחדות והזדהות

אחת הסיבות הפופולריות ביותר להזמנת הדפסה על בגדים שונים היא חוויה קבוצתית כלשהי. בהקשר הזה, סביר להניח ששיאני ההדפסות הם מחלקות צבאיות ומסיימי מסלול או קורס, קייטנות ילדים ותנועות נוער, בתי ספר, תיכונים, אקדמיה וכיוצ"ב. אצלנו תוכלו למצוא מבחר בגדים בשפע גזרות, מידות וצבעים וליהנות מביגוד איכותי ביותר ועליו הדפסים שנוצרו בטכנולוגיות מתקדמות בלבד.

העבודה שלנו נערכת בשוטף גם מול עסקים וארגונים או קבוצות גדולות וגם מול אנשים פרטיים שמעוניינים בפריטי לבוש אישיים לעצמם בלבד. אנו מקפידים להשתמש בחומרי הגלם והטכנולוגיות המובחרות ביותר בשוק ודואגים להדפסה בולטת, יפה, הולמת את המטרה ואיכותית ללא פשרות.

 

 

הדפסה על כובעים

כובע יכול פשוטו כמשמעו לסובב את כל הראשים בסביבה. מדובר בפריט פופולרי, אהוב ולאור האקלים הישראלי החם גם חיוני מאוד, כך שתוכלו להקנות לו אופי או מסרים יעילים ולמקסם את הימצאותו על הראשים של עשרות ואפילו מאות אנשים במקביל.

 

השימוש בכובעים הוא כמעט אינסופי

חלוקת כובעים ממותגים בכנסים ואירועי קד"מ, חלוקת כובעים ללקוחות או מבקרים ומשתתפים, מתן כובע עם הדפס מדליק כתמריץ לעובדים בימי גיבוש, כובעים לקייטנה או לטיול השנתי שמהווים מזכרת אבל גם מגנים בצורה נאותה על הילדים ועוד.

מבחר הכובעים בשוק הוא עצום, כאשר הפופולריים ביותר להדפסה הם כובעי השמש (קסקט). מלבדם קיימת עוד כמות אדירה של כובעים שאפשר להדפיס עליהם כמו כובעי צמר חורפיים ומדליקים, כובעי ים, כובעי טמבל, כובעי קש ועוד המון!

 

יצירת הרמוניה בעזרת סוג הכובע

המטרה היא ליצור הרמוניה בין סוג הכובע לעונה ובין העונה לאירוע: כובעי צמר ליום הגיבוש של העובדים בחורף, כובעי קסקט לטיול של התנועה בפסח, כובעי קש למסיבת הרווקות הקיצית בבריכה וכן הלאה. עליכם לזכור שכובע משפיע על דעת הקהל מעצם חבישתו ומספק עוצמה, יצבות ומיתוג מצוינים ללא מאמץ. וודאו שאתם בוחרים לו את ההדפסה המתאימה ביותר.

 

הדפסה על תיקים

השימוש בתיקים לא נח אף פעם וכיום בתעשיית התיקים קיימים מאות ואולי גם אלפי סוגי תיקים, כולם בגדלים שונים, מחומרים אחרים, עם או בלי רצועה, עם תיק תק או ריצ'רץ' ועוד אינסוף משתנים. בהקשר הזה, הדפסה על תיקים תהפוך את התיק מפריט שימושי לחפץ ממותג או מזכרת. חברות רבות בוחרות להעניק תיקים כאלו לעובדים או לקוחות במתנה ובכך להציע מוצר קד"מ מתוחכם שהיקף השימוש בו גדול במיוחד.

את ההדפסה על התיק חשוב להביע במקומות בולטים ככל האפשר, כמו מרכז התיק, הכיסים שלו או אם תרצו גם הרצועות. חשוב לבצע את ההדפסה במקום שיודע כיצד לעבוד עם תיקים ממגוון סוגים כדי למקם כראוי את ההדפסה גם ברמת הגודל וביחס לסוג התיק ולקבל תוצאה מרשימה.

קיימות מספר שיטות הדפסה על תיקים, אך השתיים הנפוצות ביותר הן הדפס משי או שימוש בגלופה מצוירת. כל אחת מהשיטות תפיק תוצאה איכותית מאוד ותיבחר על סמך סוג התיק והמראה הרצוי לו.

 

הדפסה על בגדים לתינוקות

 

בגדי גוף מודפסים לתינוקות

אין דבר מתוק ומרגש יותר מתינוקות שלובשים בגדים מקסימים ומתוקים שהוכנו עבורם במיוחד. בגדי גוף מודפסים לתינוק יכולים להפוך למתנה יפה ומרגשת שפונה להורים הטריים ומאפשרת לקטנטנים עצמם להתחדש בפריטי לבוש יפים ומקסימים.

בהדפסה על בגדי תינוקות חשוב להתייחס למספר שיקולים שלא קיימים בבחירת בגדים למבוגרים ובראש ובראשונה הרכב הבד. בגדי תינוקות מגיעים במספר רב של חומרים אפשריים, אך אלו שתדפיסו עליהם אמורים להיות מחומרים נושמים, נעימים ושלא מביאים לגירוי לעור העדין של התינוק. מסיבה זו, אצלנו תוכלו למצוא בגדי תינוקות 100% כותנה בלבד.

 

חשיבות סוג הבד

בנוסף לסוג הבד וחשיבותו, עדיף להשתמש תמיד גם בתצורה חלקה ככל האפשר וחפה ממרקמים מחוספסים או ריצ'רצ'ים מסוכנים. בגד הגוף אמור להגיע עם מפתח צוואר נוח ולא חונק מידי וכן עם מעט ריפיון ברגליים למקרה שתרצו לגרוב לתינוק גרביים מתחת לבגד הגוף.

בצד העיצובי מצפה לכם בהקשר הזה חגיגה גדולה ושופעת, שתאפשר ביטוי עצמי בבחירת המלתחה האישית של התינוק תוך בחירה בצבעים מגוונים ובהדפסים ככל העולה על דעתכם. זו יכולה להיות הדפסה מצחיקה ומשעשעת שמתאימה לצופה המבוגר, משפטים שונים, ציורים, אובייקטים מדליקים או כל רעיון אחר שתבחרו ליישם.

 

ומה עוד תמצאו אצלנו?

בג'אקו תוכלו למצוא מגוון עצום של בגדים להדפסה – החל מחולצות טי שירט בצבעים ומפתחי צוואר שונים וכלה בגופיות דרייפיט איכותיות לספורטאים והמטיילים שביניכם. הביגוד שלנו מתאים הן לעונת הקיץ והן לעונת החורף, כך שתוכלו למצוא אצלנו גופיות חורף עם שרוולים ארוכים, ג'קטים וסווטשרטים מדליקים וגם גופיות וחולצות דקות ונושמות במיוחד לקיץ, הכל במידות ובצבעים ללא הגבלה.

את ההדפסה נוכל ליישם על פי בחירתכם ולשלוח אליכם דוגמה מקדימה של הפריט לפני שתאשרו לנו להדפיס אותו. אם אתם תקועים בבחירה, נשמח להושיט יד ולהראות לכם דוגמאות והשראה ממאגר הדוגמאות העצום שלנו שאולי תמצאו בו בדיוק את מה שחיפשתם. נשמח לעניין אתכם ברעיונות, אפקטים שונים, להציע הצעות ולשאול שאלות התאמה עד להדפסת הבגדים על פי רצונכם וטעמכם. צרו קשר ונשמח לשוחח איתכם בכל שלב.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!