fbpx

הדפסה ישירה על חולצות

מעוניינים להפוך סתם חולצה לפריט מרהיב ביופיו? תוכלו לעשות זאת ואפילו בקלות. כל מה שאתם צריכים כדי לשמח את המלתחה שלכם בחולצה חדשה ומרגשת, הוא להתקשר אלינו לג'אקו ולהזמין לכם חולצה מהחלומות. אנחנו מנוסים יותר מכל בהדפסה ישירה על חולצות, ועושים זאת אינסוף פעמים לאינספור מטרות, כך שאם אתם מעוניינים לשדרג את האירוע שלכם עם חולצה מודפסת לכל החבר'ה, הגעתם למקום הנכון.

 

הדפסה ישירה על חולצות – לא מה שחשבתם!

אם הידיעות שלכם בעניין חולצות מודפסות מסתכמות בטי-שירט פשוט עם כיתוב עממי בצבעי השחור-לבן, אנחנו כאן בג'אקו כדי לפתוח לכם את הראש ולספר לכם על עולם מופלא של הדפסה ישירה על חולצות.

במה דברים אמורים? ג'אקו מנגישה לכם אינספור וריאציות של הדפסה כדי למקסם לכם את חוויית השימוש בחולצה עם הדפסה, ולהעצים את המסר אותו אתם מעוניינים להעביר. מי אמר שהדפסה ישירה על חולצות היא נושא משעמם? בואו להכיר יחד איתנו את כל טכניקות ההדפסה הטרנדיות ביותר:

 

חולצה זוהרת ומנצנצת

הכירו את האפשרות הלקוחה מתוך עולם האגדות. אצלינו בג'אקו ישנה פיית קסם שהופכת כל חולצה למלאת זוהר ואבק כוכבים. אפקט גליטר הוא אפקט המעניק לתמונה או לכיתוב שלכם ברק ונצנץ ונעשה בטכנולוגיות מתקדמות. לא רק הדמויות בסרטים מהפנטות ואפופות נצנוצים, עכשיו גם אתם.

 

הדפסה ישירה על חולצות בטכנולוגיית discharge

כך תוכלו ליהנות מהדפס כהה בצבעים עמוקים גם על חולצה כהה. אופציה זו מאפשרת שמירה על ריכוז הצבע, כך שלא תהיה השפעה שלילית של צבע החולצה. מעוניינים בתמונה היסטרית של הכלב השחור שלכם על חולצה כהה במיוחד? אין בעיה, בג'אקו גם זה אפשרי.

 

חולצה זוהרת בחושך

מה יותר אטרקטיבי מפעילות חברתית בשטח מואפל, בליווי חולצות זוהרות בחשיכה? אנחנו בג'אקו מציעים לכם חולצות מודפסות שמאירות גם בלילה, ומעבירות את המסר שלכם בכל שעה ביממה.

 

חולצה בהדפסה מטאלית

הכיתוב שלכם, עכשיו בהדפס מבריק ובולט בגוון נחושתי. תוכלו ליהנות מהסגנון הטרנדי שהופך חולצה פשוטה לברת מזל כמרשימה מאוד. מחפשים חולצה יפה באמת? לכו על זה!

 

חולצה עם הדפס אלומיניום

נקרא גם foil, ובהחלט נותן ברק עשיר לחולצה. ההדפסה יוצאת במראה כסוף עשיר, כך שאם רציתם שיקראו את הכיתוב שעל החולצה שלכם, מהדפסת אלומיניום אף אחד לא יוכל להתעלם.

 

חולצה עם הדפס במראה מיושן

מי היה מאמין שחולצה עם כיתוב סדוק, שפעם הייתה נזרקת אחר כבוד לפח האשפה מתוך רחמים וחלוקת כבוד אחרון, תהפוך היום ללהיט ומוצר לכתחילה? האופנה מחוללת שמות: מאהיבה עלינו ג'ינסים קרועים כאחרוני הקבצנים, וחולצות עם מראה מלוכלך. תוכלו גם אתם לבחור בחולצה מודפסת בסגנון משופשף בטכניקת קראק, המוצר שמתקבל הוא מפתיע ביותר, ומיועד בהחלט לנועזים שבינכם.

 

חולצה בהדפס עם מרקם קטיפתי

הוא יוצר מראה נעים לחולצה, ודורש איזה ליטוף קטן מפעם לפעם, אפקט הפלוק – הדפסה במרקם רך מאוד. איך מתמצתים את כל זה בשתי מילים? כיף ללטף!

 

איך אנחנו מדפיסים על חולצות?

העולם מתפתח, ועם בואם של ההיי-רובוטים, מכונות הקפה השונות והבית החכם, רבו גם טכניקות ההדפסה הישירה על חולצות הרווחות בשוק. מעוניינים ללמוד על כמה מהן? אל תדאגו, נעשה את זה קצר…

 

ההדפסה הרווחת ביותר

הדפסה דיגיטלית היא סוג הדפסה חדשני במיוחד העושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. אנו מזינים את קובץ העיצוב בתוכנה ייעודית, התוכנה מתרגמת את הקובץ לכדי הטבעה מכנית, והעיצוב מועבר לחולצה בטמפרטורה גבוהה מאוד.

 

ההדפסה מהעידן של סבא

זוהי הדפסה מיושנת אמנם, אבל איכותית בהחלט, ועושים בה עדיין שימוש. היא משתמשת בשיטת הגלופה, כלומר, אנחנו מניחים רשת צפופה על החולצה וכך מטביעים את העיצוב הרצוי. אגב, הדפסה זו נקראת גם הדפסת משי.

 

הדפסה ברזולוציה מזערית

איך אתם חושבים ניתן להדפיס אותיות קטנטנות על חולצה? כאן אנו משתמשים בחומר מיוחד בשם "פלקס", חומר זה הינו לוכד צבעים מעולה, ומאפשר הדפסה ישירה על חולצות.

 

אם תרצו אין זו אגדה!

כאשר אנחנו מדברים על הדפסה ישירה על חולצות של ג'אקו, אנחנו מתכוונים שכל הדפסה אפשרית, בדגש על כל הדפסה. תוכלו לבחור כל תמונה שמתחשקת לכם, כל כיתוב שעולה בדעתכם וכל לוגו שעיצבתם, ולהדפיס אותם לכדי חולצה חיה, נושמת ובועטת.

אם אתם מתקשים למצוא לכם תמונה כלבבכם, תוכלו להיעזר במאגרי תמונות קיימות, הם מעוררי השראה, ומסתבר שאחת מתוך אינספור תמונות תצוד את עיניכם ותתאהבו בה. יש באפשרותכם לעצב לכם גרפיקה אישית באחת מתוכנות העיצוב המהירות, ולהתהדר בחולצה שעיצבתם לבד. אם אתם מחפשים משפט טוב כדי שחולצה תדבר אותו, תוכלו להיכנס לויקיציטוט, ולשלות לכם פנינה מים הציטוטים הקיימים שם.

גם את מיקום ההדפס אתם מוזמנים לבחור: מאחור? מקדימה? על השרוול? הכול אפשרי! היעזרו באופציית ההדמיה באתר שלנו, והכינו לכם חולצה נדירה ובלתי בנאלית. זה הזמן שלכם להפוך רעיון תיאורטי לחולצה סופר מציאותית, מדליקה ושוברת מוסכמות. הדפסת חולצות בעיצוב אישי שכל אחד יכול לעשות !

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!