fbpx

חולצות סוף מסלול

הדפסות על חולצות סוף מסלול

סוף המסלול הוא המועד המיוחל שאליו נושא עיניים כל חייל עוד מתחילת הטירונות, וגם אם קצת קשה להאמין אחרי כך וכך חודשים מגיעים לסיום תקופת ההכשרה. זו בהחלט סיבה להתגאות וקצת להשוויץ וגם הזמן הנכון להזמין חולצות סוף מסלול, שהפכו זה מכבר לפריט לבוש בסיסי ומקובל. אנחנו בג'אקו הדפסה על חולצות מכירים טוב מאוד ומקרוב את עניין החולצות והביגוד לחיילים בכלל, ואת חולצות סוף המסלול בפרט. נשמח לשמוע בדיוק מה יש לכם בראש לגבי ההדפסה וגם נוכל לבצע אותה במהירות, לשלוח לכל בסיס ובכל מועד מבוקש.

 

מה העניין של חולצות סוף מסלול?

קשה לדעת מתי העניין התחיל להשתרש, אבל גם אם תשאלו חיילים שהשתחררו מקבע לפני עשרים שנה הם יספרו לכם שחולצות סוף המסלול היו פופולאריות כבר אז. למעשה, כאשר מדברים על חולצות סוף מסלול מתכוונים לקשת רחבה של פריטי לבוש אפשריים. בדרך כלל נהוג לבצע את ההדפסה על חולצות טי שירט או על קפוצ'ונים, אבל יש עוד המון אפשרויות כמו חולצות דרייפיט קצרות וארוכות, סופטשלים וכדומה. ובאשר להדפסה עצמה, כאן השמיים הם הגבול. יש פלוגות, מחלקות וצוותים שמקפידים יותר על צניעות ורשמיות ונוהגים להדפיס את סמל היחידה, שם המחלקה או היחידה, מחזור הגיוס ואולי גם את הביטוי "סוף מסלול". לעומת זאת, ביחידות רבות אחרות נוהגים לנצל את ההזדמנות על מנת להדפיס על החולצות סיסמאות, ציורים, תמונות, קריקטורות, משפטים הומוריסטיים מהווי המחלקה וכדומה. כאשר תפנו אלינו לצורך הדפסה על חולצות סוף מסלול, נציג בפניכם מגוון אפשרויות, נעזור לכם לבחור ונמצא את המחיר שמתאים לכם.

 

באמת, כמה זה עולה?

אז אם כבר דיברנו על המחיר, חשוב שתדעו שיש לנו מחירים ממש מעולים בשביל חיילים ותמיד נשמח לבוא לקראתכם כמה שנוכל. דרך אגב, מי שמצטרף למועדון הלקוחות שלנו וצובר נקודות יכול להרוויח מזה, ומעבר לכך – בהזמנות גדולות יש הנחות משמעותיות. ואם זה לא מספיק, בכל הזמנה של מאה פריטים ומעלה אתם מקבלים שלוש מאות פצ'ים במתנה מאיתנו. כאמור, אפשר לקבל את החולצות לכל בסיס בארץ, ואפילו אפשר לבצע את ההזמנה מהווטסאפ בלי צורך למצוא סורק או ציוד טכנולוגי שחסר בבסיס או בשטח.

 

להדפסה על חולצות סוף מסלול ולקבלת מידע נוסף, התקשרו אלינו כעת בטלפון 050-5853377.

מה היה לנו עד עכשיו?
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!