fbpx

איפה עושים הדפסה על חולצות בעיצוב אישי

אם אתם מחפשים להפוך את האירוע שלכם ל"וואו", בעזרת חולצות עם הדפס מגניב, או שאתם מתכננים מתנת יומולדת מקורית של חולצה מעוצבת, אתם בטח שואלים את עצמכם איפה עושים הדפסה על חולצות בעיצוב אישי? שמחים לבשר לכם, שאתם במקום הנכון! אם רצתם עד לפה ואתם מתנשמים, הסדירו את הנשימה, כי אנחנו עומדים לסדר לכם את הראש בכל עניין החולצות המודפסות ואיך עושים אותן.

 

למה חולצה מודפסת בעיצוב אישי דווקא?

מה רע בחולצות הנחמדות הגודשות את החנויות למיליונים, ומציעות אינסוף הדפסים? טוב, אם אתם אוהבים להיות נדושים, ולא לבלוט בשום דרך, החולצות האלו יספקו אתכם באמת, אולם אם יש בכם חלק ששואף להיות ייחודי ומגניב, חדשני ומלא תחכום, נועז ומעוצב כמו שצריך – מקומכם איתנו, בעולם החולצות המודפסות.

זו יכולה להיות גחמה שלכם, בה אתם מתמלאים תשוקה לבגד בסגנון הבלעדי שלכם, או שברצונכם ללבוש חולצה עם הדפס של כוכב הזמר האהוב עליכם. ייתכן ואתם עומדים לצאת בזמן הקרוב לטיול כיתתי מגבש, וחולצה עם משפט שיתן בראש לכל שאר הקבוצות, זה הפתרון האולטימטיבי עבורכם לחווייה מנצחת. כך או כך, חולצות הנמכרות בשוק האופנה, לא יכולות לעשות לכם את העבודה, במקרה זה אתם זקוקים לחולצות בעיצוב אישי. איפה תעשו הדפסה על חולצות בעיצוב אישי?

 

מי לא יודע איפה עושים הדפסה על חולצות בעיצוב אישי? בג'אקו כמובן!

הסיפור מאחורי החולצות המודפסות:

את חברת ג'אקו הקימו שני חבר'ה מוכשרים, אחים בדם. קוראים להם בארי וסיני שפירא. למה הם החליטו לפתוח מפעל להדפסה על חולצות בעיצוב אישי?זה התחיל כשהם פתחו את ארון הבגדים שלהם ומצאו עשרות חולצות מודפסות.

הם בקושי זוכרים מה סיפורה של כל חולצה ואיך היא הגיעה לידם, הם למדו בפנימיה, הספיקו לעשות צבא, והשתתפו באירועי ספורט רבים, כך שמאגר החולצות שלהם באמת היה עשיר. מה שהם הבחינו בו, היה הטיב הגרוע של החולצות המודפסות, רובן התקלפו לאחר שימושים ספורים, ההדפסים דהו, וגם סגנון ההדפסה היה אחיד ולא מגוון.

בתור הטיפוסים האחראיים בחבורה, הם תמיד לקחו על עצמם את החלק של הזמנת החולצות, כך שיצא להם לפגוש בנותני שירות הדפסה חמוצי פנים, טעויות דפוס הנובעות מרשלנות, ורמת הדפסה כללית ירודה. הם רצו לחולל מהפכה של ממש בנושא הדפסה על חולצות בעיצוב אישי.

 

לא נתנו להם צ'אנס

הם הלכו להתייעץ עם מומחים בתחום, שניסו להבהיר להם שהמשימה הזו היא בלתי אפשרית לשני ילדים בני עשרים שעוד לא סיימו צבא. אבל הם התעקשו, והתחילו בקטן, מזמינים חבילת מכונות זולה, ומחכים לראות איך זה ילך.

 

הם לא פראיירים!

תוך זמן קצר הדברים צברו תאוצה, ושני האחים העתיקו את מושבם מעליית גג קטנטונת, לאזור התעשיה בכפר עציון ואח"כ למפעל של 500 מ"ר. שם מיוצרות המוני חולצות מדי יום, עם הדפסים בכל הסגנונות. לצוות שלהם הצטרפו גרפיקאיות מהשורה הראשונה, והעסק הפך תהליך של מיתוג מקצועי.

 

תכלס, למה ג'אקו?

בארי וסיני מאמינים באיכות ללא פשרות ובשירות לקוחות שעושה טוב על הלב. המפעל שלהם מונע מכוח הטכנולוגיות המובילות בתחום ההדפסה על חולצות. תראו, בסופו של דבר המקצועיות עושה את זה. כל חולצה מודפסת של ג'אקו – זו יצירת אומנות.

 

איך יוצרים עיצוב אישי לחולצות מודפסות?

חפשו רעיון

חשבו איזה מסר תרצו שהחולצה שלכם תעביר בראש חוצות, אמירה פטריוטית? קריקטורה מבדחת? גבריות קשוחה? עכשיו נסו להעביר את התוכן שלכם לאמצעים ויזואלים, תוכלו לחפש בגוגל ולמצוא אינסוף משפטי השראה, בדיחות ותמונות המתאימים לכל סיטואציה.

רוצים דוגמה? רון ייגע את מוחו כיצד יוכל לשמח את אשתו לה הוא נשוי כבר 15 שנים, ביום הנישואין הבא. הוא רצה שרגשות הלב החזקים שלו יתורגמו לכדי חפץ ממשי. לבסוף הוא החליט להדפיס לה חולצת פיג'מה עם כיתוב ממצה: "אהבת אמת היא כשאינך מצליח להירדם, כי המציאות טובה מהחלום".

אורי קיבל מתנה מחבר קרוב באמת, חולצה מודפסת בעיצוב אישי עם המילים: "חבר טוב הוא זה שאתה מעז להיות לידו מי שאתה באמת".

משפט חכם ומבטא בשילוב תמונה מתאימה או ציור מתוק, יכולים לרגש ולחמם את הלב עד אינסוף.

 

עיצוב אישי לא רק למקצוענים

תוכלו לעצב לכם גרפיקה מהחלומות בעזרת אחת מתוכנות העיצוב הפשוטות, שלבו אלמנטים מאתרים חינמיים של עיצוב, והרי לכם חולצה שאין כמוה בעולם. חפשו לכם תמונות לשאוב מהן השראה, ועיצובים נוספים שאנשים השתמשו בהן, באתר של ג'אקו תחת המילים "גלופות לדוגמה" תמצאו שפע של של עיצובים שהדפסנו, אולי הם יציתו לכם את הדמיון.

אם אתם מעדיפים להשאיר את נושא העיצוב למומחה, תוכלו להיעזר בשירות הגרפיקאיות שלנו. תמורת 100 ש"ח בלבד אתם מקבלים עיצוב ייחודי בקונספט אותו אתם הגיתם. תוכלו לשלוח את העיצוב לשינוי עד 3 פעמים.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!
דילוג לתוכן