fbpx

הדפסה על חולצות ספורט

מחפשים הדפסה על חולצות ספורט לנבחרת? לקבוצת הריצה? ליחידה מהצבא? בג'אקו תמצאו את כל גזרות הספורט הכי איכותיות ובהדפסה מתקדמת שתבטיח לכם תוצאה יפה, עשירה ועמידה כך שהחולצה תיראה פשוט נפלא! שירותי ההדפסה שלנו מתאימים לספורטאים, מתאמנים חובבים, קבוצות נוער וילדים וגם מזמינים חולצה בודדת שרוצים להתחדש בביגוד יפה ואיכותי בעיצוב אישי.

איש ואישה עם חולצת דרייפיט צהובה נהנים מול המצלמה

למה דווקא חולצות ספורט?

בעשור האחרון כולנו עדים להתפתחות אופנת הספורט. מה שבעבר אפיין רק את מותגי העל הבינלאומיים, כיום הופך לאופנה שנפוצה בכל ארון ומתאים לא רק למטרות ספורטיביות אלא גם אלו האופנתיות שמשתלבות מצוין עם הסניקרס והלוק הקז'ואלי. הישראלים אוהבים ומעריכים את תחום הכושר הגופני ונהנים להשתלב בו, מה שמצריך גם הדפסה איכותית על חולצות ספורט שתלווה את כל הצרכים האישיים של המתאמנים.

 

אילו סוגי חולצות ספורט קיימים?

בגדי הספורט עברו שינויים מרחיקי לכת מאז הופעתם לפני כמה עשורים ועד היום. גופיות הספורט החליפו את בגדי הגוף, חולצות הדרייפיט מילאו את המדפים וחולצות הטי האווריריות והקלילות הפכו למוצר ההדפסות המועדף על כל ארגון, תנועת נוער ויחידה צבאית. אם אתם רוצים למצות עד הקצה את מהות הספורט או תחום הכושר שאתם משתייכים אליו, תהיו חייבים לפחות חולצה מודפסת אחת בארון הבגדים.

בחירת חולצת הספורט המנצחת להדפסה היא נגזרת של עיצוב, גזרה ובחירת החומר המתאים. לדוגמה, חולצה מודפסת שתתאים לקבוצת הריצה לא בהכרח תתאים לחבר'ה מסוף קורס הפילאטיס. כמו כן, צריך לזכור שהחולצה מספקת מזכרת טובה אבל גם מהווה מתנה פרקטית שצריכה לאפשר אימונים ולתמוך בטווח התנועה המקסימלי של הגוף.

מסיבה זו, כל חולצה שמגבילה את התנועה, נמתחת יתר על המידה ואף מאבדת מצורתה כתוצאה משינויי טמפרטורה או כביסות מרובות פשוט לא באה בחשבון. כמובן שאצלנו בג'אקו תמצאו רק את החולצות האיכותיות ביותר להדפסה, הנמכרות ממילא בחנויות הספורט השונות ומציעות תנאי אימון אופטימליים בכל רגע נתון.

 

בחירת חולצה מתאימה להדפסה

בחירה בחולצה מודפסת שאפשר לבצע עמה כושר גופני צריכה בהכרח גם להיות מנדפת זיעה. מסיבה זו הפכו חולצות הדרייפיט לאופנת הספורט הנפוצה והנוחה ביותר להדפסות בעיצובים אישיים, כך שהן מתאימות לכל סוגי האימון והמתאמנים ולא מספקות רק מראה איכותי. בכל הנוגע לבחירת חולצות ספורט מודפסות לנשים, חשוב לוודא שקיימת גם תמיכה נכונה בחזה ומכאן שעדיף לקבל החלטה על בד נעים וגמיש שלא מייצר תחושת אי נוחות בתנועה.

הדפסה על חולצות ספורט נפוצה גם בקרב להקות ריקוד שונות ותתאים הן לאימוני סטודיו והן למופעים שזקוקים למראה ולעיצוב טקסטיל מיוחד. החולצות שלנו מספקות תנועה נוחה לצד פתרונות דפוס לסטייל לביש ומגיעות בגזרות מחמיאות בכל צבע וסגנון שרק תרצו.

חולצות ספורט ארוכות הן הפתרון האולטימטיבי למתאמנים בעונת החורף, מה שמתאים מאוד ליחידות צבאיות במחזורי חורף, למשתתפים בענפי ספורט תחרותי ומשחקים שונים, לרצי המרתון מקבוצת הריצה, החוג של הילדים שחותם תקופה במופע מיוחד, מתנה ממותגת ללקוחות חדר הכושר או הטיול השנתי ועוד.

גם כאן לנראות החולצה והתכונות שלה קיימת חשיבות רבה, משום שחולצה מוצלחת תצליח להקנות גזרה טובה ולהתאים לקימורים הטבעיים ועדיין מבלי להגביל את התנועה. החולצה כמובן צריכה להיות מבד מנדף שנותר יבש גם בעת זיעה מוגברת, מה שבחלק מהחולצות מגיע גם עם טכנולוגיה למניעה באזורי ההזעה המרכזיים כמו בית השחי, הצוואר והגב.

 

חולצות לחוגי ספורט

בג'אקו אנו מספקים מגוון רחב של גזרות, מידות וצבעים של חולצות לחוגי ספורט ומאפשרים לכולם ליהנות מניסיוננו העשיר וציוד ההדפסה המתקדם, כך שתוכלו להתחדש בחולצות אטרקטיביות ובולטות לעין עבור מועדוני ספורט, קייטנות, חוגים וקבוצות מתאמנים מכל הסוגים.

קבלת חולצת הספורט מהארגון או המאמן באופן אישי מתקבלת כמתנה חווייתית ומאפשרת לכל המתאמנים שלובשים אותה להרגיש כחלק בלתי נפרד מהקבוצה. עבור הילדים מדובר בחוויה מלהיבה שמאפשרת להם להרגיש כמו שחקני הספורט האהובים עליהם מעולמות הכדורגל או הכדורסל.

אפשר ליצור כיתובים מעניינים, את לוגו קבוצת הכושר או המאמן, להדפיס את שם הילד או השחקן, שם הקבוצה והמספר המייצג.

 

איך לבחור גופית ספורט להדפסה?

אם החלטתם לבחור בגופיות מודפסות, עליכם לוודא שהגופייה עשויה מבד מנדף ומציעה תמיכה וטובה לגוף ומגע נעים. חשבו גם על סוג הכתפיות המתאים משום שלרוב כתפיות עבות חושפות בצורה דומיננטית יותר את פלג הגוף העליון, לעומת גופיות ספגטי דקיקות המציעות יותר עידון. חשוב שהבחירה שלכם תשקף מסר מסוים, אבל שתתאים בו זמנית לכולם. אם אתם לא בטוחים מה להזמין, תוכלו להתייעץ איתנו בכל שלב או פשוט לבצע הזמנה של גם וגם.

 

חולצה בהדפסה לגיבוש העובדים

אם יום הגיבוש שלכם בעבודה מתקרב וכבר החלטתם להזמין לכולם חולצות מודפסות, דעו שהדרייפיט מציע את ההתאמה הקולקטיבית הטובה ביותר מבין כל דגמי חולצות הספורט הקיימים בשוק דפוס הטקסטיל. אם החלטתם לקחת את הצוות למסלול הליכה, סנפלינג או אפילו טורניר קבוצתי עם משימות שטח, אין ספק שחולצות אלו ישלימו עבורכם את החוויה.

אף עובד לא יצטרך להרגיש בחוסר נוחות או מבוכה לאורך היום והחולצה תישאר אצלו כמתנה וכמזכרת חיובית בסופו של דבר.

 

חולצות ספורט מודפסות לנשים

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר קבוצות נשים שרצות, מתאמנות ומשחקות כדורעף או טניס במסגרת קבועה וחברית בזמן הפנוי. חולצת ספורט מודפסת לקבוצת הנשים היא כוח מסוג אחר, שמייצר יותר העצמה, לכידות וחוויה קבוצתית פנימית, כך שיהיה אפשר להדפיס את החולצה עבור כל סוגי הספורט המבוצעים, מריצה דרך כדורגל ועד קהילה נשית החובבת ספורט מוטורי.

 

הדפסה על חולצות לריצה

רוצים לרוץ עם חולצות מודפסות, יפות ומרהיבות? הריצה נחשבת לאחד מסוגי הספורט הפופולריים ביותר ובדרך כלל מלווה גם היא בסטייל ספורטיבי משלה.

אם אתם רוצים להעניק מתנה מיוחדת לחברים או בני המשפחה שמחפשים כל הזדמנות טובה לרוץ, לספק למחלקה יותר גאוות יחידה, לפנק את המתאמנים שלכם בקבוצת הריצה בחולצת אימונים שווה או אפילו ליצור חולצה לעצמכם כך שתכיל צורה, כיתוב ואפילו צבעים שיעזרו לבולטות בזמן שאתם רצים בלילה בקרבת הכביש, הדפסת חולצה לריצה היא כל מה שדרוש לכם.

 

חולצה כיתתית לסוף השנה

בתי הספר התיכוניים עורכים מידי שנה את בחינות הספורט כחלק ממקצועות הבגרות בכיתה י"ב. זוהי הזדמנות טובה לשמח את התלמידים הנבחנים וליצור מזכרת יפה ומושקעת לכל חברי הכיתה כך שהבגרות תעבור בקלות ובצורה יותר נעימה ונוחה. צרו איתנו קשר, ספרו לנו מה תרצו שיהיה על החולצה (או שלחו לנו ציור/ גלופה/ תמונה) ואנו נדאג לגימיק המושלם עבורכם ביום הבחינה.

 

מוכנים להזמין את החולצה שלכם?

אם עברתם על כל האפשרויות ובחרתם את חולצת הספורט שהכי מתאימה למה שאתם מחפשים, נשמח מאוד להדפיס עליה את כל מה שתבחרו ולהפיק עבורכם חולצה איכותית, מסקרנת, מעצימה וחווייתית שתואמת את סוג הספורט שאתם מבצעים או משתייכים אליו.

הייחודיות שלנו היא בהזמנות לכל הארץ דרך הוואטסאפ, כך שתוכלו לבחור את הגזרה הרצויה, המידות, הצבעים, הכמויות ולהעביר את ההזמנה ישירות וואטסאפ שלנו. כאן יהיה גם המקום שתוכלו לשאול בו שאלות ולקבל מענה מהיר לכל בעיה או שאלה. אם זה פחות נוח, כמובן שתוכלו להתקשר אלינו או לשלוח אלינו מייל ונשמח לשוחח איתכם בכל שלב.

הזמנתם את החולצה הרצויה? מעולה. עכשיו כל שנותר לכם הוא להמתין לטלפון מאיתנו המבשר על הגעתן של כל החולצות.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
× לחצו כאן לשיחת ווטסאפ עם נציג!
דילוג לתוכן